Zdroj: nn.ru

Český džihád 007 tak vtipně pojmenovala redakce časopisu Týden kauzu kolem sporu českých islamistů s mou osobou. Mou výpověď o probíhajících procesech uvnitř muslimské komunity zaznamenala redaktor před několika týdny a před pár dny ji nepřímo v některých bodech potvrdilo i Ministerstvo vnitra.

Podle zprávy ministra Vnitra ČR pro českou vládu: „BIS zaznamenala několik významných podnětů souvisejících s potenciální propagací šíření terorismu a radikálního výkladu islámu a předpokládá, že do budoucna nelze vyloučit možné radikalizační tendence v reakci na volební vítězství islámských fundamentalistických organizací an-Nahda v Tunisku a Muslimského bratrstva v Egyptě. Nicméně situace v české muslimské komunitě nadále zůstala bez výrazných změn oproti předchozímu roku.“

Tedy je zřejmé, že v českých mešitách působí radikální muslimové. Z povahy činnosti BIS a Ministerstva vnitra je jasné, že nám neřeknou podrobnosti k osobám, které radikální islám šíři.

Ale, víc než logické je, že těmito radikály nejsou muslimové tvořící většinovou část muslimské komunity v Česku. Neboť ze zhruba 10 až 20 tisíc muslimů v ČR je náboženský aktivních kolem dvou tisíc osob a z toho ještě mnozí nejsou ani ortodoxního směru. Zbytek tzv. muslimů se nevěnuje praktikováni islámu a většinou nechodí ani do mešit.
Paradoxem cele situace je, že čeští akademičtí odborníci tvrdí, že zde v mešitách žádni radikálové nejsou a má zpráva „Islám a islamismus v České republice“ je osobní mstou, přitom Ministerstvo vnitra dává za pravdu mé osobě a ne těmto akademikům a vtipně i BIS si již i BIS začíná jistit a přiznává, že v Česku islámské radikály máme.

Možná opravdu není od věci můj humorně pojatý nápad s inspiraci u fondu pro boj s korupcí a založit fond pro boj s radikálním islámem? Možná by se pak osmělili i další lidé mající informace o nelegálních aktivitách a radikálních názorech a vyšli s těmito informacemi na „Boží světlo“?

Autor: Lukáš Lhoťan

28 Komentářů

  1. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 11:53 — Odpovědět

    Lukáši,
    to tvrzení českých akademických odborníků, že “zde v mešitách žádni radikálové nejsou”, je skutečně paradoxní – všichni známe případ židobijeckého kázání Tvého jmenovce Větrovce, leckdo je seznámen s žíravě misogynními vystoupeními imáma Shehadaha. Nejsou-li tyto projyvy radikální či extrémistické, pak není radikální či extrémistické nic. Znám je též případ apostatky Bitarové, kterou, podobně jako Tebe, mohamedáni i “odborníci” šmahem označili za “bývalou extrémistku”. Pikantně, když v těch mešitách žádní extrémisté nejsou.

    Prostý selský rozum napovídá, že existují dvě možnosti. Buď (1) ti “odborníci” neznají situaci v české ummě, a tudíž to jsou neumětelové, nebo (2) se nás snaží uvést v omyl, a tudíž to jsou lháři.

    Kdybych byl studentem arabistiky či příbuzného oboru, nevím, co by mi vadilo více – zda že mě učí diletant, nebo že mě učí lhář…

    0
    0
  2. Michal
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 12:08 — Odpovědět

    Pozor tvrzení, že “odborníci tvrdí, že v českých mešitách žádní radikálové nejsou” je dezinterpretace. Ve zmíněném článku profesor Kropáček tvrdí: Mezi muslimy může být jeden s radikálními názory a proti němu stovky, kteří tak orientovaní nejsou.” Netvrdí tedy, že v českých mešitách žádní radikálové nejsou, to je fabulace Lukáše Lhoťana, ve skutečnosti Kropáček připouští možnost, že mezi českými muslimy radikálové jsou, ale jako takoví jsou v drtivé menšině. A to je rozdíl oproti tomu, co ve článku výše píše Lukáš Lhoťan.

    0
    0
  3. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 12:24 — Odpovědět

    Ou-kej, Michale, vezměme tedy professorísima LK za slovo, a zeptejme se jinak.

    1. Kolik bylo “radikálů” mezi Němci v letech 33-45? Jeden ze sta (což by dalo cca milion?), nebo jeden z tisíce (100 000)? Schválně píšu “Němci”, ne “nacisty”, protože, jak Ti je jistě známo, muslimem se většina muslimů nestává, ale rodí.
    2. Asi se shodneme, že jako ti “jedni ze sta” se s přehledem kvalifikují přinejmenším Větrovec a Shehadeh (= prvý je konvertovaný “ideolog”, druhý pak imám, pozvaný do Čech specialně na žádost místní ummy, která si přála někoho opravdovějšího, než příliš smířlivého, a málo arabského, Omiče). Prvý kázal, mj. o podřadnosti Židů, aniž ho kdokoli z těch “neradikálních” zastavil; druhý byl ummou přímo vyžádán. To napovídá, že ten “jeden radikál ze sta” má v muslimské komunitě podezřele silnou podporu.
    3. Přidejme další dva “radikály” – teď už bývalé, Lhoťana a Bitarovou. Komunita s nimi nechce mít nic společného, označuje je tu za blázny, tu za “radikály”. Jenže kupodivu, zrovna ti dva byli po léta blízkými spolupracovníky, skoro se dá říct styčnými důstojníky, zaručeně umírněnéjho M.H.Alrawiho.

    A takto bychom, nezáživně, mohli pokračovat donekonečna.

    Budu-li chtít být “konsensuální”, mohu nabídnout ještě třetí možnost – diskutovaný professorisismus není ani hloupý, ani nelže, jen situaci podceňuje a bagatelizuje. Exkulpuje ho to? Jsou čtenáři Shekelu s to exkulpovat evropské politiky, kteří v letech 33-45 tvrdili, že situace Židů v Německu není zdaleka tak zlá, neboť radikálů je mezi Němci/nacisty jen pár procent?

    0
    0
  4. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 12:28 — Odpovědět

    Ještě něco pro Michala – a čtenáře hovořící anglicky.

    Úplně jiný profesor, Richard Dawkins (Oxford, evoluční biologie) se zamýšlí, proč jsou v islámu ti “umírnění” vpodledku irelevantní – proč nemají na vývoj událostí žádný vliv.
    Kdo studoval nástup jiných, benignějších totalit – komumnismu a nacismu – jistě najde příslušné paralely.
    Doporučuji, je to krátké a chytré.
    http://www.youtube.com/watch?v=_nla1bo6ACU

    0
    0
  5. Erich
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 15:55 — Odpovědět

    Martine jsa mdlého ducha i postavy, táži se tedy:

    Jakou přímou spojitost májí hrůzy, jichž dopustily klerofašistické režimy v Evropě v českých mešitách??

    Pořád mi vrtá v mé hlavince, pročpak naši přátelé z USA už dávno nebombardí Saudy za to zářijové dopoledne, za jejich podporu všem možným radikálům viz. třeba tady zrovinka, taky jedna uřezaná hlavinka.

    http://werdan.blog.idnes.cz/c/43728/Pravda-a-lez-o-genocide-ve-Srebreniciale-take-dusledky-a-priciny.html

    Pak si ale vzpomenu na ty krásné rozjeté obchody:

    http://www.businessinfo.cz/cz/clanek/saudska-arabie/saudska-arabie-usa-vojenska-spoluprace/1001052/62972/

    Z čehož odvozuji, že jeden pyroman z SA zakládá požáry – terorizmus, druhý kámo z party, šerif z USA jako by že to hasí. Přihasili se do Iráku, do Lybie, teď to skoušej v Sýrii a hasit se bude i v Iránu. To je spousta rozdělané práce.
    A teď si vem, že ty tou svou pregnantní dekonspirací islamofašismu v Čechách tenhle rozjetej buzinec v dobré víře zhatíš. No nechtěl bych být v tvé kůži.

    0
    0
  6. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 16:47 — Odpovědět

    Erichu –

    Na rozbor, co dělají USA blbě a proč, fakt nemám (teď, o středečním podvečeru) čas ani sílu. Opravdu neutíkám z debaty, ale – dnes ne.

    Zůstaňme v přízemnější rovině. Raší nám v ČR několik výhonků světového totalitního hnutí, klerofašistického, to je hehzké slovo, které bylo nějaké to století nevidět, ale teď je opět zdrávo a při síle. A máme tady pár statečných frajerů, jeden z nich je Loťan, kteří k tomu přičuchli a snaží se varovat, no a pak akademicko-mediální trouby, kteří říkají, šššš-ššš, to je nesmysl a vy jste “radikál” a “blázen”.

    Nemůžu hatit ten americkej buzinec – sám rozhodně ne. Mně by stačilo zhatiot ten mediálně-akademickej buzinec, který mě pohoršuje mnohem víc, protože je taknějak blíž, toť vše.

    0
    0
  7. Erich
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 17:33 — Odpovědět

    To tedy budeme řešit nějaké takovéhle benigní názory???:

    Jsem jednou ouško, páč mně napadá teda spoousta paralel:

    – Je to možně, proto se Evropa musí zbavit všech multikulturalistů (Židů i muslimů), Evropanů. Evropa se musí stát znovu silnou národní Evropou, to s Vámi souhlasím. Jen je mi divné, Vy píšete, že za multikulti stojí Židé, přitom největší prospěch z multikulti mají muslimové, výstavba mešit se šíří jak houby po dešti.

    – Nezbývá než souhlasit. Souhlasím s Vámi na sto procent. Židé se spletli. Mysleli si, že vymyzením “bílého rasismu” si pomůžou, jenže islámský antijudaismus (antisemitismus)je v současnosti silnější, než-li bílý rasismus.

    – Já jsem zásadě proti multi kulti, každého multikulturalistu by lidé měli odtavit od moci, ať je to Evropan, Žid, či muslim.

    A tedˇ nepřeskoč ty “upřímný Rusy” to je perla:

    – Ano, ultraortodoxní charedim (modlící a kývající Židé) jsou pro Israel téměř stejnou hrozbou jako palestinští teroristé. Jsou to jen příživníci něco jako čeští Romové. Váš přítel mě na sto procent pravdu, nicméně mezi ruskými přistěhovalci je také rozdíl, ano velká část z nich byla banda, nicméně nekteří upřímní Rusové, kteří bojovali v Afgánistánu byli pro Israel i přínosem.

    – Charedim představují zátěž pro ekonomiku Izraele. Je to líná svoloč, jenom rozjímají nad Tórou, do práce nechodí, v armádě neslouží… V čem se liší od věřících muslimů, kteří jen rozjímají nad Koránem? Téměř v ničem, ale v jednom přece jen podstatně, nepáchají terorismus. Když se projdu ulicí Mea Šearim, tak mě žádný charedi nezabije… Izraelité by měli tuto bandu převychovat a začlenit do života. Jsou něco jako naši někteří Romové… či v Německu někteří Turci… Či ve Francii někteří Marokánci…, ve Velké Británii někteří Pákistánci…

    – Ano, je třeba změnit myšlení, ukončit multikulturalismus, prosazovat asimilaci jednotlivých skupin (v soukromí ať si každý vyznává so chce, třeba i Odina či Hádese, Wiku), ale na veřejnosti musí ctít evropská prvidla, rovnost muže a ženy, rovnost lidí různých barv pleti a vyznání, žádné burky, šátky… Hezky po evropsku, komu se to nelíbí, ať si … Však znáte to přísloví.

    – Goldstone je hovado a patří je zvrhlé skupine Self Hating Jews (Chomsky, Finkelstein, Falk…). Snaží se spolu s jinými antisemity delegitimizovat Izrael… Odplivnout si nad nimi je málo…

    A Martine na závěr perla všech perel. To totiž může napadnout snad jen znovuzrozeného křesťana, nuž kochej se a přemýšlej, co s tím, kde se asi stala chybka:

    Chtělo by to alespoň vykastrovat. Nebo lépe, znovu obřezat. Pět centimetrů pod bradou. Ale to obstarají sami  arabáči,  až díky jejich pomoci vyhrajou.

    0
    0
  8. Antonín Blažek
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 17:48 — Odpovědět

    Jakékoliv operování hrozbu ze strany muslimů v naších krajích považuji ze totální békovinu. Lidi jsou strašní vším možným aby nezačali přemýšlet nad tím co je skutečně ohrožuje.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  9. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 17:49 — Odpovědět

    Erichu: Odkud to je? IvČRN, nebo Eurabia?

    Tipuju to druhé, IvČRN se aspoň snaží ty nejhorší úlety mazat a lidi aspoň maličkóóo kultivovat.

    Férově, ono to s těmi Židy je asi takhle: Lid by na ně za normálních okolností zvysoka bodal. Vždyť ono je ve 21. století absurdní i plést židovství do “multi-kulti” (údajně zásluha některých ž. intelektuálů). Jak vlastně se liší životní styl a postoje neortodoxního Žida od běžné populace? Já to vlastně nevím, ale pochybuju, že se liší víc, než životní styl motorkáře od životního stylu katolíka od životního stylu filatelisty … z hlediska nezaujatého a trochu ignorantského pozorovatele (mě) jde o variaci v rámci normy.
    Ortodoxní muslim, to je jiná.
    Jenže nárůst islámu k nárůstu antisemitismu (po)vede – a to nejen toho islámského, ale i toho nablble náckovského. Na to vemte jed. Bylo to tak ostatně odnepaměti – jistě znáte historii 1. křížové výpravy, nebo ty nešťastné události během iberské rekonkvisty – a je to zvráceně sice, ale logické.
    Vysvětlím. Jistě hodně lidí vyděsím a naštvu.

    Posloupnost je zhruba taková, že společnost je ohrožena, či v konfliktu, s divným, neprůhledným, amorfním a divným memeplexem (islámem).
    Protože pochopit islám a “nevyhnutelnost” jeho expanze chce přecejen nějakou informační bázik a trochu myšlení, a protože spousta těch nutných informací o islámu je tabuizovaná, prostý Pepík nebo Hans hledá viníka, hybatele. Lidi obecně špatně chápou, že některé společenské procesy nepotřebují, aby je někdo řídil.
    No a tak se viník hledá, a protože Žid byl po staletí “univerzální oětní beránek”, tak se holt – najde.

    Erichu, mně to je mnohem nepříjemnější, než se asi zdá z toho tónu, ale fakt to tak vidím. Bude-li sílit islám, bude sed evropským Židům hůře dýchat, a to nejen kvůli moslemínům, ale i kvůli “náckům”, kteří prostě budou hledat jednoduché vysvětlení, viníka, a hromosvod.

    0
    0
  10. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 17:51 — Odpovědět

    Antonín Blažek:
    Spěte sladce, pokecáme za deset let.
    To zase budete kňnučet, že “vás nikdo nevaroval”.

    0
    0
  11. Antonín Blažek
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 18:07 — Odpovědět

    ad10)Martin Konvička Za deset let bude Česká republika totálně rozkradena a její obyvatelstvo bude na pokraji vyhynutí. Žádný muslim nebude otrokům, živořícím v těchto krajích, nahánět hrůzu.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  12. Erich
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 18:39 — Odpovědět

    Martine já si, a teď zcela vážně, myslím, že i v rámci boje proti islámu, islamizaci, islamistům se nám sem pomalinku plíží to co se dá nazvat pojmem korporátní fašismus. Pořád je ještě šance, že přijedou hasiči. A to bychom už nemuseli rozdýchat.

    0
    0
  13. Erich
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 18:41 — Odpovědět

    Ad 9. Martine zapoměl jsem na odpověď. Jsou to názory přátel Izraele, co by za něj i dýchali. Tomu říkám láska až za hrob Tož tak.

    0
    0
  14. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 19:41 — Odpovědět

    Erichu, ad 12)

    Ty mi to možná nebudeš věřit, ale něčeho podobného se obávám taky. Vlastně už léta letoucí – už někdy před 10 lety jsem pod různými anonymními nicky psával, že pokud se islámu nepostaví (západo)evropská liberální/demokratická elita, přijdou po nich jiní sekáči, kteří se nezakecaj…
    Jiná věc jsou osobní preference. Liberální prostředí posledních dvaceti let mi osobně moc vyhovovalo, bylo mi v něm fajn, přál jsem i jiným – já su, Erichu, ve své podstatě víc “multikultura”, než 5 kateder sociální antropologie dohromady (ověřitelné). Jenže islám je fakt jiná liga – postnu sem pak, co o něm psal Maimonides, to by místním čtenářům mohlo být blízké. To je totalita jak řemen, plíživá, atakující nejtemnější stránky lidského podvědomí, těžko zvratitelná – bez vnějšího zásahu se to zatím nepovedlo…. zakecávám se, můj postoj je znám, a tak

    Kdybych si měl vybrat mezi životem v liberální Evropě 90-10. let a Salazarovou či Mussoliniho diktaturou, beru to první. Ale kdyby volba stála mezi tím Salazarem či Mussolinim a islámem, beru opět to první. Věřím, že Ty taky – a oba se skřípěním zubů. (Odmysleme teď antisemitismus, který u Salazara snad ani nebyl, Mussolinimu ho vnutil ten jeho “spojenec”).

    0
    0
  15. Michal
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 19:44 — Odpovědět

    Žádný reálný argument, Martine, opět pouhé demagogické srovnání s nacismem, které se dá napasovat na cokoliv.

    0
    0
  16. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 19:46 — Odpovědět

    ten Maimonidův citát:

    “The nation of Ishmael persecutes us severely and devises ways to harm us and to debase us. None has been able to reduce us as they have. We have done as our sages instructed us, bearing the lies and absurdities of Ishmael. We listen but remain silent. In spite of all this, we are not spared from the ferocity of their wickedness and their outbursts at any time. On the contrary, the more we suffer and choose to conciliate them, the more they choose to act belligerently toward us.”

    a zdroj:
    http://www.politicalislam.com/blog/partners-in-crime/

    0
    0
  17. Michal
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 19:47 — Odpovědět

    Jinak to co jsi napsal stále nic nemění na faktu, že Lukáš ve svém článku Kropáčka dezinterpretuje, a vkládá mu do úst slova, která ten neřekl, a pak je s velkou slávou vyvrací. Logický klam.

    0
    0
  18. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 19:48 — Odpovědět

    Erichu – ten Maimonidův citát

    “The nation of Ishmael persecutes us severely and devises ways to harm us and to debase us. None has been able to reduce us as they have. We have done as our sages instructed us, bearing the lies and absurdities of Ishmael. We listen but remain silent. In spite of all this, we are not spared from the ferocity of their wickedness and their outbursts at any time. On the contrary, the more we suffer and choose to conciliate them, the more they choose to act belligerently toward us.”

    A zdroj:
    http://www.politicalislam.com/blog/partners-in-crime/

    0
    0
  19. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 19:50 — Odpovědět

    Erichu – za B. mi sem nejde strčit ten Maimonidův citát. Jestli to se tady pak objeví třikrát … zabavte ajťákovi čipsy ;)

    “The nation of Ishmael persecutes us severely and devises ways to harm us and to debase us. None has been able to reduce us as they have. We have done as our sages instructed us, bearing the lies and absurdities of Ishmael. We listen but remain silent. In spite of all this, we are not spared from the ferocity of their wickedness and their outbursts at any time. On the contrary, the more we suffer and choose to conciliate them, the more they choose to act belligerently toward us.”

    0
    0
  20. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 19:53 — Odpovědět

    Michal
    – srovnávím s nacismem, protože se domnívám, že problematika bude čtenářům blízká. Mohl bych srovnávat s jinými totalitami, ale uznávám, že islám je jedinečný… a hlavně, už mě to nebaví.

    Veškeré informace a fakta jsou dostupné – každému, kdo o ně stojí.
    Základní logické operace a morální soudy jsou též dostupné – každému, kromě tady Michala, který prostě bude hájit humus do roztrhání těla.
    Proč, to nevím, a už mě ani neba to nějak zvlášť řešit.

    0
    0
  21. Antonín Blažek
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 21:40 — Odpovědět

    Kdo zná historii tak ví, že předválečné Německo je plně srovnatelné jen ze současnými USA. Tam mají postavené koncentráky, vykopané hroby a stohy rakví připravených k okamžitému použití. Adolf Hitler by mohl Američanům závidět zákony i špehování lidi. Nechte muslimy na pokoji a oni dají vám pokoj váš.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  22. Martin Konvička
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 23:05 — Odpovědět

    Antonín Blažek:
    “Nechte muslimy na pokoji a oni dají vám pokoj váš.”

    Jako dávají pokoj jihonigerijcům, thajským buddhistům, papuánskýám animistům, koptským křesťanům, kosovským srbpm a švédským židům?
    Jste vtipnej.

    0
    0
  23. 17.5.2012 – 25 Iyyar 5772 v 00:15 — Odpovědět

    1. Winston Churchill 1950 v knize, za kteru dostal Nobelku, ztotožnuje islám s fašismem a stalinismem
    2. Geert Wilders 2010 ztotožnuje Mein Kampf s Koránem
    3. Miloš Zeman 2011 “není umírněného muslima jako není umírněného komunisty či umírněného fašisty”

    0
    0
  24. 17.5.2012 – 25 Iyyar 5772 v 00:16 — Odpovědět

    Erichu, Erichu……………….

    0
    0
  25. 17.5.2012 – 25 Iyyar 5772 v 00:20 — Odpovědět

    Problémem či důvodem vzniku a působení fašismu či stalinismu byla mlčící střední vrstva, tzv. mlčící dobráci. Pravých fašistů bylo pár. Ale díky tomu, že desetimiliónů Němců mlčely, došlo k hrůzám 2. světové války. Totéž platí asociací o islámu, kde také nejsou všichni teroristi.

    0
    0
  26. 17.5.2012 – 25 Iyyar 5772 v 00:23 — Odpovědět

    Že vzdělání muslimové, kteří jsou již nějaký čas v demokratické Západní společnosti budou “dobří”? Blbost. Výzkum zjistil, že z muslimských vysokoškolských studentů ve Velké Británii je 50% pro zavedení trestu smrti a 65% pro zavedení práva šaría na celém světě. A toho se dá dosáhnout jen vybíjením “nevěřících”. Potřebuje někdo ještě další důkaz o nebezpečí agresivního islámu? Já rozhodně ne!!!

    0
    0
  27. Antonín Blažek
    17.5.2012 – 25 Iyyar 5772 v 06:01 — Odpovědět

    V časech kdy křesťané po celá staletí pronásledovali židy našli tito zastání u muslimů, potomku Abraháma. Bombardováni Afghánistánu, Pákistánu, Iráku, Afriky… ze strany křesťanů vede k pochopitelné odvetné reakci na vyvražďování starců, žen a dětí v muslimských zemích. Mám za to, že Hospodin nenechá bez trestu genocidu páchaném na svém lidu.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  28. Erich
    17.5.2012 – 25 Iyyar 5772 v 08:39 — Odpovědět

    Ad 21/1

    Ale ale Valentine. Mezi stalinismem a fašismen/nacismem JE přeci rozdíl a to podstatný a signifikantní. A vy jako pravicově pregnantně smýšlející jste na něj přeci již dávno musel přijít??. Na rozdíl od pologramotů levičáků, ne?

    Ad 21/2 Juraj Herz přirovnal Starý zákon ke genocidní literatuře. Opravdu stačí se jen začíst a pak nepředpojatému bude Korán ve srovnání se SZ připadat pomalu jak růžová literatura. Víte Wilders mi přijde již od pohledu takový nějaký divný

    K tomu poznámčička

    Máte po ruce “Dějiny židovského národa” od Paula Johnsona?? Najděte si myslím stranu 113-116, pozorně se začtěte a zapomeňte na slůvko CHAJBAR. Alexandr Janaj to byla jiná váhová kategorie. Žádnej žabař teda vlastně velbloudář.

    Ad 21/3 Prima argumentace – srandovní. Ale jen tak mezi náma soukromě. Nevěříte tomu, že ne?
    Viz. třeba jen namátkou nedávno nějaké páteční/sobotní lidovky a v textu o jednom z SS zvaném princ temnot

    Teď mně napadl takový pitoreskně fantaskní obraz – Valentine, představte si, že nakráčíte na nějakou pietní akci, které se účastní lidé přeživší holokaust. Vkráčíte do jejich středu a pevným odhodlaným hromovým hlasem, s tváří v nebesa obrácenou zvoláte: Ti jež se poskrnili účastenstvím ve straně či jen smýšlením komunistickým, nechť neznesvěcují tuto posvátnou chvíli, toto naše souručenství a nechť odstoupí na stranu.
    . . . . Kamera švenkuje z nebes, na vaši tvář, na vaši postavu, oddaluje se a . . . . . . . Stojíte zde sám, jako ten kůl v plotě.

    0
    0

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Data v roamingu v zahraničí

Další článek

Pámbu není banner