Zdroj: annefrankguide.net

Ještě není tak zle. Prozatím jsou to jen dírky. A nikoli  nacistické, jen těžce šosácké. Ne však, že by nebyly alarmující!! Vždyť kdo jiný než právě konzervativní šosák začal ve třicátých letech hajlovat tak vehementně, až z toho vzešla  jedna obrovská vesmírná propast – šoa!

Jedná se o dírky argumentační. Dírky detailů.

Tak se nám  pan Bátora zase tuhle rozešel po Praze, aby kolportoval DOST husté srágory. Na magistrát a na ambasádu. Budiž,  ostatně kdyby byl svět stál a padal  jen kvůli procházkám pana Bátory a dalších Bátorčiků, bylo by v Somálsku  možná daleko méně hladu. Tak ať si ti konzervativní smíškové chodí. Stejně už  dokráčeli,  jelikož každým  svým  „vele-krokem“ se hradní partička dostává u běžných Čechů do stále větší neobliby.  A lze se také spolehnout na slova talmudu, že keništa (spolek),  která nepracuje pro blaho Nebes, pojde sama ze své podstaty. Máme tady echt nácky, máme tady echt anarchisty, proč né také  echtovní krypto-šosáky. Je jich pět a půl a sami ze všeho  nejhlasitěji vykřikují o „právu“ na existenci, které ovšem řadě jiných upírají. Inu nebudeme stejní jako oni. Ať si existují.  Ale protože jejich křiku nikdo příliš nenaslouchá, chodí. (Což je taky fajn – ještě nepochodují !!)

Ale jak jsou pokryteční a krapet falešní, vždy jim  (vstávaje lehaje) cosi ujede. Vždycinky se najde dírka, drobná trhlinka  v jejich DOST ušlechtilém pachtění. U korunou šedin ozdobené Báthoryčky s maďarským knírem byl tím otvůrkem okamžikl, kdy na dotaz, proč se naprosto neohlášený cpe na magistrát Prahy, že ho tam  totiž díky dovoleným nemá kdo přijmout a především že takhle žádný slušný spolek (i kdyby nakrásně hradem piplaný) podle protokolu nejedná..

A tehdy se nám ten otec vší mravopočestnosti a demokracie  prostoduše uřekl, že jde jen tak okolo. Jako „soukromá osoba“. Jako ten nejposlednější zamindrákovaný řidič, co to svědě na osobu blízkou. U DOST-party je o to o to snažší, že jim není nikdo jiný tak blízký, jako oni sami.  Tedy žádný hradní poradce, ani šéf tamní partičky, ale jen obyčejný občan. Který shodou okolností (pravda, asi jako jehovisté ve jménu svého Bosse) nese papírek s protestem či výzvou. Tak kde je pravda? Jako obvykle – uprostřed. Ovšem v tomto případě uprostřed lží.

Neméně signifikantní trhlinu mělo ostatně i nedávné „o zlomkrky“ koncipované omlouvání trapasu s australským detektorem.  Pro domácí fanoušky jsme to nakonec uhráli splasklým sendvičem argumentů že  prý hlava státu nepřestává být jeho hlavou, ani je-li  kdekoli soukromě. Trochu to sice připomíná  dogma o  neomylnosti papeže, ale připusťme, že tomu tak je.  Jenomže ta špendlíková hlavička jaksi nedomyslela, že stále platí biblické – po ovocích jejich poznáte je…  Nemluvím teď o tom, že každé hlavě, ať už papežově anebo rybářčině, sluší pokora, ale o tom, že soukromě cestující nepokorná hlávka sice od detektoru odešla (jen kvůli hlavovitosti pomazaných hlav), ale ze svého hotelového pokojíku pak docela soukromě zaškemrala, že tedy odtud – a bez detektorů –  by tedy to interview poskytla. A ráda. Tuze ráda. Svět na to určitě čeká…

Jenomže to už o ni nikdo nestál. A nejen kvůli nedůstojnému trapasu s malicherností, ale především proto, že zřetelné poselství  světu (přinejmenším australskému) tohle stvoření již vydalo. A nastojte  – právě u detektoru!

Poslední biblické ponaučení zní: Blaze tomu, kdo nevysedává na lavici posměvačů  (a směšných) … Možná proto pan Bátora chodí. V děravé kazajce s peticí v ruce. Chodí a obchází, a vůbec netuší, že navzdory pohybu a protipohybu, svou zadnici ze zmíněné lavice zvednout nedokáže. Popřejme mu příjemné posezení a nenechme se jím kontaminovat příliš. I tyhle typy jsou  totiž Nebesy sesílány pro naše dobro. Přinejmenším v tom, že pozorným soustředěním na jejich dírky  zvýšíme svoji schopnost odmítnout i propast polopravd.

Autor: Jaroslav Achab Haidler

Přečtěte si nejdiskutovanější článek Shekelu: K L A U S má svatou pravdu …

Titulní foto zde

52 Komentářů

  1. kralik
    8.8.2011 – 8 Av 5771 v 22:59 — Odpovědět

    mas pravdu achabe

    desne me mrzi a to pekne dlouhou dobu ze jsem se Klause, a tedy I Batory zastala. Nejak nemam rada pranyrovani a naivne verim, ze kazdej ma narok na druhou sanci. ale falesnou moralku a pokrytectvi nesnasim jeste vic. GV

    coz neznamena ze ti pritakam vzdy, nebo vzdy, ale po case (to by byl svet pekne divnej a nudnej kdyby sme byli cez kopirak)

    0
    0
  2. kralik
    8.8.2011 – 8 Av 5771 v 23:15 — Odpovědět

    jen sem se zamyslela cim to je, ze druha sance je naprd (byla-li to druha sance vubec? pac tady se nic vlastne moc nezmenilo), no u me vyraz zamyslet se, neznamena zas pranic dobreho ;-), ale mozna je to tim, ze mezi 1 a 2 neni trest, pokani, tesuva

    0
    0
  3. kralik
    8.8.2011 – 8 Av 5771 v 23:16 — Odpovědět

    koncim, nebu dvic tlachat ze sveho turu ci kuru mozecku, bodrit ci modrit (boruvky jsou lepsi)

    0
    0
  4. boban
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 07:05 — Odpovědět

    To je napsáno naprosto v duchu multi-kulti. Až nám tady budou pochodovat zastánci radikálního islámu (nikoliv teroristi), tak na to mají přeci právo. Mají právo na svobodu vyznání. A když někdo proti jejich pochodu něco namítne, tak bude zastánci multi-kulti utlučen čepicemi. Hájek, Bátora, Klaus neřekli navíc nic proti samotnému pochodu homosexuálů, ale řekli něco proti tomu, že tento pochod zaštiťuje strana, která ctí konzervativní hodnoty. Ani takový názor se tedy již nesmí vyjádřit?

    0
    0
  5. 9.8.2011 – 9 Av 5771 v 08:39 — Odpovědět

    Bobane, dobrý den. Píše se v článku, že se nesmí vyslovit názor?

    0
    0
  6. boban
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 08:59 — Odpovědět

    Achabe. Oni ten názor vyjádřili. To jim neupíráš, ale zato je častuješ hned pojmem “nacistická” v nadpisu článku. Máš na to taky právo napsat, co si o nich myslíš. Ale inteligentní člověk si už o tvé nenávisti pomyslí své. Pokud použiju tvou terminologii, tak nacisté byli vůči některým skupinám lidí taky velmi nenávistní. Nechci ti radit, jak bys měl s některými slovíčky zacházet. Máme svobodu projevu a je to dobře. Ale každý svým projevem prozradí též hodně o sobě. To je případ nejen pana Bátory, Hájka, Klause, ale i tvůj Achabe.

    0
    0
  7. 9.8.2011 – 9 Av 5771 v 09:14 — Odpovědět

    Bobane, ještě jednou, dobrý den. Píše se v článku, že jsou nacisti ?
    (jinak souhlasím – každý svým projevem prozrazuje…)

    0
    0
  8. fikus
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 09:15 — Odpovědět

    At si existujou, ale ze musi lezt do funkci placenych
    nami obcany me stve. A taky me stve prezident, ktery je uplny magnet
    na takovehle k*k*ty, no vzdyt je jeden z nich.
    Vaclav Havel mel nejakou moralni autoritu, aspon treba pred ’89, ale
    Klaus nema nic.

    0
    0
  9. MarkusK
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 10:15 — Odpovědět

    B”H

    [b]Několik otázek na Achaba[/b] a děkuji za konkrétní odpovědi.

    [i]”A lze se také spolehnout na slova talmudu, že keništa (spolek), která nepracuje pro blaho Nebes, pojde sama ze své podstaty.”[/i]

    otázka č. 1 – Jaké přesvědčení má Achab a kdo podle něj (ne)pracuje pro blaho Nebes?

    [i]”Je jich pět a půl a sami ze všeho nejhlasitěji vykřikují o „právu“ na existenci, které ovšem řadě jiných upírají.”[/i]

    otázka č. 2 – Komu oni konkrétně upírají právo na existenci?

    [i]”Pro domácí fanoušky jsme to nakonec uhráli splasklým sendvičem argumentů že prý hlava státu nepřestává být jeho hlavou, ani je-li kdekoli soukromě. … soukromě cestující nepokorná hlávka sice od detektoru odešla (jen kvůli hlavovitosti pomazaných hlav), ale ze svého hotelového pokojíku pak docela soukromě zaškemrala, že tedy odtud – a bez detektorů – by tedy to interview poskytla. A ráda. Tuze ráda. Svět na to určitě čeká…”[/i]

    otázka č. 3 – Všiml si Achab, že Klaus žádným detektorem projít neodmítl? Že jen nechtěl čekat? Zde se nabízí citovat přímo Klause – “Čtu tady (myšleno v Austrálii – pozn. MarkuseK) různé mediální komentáře mé příhody s bezpečnostním rámem. Bohužel, mýlí se i ty přátelské (které mé gesto vidí jako jakési hrdinství), i ty nepřátelské (které v tom vidí mou zpupnost). Chtěl bych oběma stranám sdělit, že jsem se nijak neutkával s australskými úřady. Každý den na letišti procházím bezpečnostním rámem a každý den objeví můj kovový kyčelní kloub. Protože chci letět, nijak neprotestuji. Já jsem se pouze rozhodl, že nebudu dělat (při čekání ve frontě před bezpečnostním rámem) jedno televizní interview s jedním konkrétním novinářem. Ukázalo se, že jsem urazil jedno televizní božstvo, ale s australskými úřady to nemělo nic společného. Pracovnici televize jsme řekli, že čekat nebudeme a jestli rozhovor chtějí, ať ho udělají v hotelu, kde jsme ubytovaní. To je naprosto všechno. Nic jiného se nestalo.”

    [i]Jenomže to už o ni nikdo nestál. A nejen kvůli nedůstojnému trapasu s malicherností, ale především proto, že zřetelné poselství světu (přinejmenším australskému) tohle stvoření již vydalo. A nastojte – právě u detektoru![/i]

    otázka č. 4 – Klaus udělal přes desítku rozhovorů pro přední australské deníky a televize. Jeho cestu do Austrálie mu zaplatili jiní, ne čeští daňoví poplatníci. Za jeho přednášky mu byli ochotni zaplatit tolik, že si vydělal několik milionů. Skutečně si Achab myslí, že o názory a vyjádření neměli v Austrálii zájem? Kdo že se to urazil? Kdo že se to zachoval neprofesionálně?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Moje vyjádření:
    Nemám Klause rád (není mi a nikdy nebyl sympatický) a Bátoru a “Akci DOST” považuji za skupinu primitivů, ale toto kopání do Klause z řad jeho odpůrců (do kterých Achab nepochybně patří) je primitivnější ještě víc. Jenom to dokazuje, že když na Klause někdo nemá (jako Achab), tak si něco vymyslí a upraví pro kýžený účel.

    Klaus si zasluhuje kritiku, ale za něco jiného a totiž, že hlavy vyspělejších zemí umějí počkat s vyděláváním až jim vyprší mandát. Právě proto, že prezidenta nelze dát soudu k přezkoumání, chovají se prezidenti ve vyspělejších zemích slušně sami od sebe. Prezidenti vyspělejších zemí si prostě za svý vystoupení nenechávají platit, je to nemyslitelné. Snad ten přespřístí náš prezident už třeba bude lepší.

    Je mi líto, ale dle mého názoru se bohužel zesměšňujete a snižujete zde Vy, Achabe. A to úplně zbytečně. Vedle v článku (zase v souvislosti s Klausem, jste o sobě napsal – [i]”UZNÁVÁM, že vidím červeně. Ne, že by mne nějaká nenávist zbavovala soudnosti. Její „fanatičnost“ může být z tvého hlediska dokonce i subjektivní, a vědět o sobě, že vidívám červeně, ještě neznamená, že se neovládám, když píšu.”[/i] Mám dojem, Achabe, že se to bohužel již stalo. Píšete, Achabe, o polopravdách a lžích a máte jich ve vlastním článku přehršel.

    Přeji hezký den

    Markus

    0
    0
  10. MarkusK
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 10:21 — Odpovědět

    B“H

    Několik otázek na Achaba a děkuji za konkrétní odpovědi.

    „A lze se také spolehnout na slova talmudu, že keništa (spolek), která nepracuje pro blaho Nebes, pojde sama ze své podstaty.“

    otázka č. 1 – Jaké přesvědčení má Achab a kdo podle něj (ne)pracuje pro blaho Nebes?

    „Je jich pět a půl a sami ze všeho nejhlasitěji vykřikují o „právu“ na existenci, které ovšem řadě jiných upírají.“

    otázka č. 2 – Komu oni konkrétně upírají právo na existenci?

    „Pro domácí fanoušky jsme to nakonec uhráli splasklým sendvičem argumentů že prý hlava státu nepřestává být jeho hlavou, ani je-li kdekoli soukromě. … soukromě cestující nepokorná hlávka sice od detektoru odešla (jen kvůli hlavovitosti pomazaných hlav), ale ze svého hotelového pokojíku pak docela soukromě zaškemrala, že tedy odtud – a bez detektorů – by tedy to interview poskytla. A ráda. Tuze ráda. Svět na to určitě čeká…“

    otázka č. 3 – Všiml si Achab, že Klaus žádným detektorem projít neodmítl? Že jen nechtěl čekat? Zde se nabízí citovat přímo Klause – „Čtu tady (myšleno v Austrálii – pozn. MarkuseK) různé mediální komentáře mé příhody s bezpečnostním rámem. Bohužel, mýlí se i ty přátelské (které mé gesto vidí jako jakési hrdinství), i ty nepřátelské (které v tom vidí mou zpupnost). Chtěl bych oběma stranám sdělit, že jsem se nijak neutkával s australskými úřady. Každý den na letišti procházím bezpečnostním rámem a každý den objeví můj kovový kyčelní kloub. Protože chci letět, nijak neprotestuji. Já jsem se pouze rozhodl, že nebudu dělat (při čekání ve frontě před bezpečnostním rámem) jedno televizní interview s jedním konkrétním novinářem. Ukázalo se, že jsem urazil jedno televizní božstvo, ale s australskými úřady to nemělo nic společného. Pracovnici televize jsme řekli, že čekat nebudeme a jestli rozhovor chtějí, ať ho udělají v hotelu, kde jsme ubytovaní. To je naprosto všechno. Nic jiného se nestalo.“

    Jenomže to už o ni nikdo nestál. A nejen kvůli nedůstojnému trapasu s malicherností, ale především proto, že zřetelné poselství světu (přinejmenším australskému) tohle stvoření již vydalo. A nastojte – právě u detektoru!

    otázka č. 4 – Klaus udělal přes desítku rozhovorů pro přední australské deníky a televize. Jeho cestu do Austrálie mu zaplatili jiní, ne čeští daňoví poplatníci. Za jeho přednášky mu byli ochotni zaplatit tolik, že si vydělal několik milionů. Skutečně si Achab myslí, že o názory a vyjádření neměli v Austrálii zájem? Kdo že se to urazil? Kdo že se to zachoval neprofesionálně?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Moje vyjádření:
    Nemám Klause rád (není mi a nikdy nebyl sympatický) a Bátoru a „Akci DOST“ považuji za skupinu primitivů, ale toto kopání do Klause z řad jeho odpůrců (do kterých Achab nepochybně patří) je primitivnější ještě víc. Jenom to dokazuje, že když na Klause někdo nemá (jako Achab), tak si něco vymyslí a upraví pro kýžený účel.

    Klaus si zasluhuje kritiku, ale za něco jiného a totiž, že hlavy vyspělejších zemí umějí počkat s vyděláváním až jim vyprší mandát. Právě proto, že prezidenta nelze dát soudu k přezkoumání, chovají se prezidenti ve vyspělejších zemích slušně sami od sebe. Prezidenti vyspělejších zemí si prostě za svý vystoupení nenechávají platit, je to nemyslitelné. Snad ten přespřístí náš prezident už třeba bude lepší.

    Je mi líto, ale dle mého názoru se bohužel zesměšňujete a snižujete zde Vy, Achabe. A to úplně zbytečně. Vedle v článku (zase v souvislosti s Klausem, jste o sobě napsal – „UZNÁVÁM, že vidím červeně. Ne, že by mne nějaká nenávist zbavovala soudnosti. Její „fanatičnost“ může být z tvého hlediska dokonce i subjektivní, a vědět o sobě, že vidívám červeně, ještě neznamená, že se neovládám, když píšu.“ Mám dojem, Achabe, že se to bohužel již stalo. Píšete, Achabe, o polopravdách a lžích a máte jich ve vlastním článku přehršel.

    Přeji hezký den

    Markus

    0
    0
  11. 9.8.2011 – 9 Av 5771 v 10:46 — Odpovědět

    Děkuji za otázky.
    ad 1) Co mám rozumět pod pojmem “přesvědčení” ?
    ad 1a) Jste si, markusi odpověděl sám svým hodnocením DOSTu

    ad 2) http://www.akce-dost.cz/dost.htm
    ad 3) maličko mi uniká, zda to na věci pokory a “nabídky” na interview z hotýlku něco podstatného mění. Ostatně díky za informace o tom, jak “božstvo” mluví o “božstvech”… a právě v tom je možná kus pudla. Ale jinak prima, zkoriguji svoje poznání (jen sy myslím, že tentokrát je článek o jiném – celý Klaus je jen o vranách a jejich posedávání :O))

    ad 4) Napsal jsem, že o Klause v Austrálii neměli zájem, anebo jen to, že ti, jimž navrhl rande na hotýlku, neměli zájem ?

    0
    0
  12. MarkusK
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 11:28 — Odpovědět

    B”H

    ad 1) Tak jinak. Jste (zřejmě) přesvědčen, že ten spolek pojde ze své podstaty, který nepracuje pro blaho Nebes. Který pracuje pro blaho Nebes a pro co pracují v DOSTu? Spolek primitivů, podle mne, i zřejmě podle Vás, prosím. Ale já bych stejně neměl odvahu v tomto případě soudit, kdo pracuje pro blaho Nebes.

    ad 2) Díky za link (http://www.akce-dost.cz/dost.htm). Čtu na něm “Manifest DOSTu”. Ale otázku musím zopakovat. Kde, Achabe, vidíte, že DOST upírá někomu právo na existenci? DOST kritizuje dnešní politicky korektní systém, kritizuje EU, žádá politiky, žurnalisty, soudní orgány, kulturní a duchovní osobnosti, vyjadřuje své hodnoty. Ať si o nich každý myslí co chce, já osobně třeba nemám potřebu podobné texty podepisovat, ale co je i jednou z jeho hlavních myšlenek? Svobodné vyjadřování názorů a právě neupírání existence nikomu. Nechť každý bojuje svobodně za své. I co se týká toho pochodu homosexuálů – nikdo jim neupírá právo na vyjadření čehokoliv takovouto formou, ale kritizují veřejnou podporu orgánu správy věci veřejných (obsazených touto dobou prý pravicovou konzervativní stranou). Já se tomu směju, ale budiž, proč ne? Nikomu právo na existenci neberou. Nebo se pletu?

    ad 3) Klaus měl skutečně plný program, nebyla to dovolená a jelikož byl také placený za své aktivity v Austrálii, bylo potřeba ten program dodržovat. Většina lidí ví, že připravit rozhovor mimo budovy médií znamená jistou produkční přípravu a ne vždy je to vůbec možné a tak se vůbec nedivím, že rozhovor nakonec neproběhl a podle mého odhadu hlavně z technických možností. Kdo byl nakolik nepokorný a kdo měl nebo neměl zájem provést rozhovor, to byl bych dalek těchto hodnocení. Znali jsme jeho program? Viděli jsme jednání ke Klausovi? Tu školku se kterou tam stál a jak se to pohybovalo? Co měl před tímto rozhovorem za povinnosti co po něm? Jak byl nebo nebyl unavený? Co vše okolo toho bylo? O jednom jsem přesvědčený – je to nafouknutá bublina a zcela zbytečné střílení a kopání do Klause.

    ad 4) Napsal jste, že ti, jimž dal možnost rozhovoru na hotelu, neměli zájem. Z jakých důvodů? To nevíme. Vy jste však napsal – “Jenomže to už o ni nikdo nestál.” (jak to víte?) a posměšně jste přidal hodnocení, že se jednalo o Klausův “nedůstojný trapas s malicherností” a že “zřetelné poselství světu tohle stvoření již vydalo. A nastojte – právě u detektoru!. Budiž Achabe, dělá-li Vám to dobře… .

    0
    0
  13. fikus
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 11:59 — Odpovědět

    je rozdil mezi skupinou DOST a homosexualy. zatimco homosexualove nikomu
    svymi ciny neublizuji, DOST jsou jako kapka mocuvky nalita do napoje.

    historie: ty sufrazetky uz to prehaneji, nejen ze chcou odejit od
    plotny, ale to jim nestaci, jeste navic chteji rovnopravnost zen a
    volebni pravo. zminena akce je poradana skupinami sufrazetek, jejichz naroky, vznasene vuci verejnosti, znacne presahuji ramec pouhe tolerance
    a katolicke vychovy.

    0
    0
  14. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 12:04 — Odpovědět

    achabe, pamatujes na emoce a pirkej avot? neco si se me, snad?, tenkrat pokousel naucit. chapes dnes ty, proc nejsi mym ucitelem?

    0
    0
  15. 9.8.2011 – 9 Av 5771 v 12:09 — Odpovědět

    Dobrý den, Markusi
    ad 1) nejsem přesvědčen (a už vůbec ne zřejmě. Působí to tak ?
    ad 2) Vidím. V tom manifestu je to ještě kulantní, v tom, co konají už méně. A teď nemyslím zrovinka jen Bátorovo listonoštví. Byl jsem Bobině face to face na jednom j ejich politickém “mejdle”
    ad 3-4) Díky za upřesnění. Nicméně oba jen odhadujeme – a přitom stačilo tak málo .. A i tom “mále” ten článek jest. (com kal)

    0
    0
  16. 9.8.2011 – 9 Av 5771 v 12:10 — Odpovědět

    Kraliku, i o tom se v Pirkej avot píše – a je to tak, myslím, správně :o))

    0
    0
  17. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 12:15 — Odpovědět

    vis, co me prekvapuje vic?
    neni dnes 9 av?

    0
    0
  18. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 12:18 — Odpovědět

    a Bobina no comment:-), pupulismus
    vidim li jeji zluty kostymek, mam chut si vzit svuj fuchsiovy :-) (jako protiklad)

    0
    0
  19. 9.8.2011 – 9 Av 5771 v 13:12 — Odpovědět

    Od 25 minuty toho tracku :O))
    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/

    0
    0
  20. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 13:30 — Odpovědět

    preventivne se divat nebudu (pisu jen za sebe, myslim, ze vim o co jde a neznalym s otevrenou mysli doporucuju). Preventivne – uz sem vytahla bily dziny ke keckam ;-)

    0
    0
  21. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 13:35 — Odpovědět

    jinak se vsem omlouvam, kdyz vidim tenhle typ diskusi (sama sem si tim prosla) tak mam neutuchajici potrebu lumpacit :-) ze sve mobilni nory.

    0
    0
  22. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 14:23 — Odpovědět

    k cemu je diskuse, ve ktere nedojde ke konsensu? k nejakemu zaveru. je to jen hloupe vynakladani energie do nebes, ktera tam nekde zustane, potazmo zustane v nas.

    0
    0
  23. fikus
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 14:28 — Odpovědět

    tohle je celkem slusna a vecna diskuze.
    jsou jine a to se neda srovnat.

    to video je o nasich “konzervativcich” a ukazuje
    jednoho z nich l. jakla. videl jsem ho a jdu
    si na spraveni chuti pustit http://www.youtube.com/watch?v=yWr_xZabs3U

    0
    0
  24. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 14:38 — Odpovědět

    jo, tak to se omlouvam k te prevenci, ja myslela, ze to bude Bobo a akce cinoheraku (mno jo domnenky jsou pomnenky). Vecer na to mrknu a dam si na spraveni (vyrovnani telesneho levelu) I to druhe.

    0
    0
  25. 9.8.2011 – 9 Av 5771 v 15:08 — Odpovědět

    Dobrý den Markusi :)

    Nějakou dobu jsem o Vás neslyšel, jsem moc rád, že nás stále čtete a diskutujete!

    Děkuji

    Hezký den

    David

    0
    0
  26. MarkusK
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 17:26 — Odpovědět

    B”H

    Dobrý den Davide :o)
    nejprve jsem měl nějaké zdravotní problémy, ty už jsou, Bs”D, za mnou, potom jsem byl nějakou dobu mimo Česko, ale už zpět a zpět i na Shekelu, který se zatím, dívám se, zase o něco rozrostl. Hezký den i Vám a děkuji za uvítání :o)

    0
    0
  27. ELF
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 17:45 — Odpovědět

    Nechte, prosím, toho ” učeného” hádání. Jednoduše a lidsky řečeno, každý má jistě právo na názor. Jen aby “názor” některých nedoznal v budoucnu reálné podoby. Mengele měl jistě taky “názor” a právo na jeho sdělení. A jak to dopadlo, když “názor” uskutečnil. A proto velký, ale opravdu opravdu velký pozor na názory Klause, Hájka i Bátory.

    0
    0
  28. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 17:49 — Odpovědět

    omluva, ale kdyz vidim Elfa, uz jste se nejak domluvili s achabem na vystave Bible v Plzni?

    0
    0
  29. ELF
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 18:45 — Odpovědět

    Jsem velmi špatný organizátor čehokoliv. Případnou výstavu musím nechat na jiných, snad i na Achabovi, ale na toho se v tomto případě dá jen těžko /a nejspíš je to dobře/ spoléhat. Už běžím jiným směrem, i když za stejným cílem.Tím, jak píše, je víc platný.

    0
    0
  30. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 19:06 — Odpovědět

    rozumim (snad, neb virtualita ma tenhle dar)

    ta predposledni veta mi pripomnela, ze kdyz se lidi respektuji, tak ruzne povahy muzou mit nakonec stejne jeden ideal :-)

    0
    0
  31. 9.8.2011 – 9 Av 5771 v 19:59 — Odpovědět

    Nádherná i když moudře-hořká hláška na fejsbůku – neodolám a šířím dál :
    Jan Šimek
    Když prohlásím,že President naší republiky je čurák,předpokládám přirozeně,že to bude vnímano jako “neutrální výraz”,páč,když je označení za devianta vnímáno jako “neutrální výraz”,většinová “normální” společnost se nám tím pádem dostává do nežádoucího extrému,což je nakonec smutná politická pravda.Ať to beru,jak to beru,začínaj nám to tu šéfovat “devianti” a to teda rozhodně nemyslím neutrálně … :(

    0
    0
  32. kralík
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 20:13 — Odpovědět

    Video. Nechává mě to chladnou (respektive to nenaráží na můj “konzervativní pohled na svět”). Osobně si říkám: co se stane z Hofírka, když se dostane na hrad? Hájek. Ale tomu asi nebudete rozumět. Visací zámek si dám i tak, ne pro vyrovnání, neb video, které nalinkoval Achab, nenarušilo mojí emoční strukturu, anóbrž jen tak pro radost.

    Mimochodem, jak jsem sledovala rss, tak už na “hradní tah” existuje “novinářský protitah”, i naši velvyslanci podpořili v jiných zemích tuto akci. Tyhle šachy (či česká argumentační fackovaná) mě moc neba.
    Mimochodem Jakl má dobrý ekologický tričko, ehm.

    0
    0
  33. kralík
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 20:16 — Odpovědět

    Achabe a ty se považuješ za nojmájního (já ne). Vítej do deviantní společnosti.

    0
    0
  34. kralík
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 20:26 — Odpovědět

    ten pán má smysl pro humor, titulek mě rozesmál:
    http://zpravy.idnes.cz/sexualni-orientace-souvisi-s-politickou-gayove-fandi-levici-mini-batora-14p-/domaci.aspx?c=A110809_193906_domaci_kop

    takže přeneseně, a bez hlubšího probádání jeho myšlenek (mě se fáááááááááákt nechce trávit čas nad tím článkem)…50. leta byla jedna velká gay party ad absurdum…hevký

    0
    0
  35. kralik
    9.8.2011 – 9 Av 5771 v 20:42 — Odpovědět

    necham sve absurdni hlasky na absurditu nekoho jineho stranou, ostatni prosim, aby to ignorovali, jen absurdne deviantnim. :-)

    achabe, mno jo, mas timhle clankem pravdu, dedku :-)……neni tak tezky si uvedomit z jakych myslenkovych struktur pochazi Batoryho vyroky, I kdyz nadherne kulantne zabalene pod pentlickou uzkoprsateho moralisty, hajiciho preci jen nase konzervativni hodnoty …ehm

    0
    0
  36. MarkusK
    10.8.2011 – 10 Av 5771 v 08:17 — Odpovědět

    Reakce na Achaba a jeho nasdílenou “nádhernou i když moudře-hořkou hláškou”. Částečná citace – Když prohlásím, že President naší republiky je čurák, předpokládám přirozeně, že to bude vnímano jako „neutrální výraz“, páč, když je označení za devianta vnímáno jako „neutrální výraz“,…

    On ten Klaus je ekonom a to asi až do morku kosti. Jo, ve statistice je deviace neutrálním výrazem. Tzv. standardní deviace (standard deviation), neboli směrodatná odchylka, je obecnou mírou rozrůzněnosti.

    Jsme zde přece i finanční portál… .

    No ale je pravda, že ve vztahuje k homosexualitě to zcela jistě neplatí, nemějme to ale jednomu “degenerovanému” ekonomovi tolik za zlé. I když, jak jsem se v jedněch novinách dočetl, on si ten Klaus toho Hájka možná pěstuje, aby mu nahrával témata považovaná ve slušné společnosti za deviantní.

    0
    0
  37. 10.8.2011 – 10 Av 5771 v 12:52 — Odpovědět

    Dobrý den, Markusi – oba víme, že “devianta” použil pan Hájek. Nevím nyní přesně, je-li to také ekonom do morku kosti. Ovšem ona asi tušíme, že lidi spolu komunikují, takže je vemkoncem fuck, kdo na sebe autorství šplechtu vezme “fyzicky”. Ale jinak s Vámi v jádru souhlasím. Což ovšem nic nemění na tom, že jsou to názory mírně předpotopní a jako potopa nebezpečné :o)

    0
    0
  38. MarkusK
    10.8.2011 – 10 Av 5771 v 13:27 — Odpovědět

    Dobrý den Achabe, ano, Hájek použil pojem deviant, nicméně že je to pojem neutrální, to prohlásil až následně (ekonom) Klaus ve své obhajobě svého hradního šaška :o)

    0
    0
  39. MarkusK
    10.8.2011 – 10 Av 5771 v 13:47 — Odpovědět

    Stejne jako pan prezident se obavam vsech moznych -ismu. Ano, respektuji Hajka, ale musim rict, ze hajkismus me zacina dost obtezovat.
    (autor Miloš Čermák, zdroj Twitter)

    0
    0
  40. 10.8.2011 – 10 Av 5771 v 13:56 — Odpovědět

    Pardon, Markusi – upřesnění vítám, ale mění to nějak podstatněji poznámku 37) a samotný článek? Deviant je i není neutrální, a logika hradu (byť dezinterprtovaná médii) má šosy čím dál delší o)) … Jinak Miloš Čermák mne pobavil, termín “hájkismus” kupuji :o))

    0
    0
  41. MarkusK
    10.8.2011 – 10 Av 5771 v 14:04 — Odpovědět

    Achabe jen to, že devianta jako neutrálního chápe (resp. to tak prohlásil, jen Klaus a já to zdůvodnil jeho ekonomickou deformací, v ostatním se nepřu :o)
    A jo, Čermák to vystihl.

    0
    0
  42. 10.8.2011 – 10 Av 5771 v 22:40 — Odpovědět

    Jsou lidi, kteří leccos dovedou s nádherným nadhledem. To nejde nesdílet
    http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150270987225256&comments

    0
    0
  43. MarkusK
    11.8.2011 – 11 Av 5771 v 08:27 — Odpovědět

    Podle hájkismu jsou to devianti, Paroubek naopak půjde s homosexuály v průvodu. Do prdele, tak tomu se říká bejt zahnanej do slepý uličky.

    0
    0
  44. MarkusK
    11.8.2011 – 11 Av 5771 v 09:26 — Odpovědět

    A ještě citace JXD z Reflexu na adresu Ladislava Bátory (kterému aktuálně říká “macho z Kecskemétu”) a jeho dopisových aktivit směrem k velvyslanci USA:
    “Nezbývá jinak, než si otevřeně říct, že dnes je homofobie v podstatě projevem už výhradně jenom latentní potlačené homosexuality. A tak bych chtěl pana Bátoru požádat, aby si tyhlencty problémy šel nejprve soukromě odbavit do gay klubu.”

    0
    0
  45. kralik
    11.8.2011 – 11 Av 5771 v 09:30 — Odpovědět

    jak si ted procitam zpravy, hned mam mrzouta na hrbu z arcibiskuba Duky ( meritko krasy, pravo na adopci atd.).

    0
    0
  46. MarkusK
    11.8.2011 – 11 Av 5771 v 09:46 — Odpovědět

    Trochu vážněji. Zajímavé je, že kdykoli se něco posere – a líp to říct nelze – ve vyšších a důležitějších patrech, že se vždy najde nějaký zástupný problém, na kterém ve společnosti všichni onanují a ten zásadní problém, politický, ekonomický, morální – se tak nějak elegantně zahalí do diskuse o průvodu homosexuálů.
    Zpočátku jsem si myslel, že Hájek je magor. Není, je skvělý manipulátor a dobrý slouha.

    0
    0
  47. kralik
    11.8.2011 – 11 Av 5771 v 09:58 — Odpovědět

    hehe tak v tomhle si s Vami srdecne pritakam, neni tak davno, co jsem psala achabovi, ze jakmile se ozve “hrad” tak bych zbystrila a hledala, kde se co deje. Coz ale neznamena, ze ty nazory jsou vazne nebezpecne….
    Lidi, a za sebe to otevrene priznam, maj tuhle vlastnost, resime vetsinou uplne neco jineho, nez to, co skutecne resit mame.

    0
    0
  48. kralik
    11.8.2011 – 11 Av 5771 v 10:46 — Odpovědět

    ohne sranda, muj osobni nazor, se kterym nebudete souhlasit. co mi trebas vadi, resp. co si uvedomuji a netyka se to jen konzervativcu, ale i jejich odpurcu, tedy i achaba, ze obe strany krom deme tomu nejakych umirnenych priznivcu (z hlediska cisel je umirnenost stejne tak pofiderni jako normalni konzervativni hodnota odrazejici se v moralce) syti i militantni jadro tehle stran. je to na zodpovednosti puvodcu (autoru). Dalo by se rict, ze pak by clovek vazne nemohl vyjadrit svuj nazor, ale ne kazdej ma vliv na verejnost.

    0
    0
  49. kralik
    11.8.2011 – 11 Av 5771 v 10:53 — Odpovědět

    achab by asi na tohle odpovedel, ze to neni uz jeho vec, ze kazdy je samostatna zodpovedna jednotka….
    a ja k tomu dodavam (i kdyz je to uz z oblasti irocionality) ze se nedivim, ze Stanislavu Grofovi se vedle Krista objevil Antikrist……kazdy nas cin ma takove dusledky. Trochu to navazuje na to, co je tu vis, tj., co. je pro blaho nebes.

    0
    0
  50. Jarmila
    11.8.2011 – 11 Av 5771 v 11:35 — Odpovědět

    Ad 43/
    To já bych měla jinačí návrh, koho poslat do průvodu! Jako bájný Narcissus
    by se tam by se tam vyjímal – úplně ho vidím :-)
    To by byl důstojný prostor pro jeho seberealizaci a pro viditelné setrvání ve “veřejném prostoru” :-))

    0
    0
  51. 15.9.2011 – 16 Elul 5771 v 16:36 — Odpovědět

    Chcete-li, vyuřijte tuto eventuaitu :O))
    http://blizky-vychod.blogspot.com/2011/09/namet-do-debaty-pro-pana-premiera.html

    0
    0
  52. 26.9.2011 – 27 Elul 5771 v 01:44 — Odpovědět

    Kdepak,kdepak. Fašismus na postupu.
    http://www.reflex.cz/clanek/nazory/43402/neonacista-kopal-se-pokopal.html

    0
    0

Napsat komentář: MarkusK Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Akcie na Blízkém východě po snížení ratingu USA výrazně klesly

Další článek

Několik otázek pro věřící muslimy