Zdroj: Shekel

Podle sociologických výzkumů je již „realitou“ značná přítomnost muslimů v Evropě, která bude dále sílit a to hlavně díky migraci a porodnosti. Upozornit na tuto skutečnost je dnes politický nekorektní a ten kdo řekne, že tato „muslimská“ přítomnost v Evropě je hrozbou je automaticky označen za xenofoba, nenávistníka apod.

U nás tento problém ještě tak nevnímáme, neboť jsme slovanskou zemí a naši občané pořád ještě nejeví zájem o to co se děje za hranicemi České republiky. Politická reprezentace se sice občas vyjádři politický korektně, že radikální islám je problém, ale většinou jde pouze o jejich prohlášení bez činů nebo dodají, že jde o problém západní Evropy a ne nás.

Jak si přitom opomíjejí fakt, že naše začlenění do Evropské unie z nás činní přímého aktéra islamizace Evropy a vítězství ortodoxních muslimů nad liberálními a reformními muslimy. Doposud je ještě před námi pár let, kdy jde negativní vývoj zvrátit, ale je otázkou jestli naši politici k tomu budou mít potřebnou vůli a stejně tak i naše společnost a státní správa.

Jak bude taková postupně islamizována Evropa vypadat?

Příkladem může být strana nizozemských muslimů Die Partij Voor Moslim Nederland (Strana za muslimské Holandsko).  Jde o stranu, která se řídi islámským právem šaria a proto stanoví, že jejím členem může být pouze pravověrný muslim. Její politika je jednoduchá: „Boj s homosexualitou, potraty, drogy, diskriminace muslimů, rouhání proti islámu, zrušení podpory a spolupráce s Izraelem (válka proti Izraeli asi bude součásti programu až po ovládnuti Holandska) a podporu vstupu Turecka do EU (tedy urychlení islamizace). S

Tato muslimská strana má své zástupce již v mnoha městských zastupitelstvích (například Amsterdam a Rotterdam). A její stoupenci se netají averzi nejen vůči (sionistickým) židům, Američanům, ale i skutečně umírněným muslimům a liberálům. Jejich spojenci jsou hlavně levicové ě protiizraelský smýšlející politici.

Chmurná a smutná představa islamizované Evropy. Bohužel fatalismus a rezignovanost mnoha naších spoluobčanů tomu jen nahrává. Před pár dny jsem měl to štěstí hovořit s jedním věřícím křesťanem, který rezignovaně konstatoval, že ovládnuti Evropy ortodoxními muslimy je „faktem“. Řekl jsem mu, že díky tomuto faktu v islámských zemích téměř vyhladili skutečné umírněné a liberální muslimy a to jen díky nezájmu Evropy je podpořit ve střetu s původními vyznavači islámského imperialismu.

Ano, bohužel občas říci pravdu začíná být zločinem. Budoucnost není zářná, jak nám tvrdí socialistický vedená Evropská unie a její úředníci, ale také nemá smysl házet flintu do žita nebo se zbláznit jako masový vrah Breivik. Jen je třeba přestat jen nadávat a jit něco dělat s úpadkem naši společnosti.

Autor: Lukáš Lhoťan

15 Komentářů

  1. Mirek
    1.2.2012 – 8 Shevat 5772 v 13:15 — Odpovědět

    No to je zase metačlánek! Vždyť je to jen převyprávěný text ze špíny jménem Eurábie – http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles/7182-strana-za-muslimske-holandsko-zbroji-do-voleb-chce-potirat-homosexualitu-a-zmrazit-vztahy-s-izraelem.aspx , který je zase založený na textech z( jistě zcela pravdomluvných a nezaujatých!) z ruských serverů. Ví vůbec autor tohoto článku o věci něco víc, než si přečetl na Eurábii? Evidentně ne, když v podstatě ten článek akorát vlastními slovy převyprávěl a přidal jen narážky na údajnou levicovou podporu “islamizaci” :)

    0
    0
  2. Michal
    1.2.2012 – 8 Shevat 5772 v 14:36 — Odpovědět

    Nechápu, a mrzí mě, že shekel dává prostor takovým xenofobním výplodům, navíc plným nesmyslů jako “U nás tento problém ještě tak nevnímáme, neboť jsme slovanskou zemí..” (wtf?).

    0
    1
  3. lenka
    1.2.2012 – 8 Shevat 5772 v 15:07 — Odpovědět

    Lukáši, při čtení tvých článků, mě vždy napadá několik otázek. Předpokládám, že se řadíš k umírněným muslimům (klidně mě oprav, pokud se pletu).

    1. Jak se smiřuješ s tím, co je v Koránu? Jak ty odůvodňuješ např. verše o násilí, když kritizuješ historický kontext a jeho vysvětlení k dané době či situaci.
    Co vůbec říkáš na Korán?

    2.Co říkáš na hadísy? Vím, že některé věrohodné za věrohodné nepovažuješ a spousta výzkumů ti dává za pravdu, ale jde tohle kloubit třebaže s liberálností a umírněností muslima.

    3.Kdo je to liberální a umírněný muslim? Kam bych se měla dle tvého pojetí řadit já. Znáš mě z článků a diskuzí, tak by to nemuselo být tak těžké.

    4. Považuješ praktikování islámu (či jeho částí, případně kterých) za islamismus? Neliberálnost? Neumírněnost?

    neber to jako rýpání, jen mě to opravdu zajímá.

    0
    0
  4. sid
    1.2.2012 – 8 Shevat 5772 v 16:29 — Odpovědět

    protože byl dán příklad Holandska, zcela konkrétně je nutno konstatovat, že Holanďané měli rozlehlou koloniální říši (Západní Indie), Indonésie, z nichž právě oblast indonézská měla s Amsterodamem čilou výměnu. Přesídlenci z Indonésie se ocitli v centru bývalé velmoci zejména po roce 1945, 49 (v návaznosti na nezávislost Djakarty) i po 69, kdy si Papuánci, předtím než se stali součástí provincie Iriyan Yaya mohli vybrat, zda chtějí být Indonésany, nebo Holanďany. Totéž bylo v případě Surinamu. Ostatně, dnes jsou součástí EU (Holandska) ještě Aruba, Curacao, Siint Maarten. Migrace do Evropy byla dána politicky, pak ekonomicky, a poté se islám, který třeba ve vých. koloniích byl už před příchodem Holanďanů, stal opětovně nalezeným tmelem těchto migrantů. Přistěhovalci nebyli, neboť už v koloniích měli holandské doklady. Československo, potažmo ČR, bylo historicky v ve zcela odlišné situaci, a nelze dovozovat, zda něco podobného zde hrozí, či nikoli.

    0
    0
  5. JJ
    2.2.2012 – 9 Shevat 5772 v 04:50 — Odpovědět

    Mirek:
    Zjevne o LL nic moc nevite. Neni slozity to zjistit. Ad Vas “nazor”: To je tak, kdyz nekdo realitu nalakuje na ruzovo, postuluje ruzovou za pravdu a kdyz se ozve nekdo, ze ruzova opryskala, vypoukla, pod ruzovou vykukje nejakej hnus (tedy konecne se ukazuje realita, tak jak ve skutecnosti je) daneho cloveka zahrnete nelichotivyma oznacenima, ktery si nezaslouzi (navic jste premirou jejich pouzivani dany termin naprosto zdevalvovali). Pravda je naprosto na jeho strane. Vas “nazor” je krivy
    Michal:
    Xenofobnim? Myslim, ze LL ma v islamu dost jasno. A realita jeho myslenky potvrzuje.

    0
    0
  6. Antonín Blažek
    2.2.2012 – 9 Shevat 5772 v 09:38 — Odpovědět

    Křesťanství, v pojetí katolické církve, ztratilo své kouzlo. Z tohoto důvodu se lidé po roce 1990 upnuli na jiné duchovní směry. Mnozí přešli i na Islám. “Problém” s Muslimy nastal po té co USA dostalo zálusk na ropné pole v Perském zálivu. Od té doby se o Muslimech hovoří a píše jen negativně.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  7. 2.2.2012 – 9 Shevat 5772 v 11:36 — Odpovědět

    @Michal:

    Shekel dává prostor všem :) na rozdíl od militantních portálů, kde ani nevíte kdo to vlastní (viz Eretz.cz a mr. Blaustein – hehehe alias mr. Martin Skalický)

    Proto dáváme prostor i našim redaktorům jako je muslimka Lenka Berrocuhe nebo kontroverzní muslim Lukáš Lhoťan

    Nicméně, pokud máte pocit, že naši autoři jsou neobjektivní – napište článek, komentář a rád ho budu publikovat :) Rozhodně máte prostor!

    Hezký den přeje
    David Fábry
    Majitel Shekelu

    0
    0
  8. Erich
    2.2.2012 – 9 Shevat 5772 v 11:54 — Odpovědět

    Pro JJ. Realita potvrzuje, že ti buševici lhali o Iráku, realita potvrzuje že ti obamovci a Evropa lžou o Libyi, je celá řada náznaků, že se zase lže o Sýrii, lhalo se o Srbsku, v USA vzniká korporátní fašismus. A představ si, že týpci co tohle vyprovokovali, provádějí a podporjí myslí, píší a hovoří úplně stejně jako LL!!!

    Tím nechci bagatelizovat radikály. Akorát nějak nevidím kvalitativní rozdíl mezi magorem na mopedu s hnojivem v batohu, magorem v A-10 co kropí iráckou svatbu 8 a magorem co klukovi balvanem láme kosti, protože ten spratek mu poškrábal šutrem lak na vehiklu – voni by znich stejně byli teráči tak co.
    Jo ale kvantitativní rozdíl tu je, to se neboj pořád vedem.

    A ještě bez rozvádění: Na růžovo se lakují docela jiné podstatnější záležitosti a lže se jak o závod. A nezná se vlastní historie a překrucuje se. A počítá se s tím, že vovčani nejsou zvídaví.

    Ale obětní beránky už máme.Tak to má být

    Tohle znáš???

    /máš tam i titulky/

    1
    0
  9. JJ
    2.2.2012 – 9 Shevat 5772 v 13:32 — Odpovědět

    Erich:
    To co predvadite je argument typu “a vy zase mlatite cernochy”. Neni to reakce ani na clanek ani na muj post. Clanek je o muslimech v Evrope. Moje nesouhlasne prispevky jsou reakce na prispevky dvou diskuteru. Oba se ohani rovnou ideologii (xenofobii, resizmem, etc.) a v podstate zadny argument nepredvadi.
    Ja osobne s intervencemi v Lybii, Iraku etc. nesouhlasim, takze toto mi podsouvate naprosto zbytecne. Podle meho: Mame je nechat zit tam kde jsou a jak jsou zvykli. Udrzet obchod samozrejme. Ale taky je odmitat jako imigranty v Zapadnim svete. Hodnotovy system, ktery predstavuje islam je pokud ne v primem protikladu, tak hodne odchylny od Zapadniho. Da se rict neslucitelny. Zkuste zacit Vseobecnou Deklaraci Lidskych Prav.

    0
    0
  10. Erich
    2.2.2012 – 9 Shevat 5772 v 17:14 — Odpovědět

    Ale my přece černochy nemlátíme, my to jenom ve mnou zmíněných státech řežeme hlava nehlava, do Iráku až s američany přitáhla kejda, po 2000 letech odtamtud muselo zdrhnout 1.5 mil křesťanů – nevydrželi blahodárné účinky našeho rozhodnutí, spousta muslimů má existenční problémy a my se divíme a hlavinkama kroutíme, že utíkají do Evropy. A spousta jich je z Afriky a tam je ještě onačejší kulturní zázemí, které ani křesťanství ani islám nedokázali častokrát přetransformovat – viz. např. ženská obřízka.

    LL má samozřejmě v mnohém pravdu, jenomže poukazuje pouze na následky a to i našich činů a to ještě z pozice zhrzeného milence. A já si myslím, že takových bude ještě spousta i z řad radikálních křesťanů – viz snad A.Bartoš. To bude zajímavé.

    http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C5%A1eobecn%C3%A1_deklarace_lidsk%C3%BDch_pr%C3%A1v

    Také jako jedni z mála jsme hlasovali proti omezení použití munice z ochuz.uran. a použití kazetových pum, i když jsme je nikdy neměli ve výzbroji. To je tak trochu podpora genocidy, čirou náhodou na těch s náma nekompatibilních

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Ochuzen%C3%BD_uran

    http://blisty.cz/art/37748.html

    a tady jsou výsledky těch našich nebeských darů:

    http://www.google.cz/search?q=du%20baby&oe=utf-8&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=cs&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=kKYqT7rvAoXf4QSrkqSoDg&biw=922&bih=556&sei=lqYqT6zNDuPN4QSOvKWEDg

    0
    0
  11. Lukáš Lhoťan
    3.2.2012 – 10 Shevat 5772 v 12:51 — Odpovědět

    No ve stručnosti. Ano poprvé jsem si všiml té zprávy o tom holandském “zázraku” s islamsitickou stranou na Eurabii a pak se díval sále, je to snad nepravdivá informace? Pokud ano, tak prosím dokázat. Nebo snad když i tak jednostranný portál jako je Eurabia nemůže napsat pravdu? Jen jedna poznámka, Eurabia píše stejně jako české islámské weby, tedy jen to co ji zajímá. Pokud jsem si všiml, tak nikdo tyto islámské weby nekritizuje …

    0
    0
  12. Lukáš Lhoťan
    3.2.2012 – 10 Shevat 5772 v 12:53 — Odpovědět

    Také by mně zajímalo co je na tom článku xenofobního? Od kdy je odpor proti nějaké interpretaci náboženství xenofobii? Trochu pomatená argumentace …

    0
    0
  13. Lukáš Lhoťan
    3.2.2012 – 10 Shevat 5772 v 13:12 — Odpovědět

    Celkově stojíme před závažným problémem, jak se muslimové sami vyrovnají s některými pasážemi Koránu, Mohamedových výroků a jejich výkladů. Problém je hlavně v tom, že křesťanství je stavěno jako víra skutečného Boha proti kterému vede zápas falešný bůh světa. Podle křesťanství skutečný pravý Bůh nepotřebuje nutit lidi k čemukoliv ani jejich víru. Problém islámu je, že byl od počátku budován jako víra boha světa, který chce spoutat lidskou společnost na zemi různými zákazy a příkazy. Bylo by fajn říci, že tento zápas je věcí pouze muslimů, ale špatný výsledek toho zápasu zasáhne celý svět, takže to není jen věc muslimů …

    0
    0
  14. JJ
    3.2.2012 – 10 Shevat 5772 v 17:06 — Odpovědět

    Erich: Znovu… Clanek je o muslimech v Evrope. Ale dobre na chvili prijmu Vasi tezi, ze utikaji z duvodu vedenych valek.
    A vzapeti vyvratim: Hromadna imigrace muslimu, zacala v 50. letech. To tam zadnou valku nikdo nevedl. Maximalne si tam davali nekde lokalne do repy mezi sebou. Navic uprchlici maji utect do nejblizsiho bezpecneho statu(Zenevska konvence???).

    Znovu pripominam clanek byl o muslimech v Evrope. Ti Vami uvadeni krestani utikaji kvuli tomu, ze se islam znova dostava do formy a muslimove na nemuslimy zacinaji uplatnovat nerovne principy (dhimma etc.), ktere mu Zapad poslednich 200 let nedovolil uplatnovat. Navic imigrujici krestani tady zasadni problem nedelaji. To muslimove naopak. V nynejsi situaci by se dokonce meli radi vracet domu – konecne tam vladnou islamisti (duvod udeleni azylu nemohl byt, ze se jim chce zit tady pohodlneji – ty mohly byt bud politicke, nebo nebozenske). Duvody azylu tedy pominuly. Vsechno by melo byt ok. Nevraceji… (OK, mraky z nich uz maji obcanstvi – to byla dalsi obrovska chyba socialistickych Zapadnich vlad).
    Za ubohou ekonomiku si z nejvetsi mire muzou sami resp. je primo implikovana islamem (popreni kauzality deju (==marnost ziskavani vedomosti/vzdelani/vedy), popreni svobodne lidske vule (==rezignace na zodpovednost za vlastni zivot), nerovnost mezi pohlavimi a muslimy a nemuslimy (==mrhani talenty), nadirigovane obrovske premnozovani (==nedostatek zdroju a niceni zivotniho prostredi), atd. Takovych chrakteristik se da najit. Kde nemaji nejake zdroje surovin, ktere je nekdo ochoten koupit (a musi si je navic sam vytezit), tak jsou ve svrabu.
    Jako priklad, ze to ve stejnych podminkach jde pouziju zas tu Israel. O amrickou pomoc se neopirejte – dostavaji ji i dalsi okolni muslimske staty (napr. Egypt, Palestinci,…). A hlavne z hlediska Israele nehraje v rozpoctu takovou roli jako v rozpoctu Egypta nebo Palestincu.

    Duvody vedeni tech valek neznam (jak uz jsem predeslal, nesouhlasim s nima)- kazdopadne to neni ta donekonecna omilana ropa. Kazdopadne pro Zapad jsou straslive drahe a jeste k tomu nevyhodne – (Nedobyvej cizi uzemi, pokud tam nechces zit! Citat uz nevim od koho – ale pravdivy) Iracani ropu dal prodavaji za normalni trzni ceny – nikdo jim ji nezabavil. Oni ji totiz taky prodat musi. Ted, pravda, je konkurentu na strane kupcu vic (Indie, Cina). Stejne ale Zapad je pro ne jeste porad nejdulezitejsi obchodni partner.
    V pripade Iraku tam spis vidim KSA (a dalsich super bohatych emiratu) jak drzi USA za koule – financuje jim ty obrovske deficity. Zaroven ale ma strach z chudsich sousedu (resp. vubec chudych islamskych zemi), jako byl napr. Irak, ktery mel ambici hrat roli lokalni velmoci a narokoval tu uzemi jednoho, tu druhyho. S Kuwaitem to nakonec taky zkusil. Afghanistan – to je uplne zapeklite. Libye to je posledni fiasko, ale tam je to zas v rezii Francouzu. Hlavni motiv taky nebude ropa, jako spis, ze doufali, ze dosadi do cela nekoho, koho budou moct ovladat a kdo nebude Evropu bez ustani vydirat skrze nelegalni migraci etc. (to byla pekne draha zalezitost).
    Kazdopadne nezbyva, nez respektovat realitu. Vzdycky se valcilo a vzdycky se valcit bude. A cim bude lidi vic, tim vic konfliktu bude – planeta neni nafukovaci. A pokud jde o ty Zapadem vedene valky – tady se Zapadnich vojaku/strategu musim dost zastat – jsou s minimem obeti.
    Toz v rychlosti takhle… dalsi cas tomu neminim venovat.

    0
    0
  15. Martin Konvička
    3.2.2012 – 10 Shevat 5772 v 21:19 — Odpovědět

    No tady je dnes zábava.

    Jakási Lenka se ptá Lukyna, je-li “praktikování islámu” neumírněnost či neliberálnost.
    Je vedle, jak ta jedle.
    Praktikování islámu je normální nacismus, jen o 1200 let starší, a bez toho rasového podtextu. Ten je nahrazen zotročením bez stopky.

    Ale nic si z toho nedělejte, milí čtenáři: na rozdíl od nacistů berou muslimové všechny.

    0
    0

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Palestinky z biblické Betánie se staví na vlastní nohy

Další článek

Politici nám slouží i vraždami. Asi bychom měli děkovat.