Zdroj: freethoughtnation.com

V hromadnou potyčku  na konci července vyvrcholilo napětí mezi muslimy v sousedním bavorském Mnichově. V temnější mešitě se střetlo několik desítek muslimů, kteří se navzájem napadli noži apod. Šest osob bylo nuceno vyhledat lékařské ošetření.

Německa policie musela nasadit kolem sto policistů, aby pacifikovala bojující muslimy v mešitě a jejím okolí. Podle informací německých medii byl důvodem střetu spor táhnoucí se od roku 2011 o službu konajícího muslimského duchovního, který měl kromě zákone manželky i poměr s druhou ženou, dle islámského práva manželkou, ale dle německého práva milenkou.

Části mnichovských muslimů se chováni imáma nelíbí a odsuzují jeho porušováni dobrých mravů, naopak druhá část muslimů imáma háji, že co je legální dle islámu a dělá si ve svém soukromém životě je jeho věc, byť to není dle německé morálky správné.

Autor: Lukáš Lhoťan

28 Komentářů

  1. Antonín Blažek
    2.8.2012 – 14 Av 5772 v 20:22 — Odpovědět

    Každý pořádný muslim ví, že muslim může mít více žen. Jenom ten muslim co v tom nemá jasno muže jiného muslima napadat za to co jim tradice povoluje.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  2. ivaf
    3.8.2012 – 15 Av 5772 v 08:51 — Odpovědět

    kdyby zde byla zastoupená sekce mormonů s několika manželkami, jak by tahle realita obstala v našem právu? Je u nás uzákoněn způsob tohoto typu manželství? Muslimové i mormoni mívají více manželek. Je na to náš právní řád připraven?

    0
    0
  3. Erich
    3.8.2012 – 15 Av 5772 v 09:45 — Odpovědět

    Ad 1. Antoníne trochu se mýlíte. Ty verše bohužel nedohledám ale je z nich patrné, že muslim teoreticky může 4, ale má mít pouze jednu ženu – více je již projevem zpupnosti. Snad by pomohla Lenka odkazem na jejich přesné znění.

    ( obsah ve zkratce: maximálně 4 manželky, stejně milované, zabezpečené, ale já vím ( rce Alláh ), že toto není v silách člověka )

    Ad 2. Přesně. Jste první po dlouhé době, která si všimla nekompatibility mormonů s našimy zvyklostmi.

    V souvislosti s novým ředitelem zeměkoule Mittem Romneym
    jsem nakoukl, co o jeho domovské církvi praví net.

    http://cs.wikipedia.org/wiki/C%C3%ADrkev_Je%C5%BE%C3%AD%C5%A1e_Krista_Svat%C3%BDch_posledn%C3%ADch_dn%C5%AF

    Taktéž se mi vybavily pedofilně incestní kauzy a kauzičky spojené s vyznavači jeho víry. Ten jejich free styl musí z něčeho vyvěrat. Žeby nějaké ty svaté texty????

    V minulosti Církev praktikovala mnohoženství (polygamii). Jako Boží přikázání bylo učeno prorokem Josephem Smithem od roku 1836. Ten je i sám praktikoval. Nicméně mnohoženství bylo podle církve dáno povoláním osob zjevením, podmíněno spravedlivostí a morální čistotou (po vzoru starozákonních patriarchů, např. Abrahama, Mojžíše či Davida), jakož i schopností postarat se a uživit rozsáhlou rodinu. Všechny stávající ženy také musely vždy schválit příchod manželky nové.[zdroj?] Zřízení tohoto zákona mělo důvody zejména teologické – bylo třeba rozmnožit co nejvíce spravedlivé potomstvo a poskytnout tak tělesné schránky pro duchovní bytosti.[zdroj?] V mormonském kánonu upravuje tzv. plurální manželství oddíl 132. knihy Nauky a smluv. Později se také polygamie ukázala jako velice praktická, když během přechodu přes pláně nebo během občanské války zemřelo mnoho mužů

    To je pak docela groteskní, poslouchat fandy tohodle Mitta, jak kritizují pedofilii a mnohoženství v podání muslimů. Ovšem mormonizaci Evropy asi budu vítat fofrováním ratolestmi palmovými, za zpěvů hosana a halelujah.

    A navíc je to možná utajený mesiáš. Tak už se moc těším se na nového Velkého Liebende Führera:

    http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/246871-buh-stvoril-ameriku-aby-vedla-svet-prohlasil-republikansky-kandidat-na-prezidenta.html

    0
    0
  4. Antonín Blažek
    3.8.2012 – 15 Av 5772 v 16:21 — Odpovědět

    ad3)Erich Kdybych chtěl býti vztahovačný tak bych se ohradil, že jsem nepsal o “muslimových pěti ženách”. Neznám přesně tradice muslimu. O židech vím toliko co je napsáno v českých “překladech” Tóry a k tomu něco málo co lze najít na internetu.
    Mnohoženství může být pro někoho problém jakým se například stala nedávna, komplicemi provázená, obřízka chlapce v Německu.
    Muslimům tradice povoluje mnohoženství. O všechny ženy se musí manžel přiměřeně starat. Jak to zařídí v zemích kde mu míti více žen dovoleno není je jen a jen jeho věcí. Manželky vědí kým jsou, znají svoje práva a je jim docela jedno za co je jiní považují.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  5. Erich
    3.8.2012 – 15 Av 5772 v 18:03 — Odpovědět

    Antoníne já vím. Proto to slovíčko trochu. Já byl překvapen formulací v Koránu, ze které podle mého názoru vyplývá, že sice muslim může mít max 4 manželky, ale za striktně daných podmínek, které dle dalšího komentu Alláhova není ve skutečnosti nikdy schopen. Berte to jenom jako zajímavost, kterou by mohla více objasnit Lenka Beruška. Kdybych ty verše někde našel, tak Vám je plácnu do nějaké diskuse.

    A k tomuto by mne osobně zajímalo, jak je to polygamií v judaismu. V Evropě snad toto bylo opuštěno někdy v 11 století. Ale již z faktu, že existovala, usuzuji, že pro to muselo být nějaké starozákoní vysvětlení.

    0
    0
  6. Antonín Blažek
    4.8.2012 – 16 Av 5772 v 20:44 — Odpovědět

    ad5)Erich Zakazovat muslimům mnohoženství je stejně pošetilé jako byla dříve ukládána povinnost řidiči přejíždět železniční přejezd se zařazeným rychlostním stupněm. Ono to mělo své opodstatnění, nebyly synchronizované převodovky, ale nikdo nebyl schopen toto zákonné nařízení prakticky kontrolovat. Muslimové i židé si “své” zákony taky dodržují v rámci nadvlády většinové společnosti. Jak mile docílí většinu začnou své pravidla prosazovat viditelně. Na světě to vždy tak fungovalo.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  7. Antonín Blažek
    4.8.2012 – 16 Av 5772 v 20:58 — Odpovědět

    ad5)Erich Před chvíli jsem si přečetl názory, zdejších autorů článků, na sobotu a to co je to košer. U nás je volný den sobota a neděle. Sváteční den je u křesťanů neděle, u židů sobota a muslimové světí tuším pátek.
    Přidalo by nám dodržováni nařízení muslimů jeden volný den navíc? Asi ne.
    Ono vždy záleží na lidech co jsou ochotni tolerovat. Koho chtějí ctít. Čí zákony dodržovat.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  8. Antonín Blažek
    5.8.2012 – 17 Av 5772 v 10:00 — Odpovědět

    ad2)ivaf Koukl jsem se na dokument o mormonech je to jedna ze, vcelku, “zajímavých” církví, a obdobných je na Světě dozajista více.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  9. 5.8.2012 – 17 Av 5772 v 12:15 — Odpovědět

    ” berte si za manželky ženy takové, které jsou vám příjemné, dvě, tři a čtyři; avšak bojíte-li se, že nebudete spravedliví, tedy si vezměte jen jednu nebo ty, jimiž vládnou pravice vaše. A tak se nejlépe vyhnete odchýlení.” (4:3)

    a

    “Nikdy vám nebude možno, abyste byli spravedliví mezi ženami, i kdybyste si to přáli” (4:129) – asi jste mysleli tohle.

    0
    0
  10. Lukáš Lhoťan
    5.8.2012 – 17 Av 5772 v 18:21 — Odpovědět

    Jedna věc Vám pánové a dámo uniká, neni moc normální kvůli sporu o ženskou rozpoutat menši válku s nožemi a pod. tedy neni to normální v Evropě podle zvyku muslimských zemí asi to normální je …..

    0
    0
  11. Antonín Blažek
    5.8.2012 – 17 Av 5772 v 19:53 — Odpovědět

    ad10)Lukáš Lhoťan Chlapi se o ženské a pro ženské prali a prát budou stále. Klackama, serama i nožama. Někdy si jen nafackujou aby se měli proč na usmíření opít. Tak to bylo tak to je a takto bude do skonání světa.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  12. Lukáš Lhoťan
    6.8.2012 – 18 Av 5772 v 07:54 — Odpovědět

    Blažek to je nesmysl, protože na počet kostelů v Evropě nepřipadá tolik násilí jako na počet mešit, tedy kde je chyba? :-))))

    0
    0
  13. Cipi
    6.8.2012 – 18 Av 5772 v 09:15 — Odpovědět

    PAne Lhoťane, p. Blažek je víc na východ, tady na Valašsku je to málem jako v Irsku, tady se chlapi pobijou v hospodě i kvůli tomu, že jeden je evangelík a druhej katolík ( a v kostele byli naposledy při vlastním křtu) To je rozdíl v kultuře. a když jdete ještě víc na východ, tak se to stupňuje.. smile

    0
    0
  14. Erich
    6.8.2012 – 18 Av 5772 v 09:16 — Odpovědět

    Lukáši ty jsi asi nepochopil, o čem jsi nás tu informoval. V Mnichově se střetli dvě skupiny veřících – muslimů. Jedna praktikující původní formu islámu s možností vícera manželek, což je nám ateistům a evropským rozvolněným křesťanům celkem blízké – milenky, bordely, trojůhelníčky, víceůhelníčky, děcáčky, náboženské koleje atd. atd. A druhá skupina muslimů, která tento odkaz víry svých otců opouští a “možná” zdvihá námi tak pošlapávaný odkaz lásky a věrnosti k jedné bytosti – žádné bokovky bez vyjímky – sen mnohých to křesťanů. Hezké Lukáši, že. No a tento svůj exaltovaný diskurs svých názorů řešila chladnými zbraněmi. Představ si řešení takovéto debaty ve stylu akčních filmů z HolyhoUdu. No vlastně stačí kouknout na zprávy, jak u našich nynějších vzorů řeší mentální hnutí mysli. Takže v tomto kontextu je tvoje informace o nožovačce z Mnichova jen a jen pozitivní.

    0
    0
  15. Erich
    6.8.2012 – 18 Av 5772 v 11:08 — Odpovědět

    Lukáši k těm našim zvyklostem a nezvyklostem, na které se tak rád odvoláváš:

    Amritsarský masakr

    13. dubna 1919 se v uzavřeném parku jménem Džallijáanválá Bagh (Jallianwala Bagh) odehrál pověstný Amritsarský masakr, kdy brigádní generál Reginald Dyer dal ghurkským oddílům příkaz postřílet tisíce neozbrojených mužů, žen, dětí a starců. Toho dne se shromáždilo asi 10 – 20 tisíc lidí k pokojnému a nenásilnému protestu na uzavřeném území parku Džallijáanválá Bagh. Z tohoto parku s rozlohou 26 tisíc m², neměl nikdo šanci uniknout, neboť je až na úzký vchod celý obehnán vysokou zdí. Nyní je v tomto parku památník této tragické události.
    Reginald Dyer před vyšetřujícím soudem prohlásil, že palbu zastavil protože mu již došla munice a že jeho zákrok měl sloužit k vyvolání „morálního a všeobecného účinku“. Byl zato zbaven velení, ale nijak nebyl potrestán. Veřejná sbírka v Británii mu vynesla 26 tisíc GBP.
    Oficiálně Britové přiznali pouze 379 zastřelených a asi 1200 raněných. a 1650 vystřelených nábojů. Indické údaje jsou ale více než trojnásobné a ani ty mezi mrtvé nepočítají oběti smrtelných zranění, které jim podlehly později. Stopy po kulkách, které jsou zakonzervovány, jasně prokazují, že vojáci stříleli i z blízkosti na osoby ležící na zemi. Mnoho lidí, ve snaze chránit se před střelami, naskákalo do velké studny, kde převážně také zahynuli, ze studny bylo později vyproštěno 120 těl. Tento masakr byl znázorněn i ve filmu „Gándhí“, v originální verzi jsou dokonce i původní černobílé záběry, které ale byly z české verze vystřiženy.
    15. dubna vyhlásil místoguvernér O’Dwyer v Paňdžábu stanné právo, Indové byli hromadně zatýkáni, veřejně bičováni a umísťováni do klecí na veřejných místech. Proti obyvatelstvu bylo nasazeno i válečné letectvo, které bombardovalo a kulomety ostřelovalo civilní cíle podle libovůle pilotů.

    0
    0
  16. woodoo
    6.8.2012 – 18 Av 5772 v 12:45 — Odpovědět

    Ad 15) Erich: Lukáš snad např. píše něco o roku 1919? Není zde “zcela náhodně” cítit petito principi? :O)

    0
    0
  17. Erich
    6.8.2012 – 18 Av 5772 v 14:05 — Odpovědět

    Woodoo, máte pravdu, reaguji na něco, o čem nebyla řeč. Ale není to krásné – “vyvolávat takové ty morální a všeobecné účinky” na děckách a ženách, dokud se nám kvéry nezavařej a ještě za to dostat 26 000 Liber Sterlingů a to z veřejné sbírky uspořádané v křesťanské V.B. Zdá se mi, že občas slýchávám s takovýmto postupem, obdobně harmonizující tóny.

    Já jen Lukášovi, a nejenom jemu, rád připomínám , že když na to přijde, tak jsme pěkní dravci. A žádná víra nám v tom nebrání.

    0
    0
  18. woodoo
    6.8.2012 – 18 Av 5772 v 14:30 — Odpovědět

    Ad 17) Erich: Vážím si této reakce bez okolků. No jo, ale samotnou podstatu nám to jaksi neřeší. Souhlas s Vámi v punktu o moralizování. Článek k tomu zřejmě Lukáše vybízel. Já tento ale čtu jinak: Mám zákonodárný sbor, ten přijme závšeobecně závazné normy… Zbytek si laskavý čtenář jistě hravě doplní. Poukazováním na neslučitelnost s našimi, tzv. zvyklostmi to opravdu kulhá, tím se nikam nedostaneme. :O)

    0
    0
  19. Erich
    6.8.2012 – 18 Av 5772 v 16:01 — Odpovědět

    Woodoo já si myslím, že Lukáš prostě jenom zvolil účelově denunciační text. Mně osobně se nožovačka tedy taky nelíbí. Ale že alespoň část muslimů bere monogamii – naši závaznou normu – za svůj životní postoj by se z tohoto dalo usuzovat a to je snad opravdu dobrá zpráva. No možná ne, to přijde jak pro koho.

    A ten Amritsar – to má spojitost se včerejším masakrem Sikhu,

    http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/275152-v-sikhskem-chramu-ve-wisconsinu-strilel-veteran.html

    ti zase mají spojitost s kindžálem a to už jsme u kudlování v Mnichově. Celkem prostá (sprostá) asociace. Tož tak.

    0
    0
  20. Antonín Blažek
    6.8.2012 – 18 Av 5772 v 23:03 — Odpovědět

    ad12) Na počet mešit nepřipadá tolik násilí a agresivních válek jako na počet kostelů. Jen v posledních pár letech je to agresivní genocidní válka křesťanů vedená proti Jugoslávii, Afghánistánu, Iráku a Libyi.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  21. Lukáš Lhoťan
    7.8.2012 – 19 Av 5772 v 08:27 — Odpovědět

    Tak Antonin Blažek ten Váš poslední příspěvek je fakt mimo … Jinak se nezlobte, ale to co dě+lali dědové dnešních Britu v Indii nemá nic společného s tím co dělali muslimové v Mnichově, nevim jak vy, ale ta část Evropy s niž se identifikuji věří ve vývoj lidské společnosti, tedy v něco v co islám zásadně nevěří. Tedy pokud se v 7 století řešily problémy noží a nerespektovánim zákona ok, ale ne v 21 století v Mnichově. Měli by těm co použili násili odebrat povolení k pobytu a poslat je zpět do Afganistanu. Ale tady jejich šaria nemá co dělat ….

    0
    0
  22. Antonín Blažek
    7.8.2012 – 19 Av 5772 v 13:26 — Odpovědět

    ad21)Lukáš Lhoťan Já jsem s demagogií okolo kostelů nezačal a to, že se nedá srovnávat válečné běsnění křesťanů s nějakým fackováním znesvářených muslimů je svatá pravda. Muslimové jsou proti vyznavačům “Krista” úplná nevinná jehňátka. Oni si sice semo tamo krky podřezávají ale činí tak ve jménu víry. U křesťanů je to mamon co vede jejich mysl a ruce k vraždění.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  23. Erich
    7.8.2012 – 19 Av 5772 v 19:35 — Odpovědět

    Antoníne toto znáte???

    Proč o tomto zdejší kluci nepíšou a zabývají se margináliema. Co myslíte, je to záměr nebo neznalost???

    0
    0
  24. Antonín Blažek
    8.8.2012 – 20 Av 5772 v 01:07 — Odpovědět

    ad23)Erich Jak tak brouzdám po internetu tak jsem podobných dokumentů viděl spoustu. Časem jsem dospěl k názoru, že lze 11. září považovat za “osmý div světa”
    Protože, dvě letadla v USA zbořila řízenou demolici tři věžáky. Udělala díru o průměru pět metrů do Pentagonu (zrovna do té části kde byla prováděna rekonstrukce objektu) a malou brázdu v poli sta kilometrů daleko. No a to zdaleka pomíjím fakt, že většina z únosců letadel, kteří byli v době nárazu na palubě zůstalo dodnes na živu. USA armáda z neznámých důvodů nechala vzdušný prostor nad Amerikou desítky minut bez ochrany svému osudu. Dokonce nebyly aktivovány ani použity rakety rozmístěné kolem Pentagonu na odvrácení vzdušného útoku.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  25. woodoo
    8.8.2012 – 20 Av 5772 v 08:32 — Odpovědět

    Ad 24) Antoníne, Antoníne. O sancta simplicitas. :O)

    0
    0
  26. Erich
    8.8.2012 – 20 Av 5772 v 09:17 — Odpovědět

    ad24) Antoníne, to vím. Jenže toto je vždy označeno za konspiraci, vše za vycucané z prstu a debata končí.

    A proto si myslím, že by lidé měli více naslouchat Wesley Clarkovi
    http://en.wikipedia.org/wiki/Wesley_Clark

    a nebo bývalému ministru dopravy Minetovi

    Ty jejich informace jsou bohužel stále aktuální.

    Tak mne napadá – kauza Irák a vše kolem, to je ta skutečná konspirace busheviků za účelem získání hegemonie na B.V.

    0
    0
  27. dada
    8.8.2012 – 20 Av 5772 v 10:45 — Odpovědět

    Erichu, velice zajímavý odkaz na to, co a jak se vaří v kuchyni světového dění… když už nic, můžeme se aspoň těšit, co k nám časem doputuje jako úhledně zabalený prefabrikát k obědu… nebo snad až k večeři? nebo možná na čem už si nevědomky pochutnáváme…

    0
    0
  28. Antonín Blažek
    8.8.2012 – 20 Av 5772 v 15:19 — Odpovědět

    ad25)woodoo Moudrosti toliko selskou oplývaje. Nevím jestli je to latinsky: “O sancta simplicitas” ale příště raději česky prosím. Jsem neznalý cizích řečí.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0

Napsat komentář: Erich Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Platy politiků se zvýší. Hrr na ně!

Další článek

Izrael vyloučil z konference pět ministrů zahraničí