Nový egyptský prezident Muhammad Musí je nejen ukázkou vítězství islamizace Egypta a porážky sekulárních, národních a umírněných muslimů, ale i příkladnou ukázkou islámské propagandy, která si ve své lživosti a překrucování vyrovná nacistické a komunistické propagandě.Jako ukázka může posloužit projev Mursiho před OSN, který je propagován muslimskými organizacemi v Evropě. Například na webu Islamonline.sk je možné číst jeho slovenský překlad.
V projevu například horuje Musí za práva muslimů v Evropě, podobně jako nacisté horovali za práva Sudetských Němců a komunisté za práva pracujících, ale úplně opomíjí nejen situaci křesťanů, hinduistu, buddhistů a atheistů, kteří v muslimských zemích mají mnohem méně práv než muslimové v Evropě a islámské země s nimi zacházejí skoro jako s otroky.
I zbytek projevu se nese v duchu nacistické a komunistické propagandy. Kdy se sice hovoří o boji za světový mír, ale také o tom, že je správné vést džihád (Mursí hovoří diplomaticky o odporu) proti těm co odmítají tuto vizi islámského světového míru. Nejde zde pouze o otázku státu Izrael, ale i o to, že Mursi požaduje, aby byla přísně trestána kritika islámu i v nemuslimských zemích apod.
Paradoxem je, že zatímco Musí a jeho kamarád Ahmadinežád mohou pronášet takové lživé, polopravdivé a výhružné útoky bez většího odporu západních medii a politiků, kdyby podobným tonem promluvil někdo proti islámu nebo muslimům byl by vláčen bahnem a odsuzován jako šiřitel nenávisti.
Autor: Lukáš Lhoťan
6 Komentářů
Díky též, Lukáši, za odsouzení našich “akademiků a vysokoškolských odborníků” v tomto Tvém následujícím článku:
http://lukaslhotan.blog.idnes.cz/c/294237/V-Egypte-se-rodi-rise-zla-pouci-se-z-chyb-nacistu-a-komunistu.html
Ono je to už dávno zcela neúnosné. Nicméně oni dále piplají jako nějakou nedomrlou sazenici v písku pojem “islamofobie”, zatímco jinde (včetně záp. světa) umírají lidé a jiní se “jen” bojí o své rodiny a majetky.
Přeci kdyby ten pojem vzal někdo opravdu vážně, tak by z nich nadělal obratem čechofoby, okcidentofoby a islamofobofoby…a museli by jít do výroby nebo na pracák.
Při své produkci vypadají z nás tak nešťastně, že by jeden řekl, že brzo požádají o azyl v tom “lepčím” islámském světě. Oni totiž o událostech tam důsledně mlčí. Není to už dávno nějaká ta hra se slovy…a s tím si cvičený intoš snícíjen o grantech a mezinárodních konferencích neví rady.
JJ, nesmíme mlčet T. J. Jinak tohle je sílá: http://zidovskelisty.blog.cz/1210/zidovskou-komunitou-v-malmo-otrasl-bombovy-utok !!!!!
Kamil Pikal tu razí i pojem turkofobie. Takže čechofobie je přímo objednaná akademickou žvanírnou a já se těším na ty odborné rozbory.
Lukáš o islame viete veľké guľové.
PREČO propaguješ názory wahábistickej sekty?
Wahhabistický kult byl odsouzen jako kacířství muslimskými zeměmi více než 60krát.
„Všichni si myslí, že islám je toto fanatické náboženství, ale není,“ pokračuje Loftus. „Myslí si, že islám – saudská verze islámu – je typický, ale není.
Ale když Saudové zbohatli, koupili si spoustu mlčení. Je to velmi krutý kult. Wahhabismus byl praktikován pouze Talibanem a v Saudské Arábii – tak extrémní je. Skutečně nemá nic společného s islámem. Islám je velmi mírumilovné a tolerantní náboženství. Vždy měl dobré vztahy s židy v prvních tisíci letech své existence.“
Mystický islámský proud súfismu a jeho snaha dostat se do blízkosti boha nebo s ním splynout je v ostrém kontrastu s džihádistickým salafistickým či wahhabistickým proudem, který je vyzbrojen smrtícími zbraněmi, káže podvodnou doktrínu džihádu a perverzní snímání mučednictví, za páchání bezpočtu násilných činů. Není divu, že oběti salafistických džihádistů tvoří většinou lidé z řad ostatních pacifistických forem islámu, včetně především súfistů.
Zatímco sofisté uctívají svaté a k jejich praxi patří teatrální obřadné modlitby, salafisté to odsuzují modlářství jakékoliv netradiční formy uctívání. Vyzývají také k vytvoření islámské politické vlády a nastolení přísného zákona sharia. Súfismus je domovem velkého spirituálního a hudebního dědictví islámu, o kterém islámští učenci říkají, že je vnitřní, mystickou či psycho-spirituální dimenzí islámu, starou stovky let.
Jeden súfijský učenec popsal podstatu súfismu takto: „Zatímco všichni muslimové věří, že jsou na cestě k bohu a dostanou se blízko k bohu v ráji – po smrti a „posledním soudu“ – súfisté věří rovněž, že je možné dostat se k bohu a zažít tuto blízkost – za života. Navíc získání znalostí, které s takovou blízkostí boha přichází, je samotným účelem stvoření. Zde zmiňují hadith qudsi, ve kterém bůh uvádí „byl jsem skrytým pokladem a miloval jsem, že budu známý, takže jsem vytvořil stvoření, abych byl poznán“. Tudíž pro súfisty již existuje hybná síla, nepřetržitá přitažlivost v jejich srdci vyvolávaná bohem, která je táhne, v lásce, směrem k bohu.“
Mystický islámský proud súfismu a jeho snaha dostat se do blízkosti boha nebo s ním splynout je v ostrém kontrastu s džihádistickým salafistickým či wahhabistickým proudem, který je vyzbrojen smrtícími zbraněmi, káže podvodnou doktrínu džihádu a perverzní snímání mučednictví, za páchání bezpočtu násilných činů. Není divu, že oběti salafistických džihádistů tvoří většinou lidé z řad ostatních pacifistických forem islámu, včetně především súfistů.
“Podvodnou doktrínu džihádu” hlásal sám mohamed. Takže je to přesně naopak, kdo se k džihádu nehlásí, je podivnou sektou a nemá nic společného s islámem.
Podle vás by se všichni muslimové museli vrátit do Arábie, neb jsou jejich džihádistické výboje a koloniální říše zpětně ISLÁMSKY neplatné.
(Jinak “mystiky” nabodávali na kůli dávno před vznikem nějakého wahábismu)