Zdroj: theactionelite.com

Dle názvu by se dalo očekávat, že s islámem, zhoubnou to ideologií, a možná taky s jeho stoupenci, kteří by nám tady jeho pořádky chtěli zavádět.K velikému překvapení se ale skutečná vřava odehrává na úplně jiné úrovni, IVČRN vede neustálé potyčky především s hejnem potrefených myší a jim spřízněných tvorů a eltvorů. A ovšem taky s různými svými paranoidními představami,  kdo všechno že k tomuto hejnu patří. Opravdová muslimská zvířata pak takovým šarvátkám můžou s potěšením přihlížet, důkazy, že potřebují ochranu před xenofobní společností a nenávistnou propagandou se jim jen sypou do klína, nemusí hnout ani brvou. Vyčkávat v ústraní je v jejich případě nejideálnější pozice. Proč nakonec vylézat ze zázemí, když frontové boje v pohodě obstará parta myšáků?

A boj je to vskutku lítý. Obě strany k němu přistupují nanejvýš zodpovědně. To se vezme fotka protivníka (pokud možno co nejpřiblbější), k ní se použije vhodný textík (vypadlý z jeho huby nejlépe při nějakém plamenném rozhovoru,  takto  osamoceně bude působit co možná nejvíc bizarně a skandálně), vše se zakomponuje na nějaké vhodné pozadí (aby bylo zjevné, kam ten zloduch patří) a vypustí se do světa k pobavení vlastních a smrtelnému ranění nepřátelských bojovníků.

Pak následuje fáze nezkrotného bujarého veselí, pranýřování virtuálně chycené oběti, pobouření a znechucení, přecházejícího u zasažené strany k burcujícím výzvám k užití nejzásadnějšího bojového prostředku – žalování, jinak také bonzování, všude, kde je to jen možné (nejčastěji to schytává asi ubohý správce fb sítě, ale své by mohli vyprávět i ředitelé různých škol a institucí, policie přebírající trestní oznámení na neznámého pachatele atd.).

Fáze mučednická se dostaví, když se správce naštve a opravdu stránku sejme. I to má ale své nezastupitelné motivační místo. Trpět pro spravedlivou věc, pro záchranu vlasti… už jen proto, aby bylo ve stáří na co vzpomínat a naše děti měly si kde hrát… my se zlomit nenecháme!

No a pak se vše opakuje, to si od těch bonzáků přece nenecháme líbit, honem je všichni upalujte nabonzovat!

Zajímavou zkušenost získá každopádně ten, kdo na takové excitované stránky vkročí jako neznalý situace či patřičně nezaujatý. Stačí docela krátká prověrka, když zavčas a dostatečně halasně nehuláká s námi, je dozajista proti nám – nepřítel, kolaborant a bezpochyby sexuální a morální mrzák, a  podle toho je třeba s ním naložit. Je čas na virtuální nakládačku. A tak zástupy potrefených můžou spokojeně narůstat, nikoli z řad opravdových nebezpečných muslimů a jejich sympatizantů, ti se do takových půtek vůbec nemíchají a dobře dělají. Jde o výrobu nepřátel jaksi napříč společností, z lidí, kteří by možná o muslima jinak ani nezavadili, ale po tak mocném impulsu pocítí nutkání obětem takového (zatím virtuálního) zacházení pomáhat. IVČRN umí své nepřátele geniálně generovat. Ať je nějaká zábava, je s kým se  pošťuchovat, když samotý nepřítel je zatím takový neduživý. Je třeba udržovat bojovou morálku, protože válka přece už dávno začala. Čas od času hodit smečce nějakou kost k pobavení. Protože vděčné publikum to ocení, příznivců je taky dost, akční filmy jsou oblíbené.

Mráčkoví lidé si holt s těmi sluníčkovými musejí jít po krku, aby byla nějaká akce, aby bylo jasné, kdo je padouch a kdo hrdina…a ti mráčkoví musejí vykazovat dostatek hřmotu, aby mezi ostatními soudruhy drsňáky obstáli. Ještě že ten facebook máme, tam se dá hřmět opravdu krásně strašidelně a přitom docela bezpečně. Tam můžou atomovky lítat, muslimáci chcípat, do špín celého světa se dá tak snadno kopat…

Ale ani nevirtuální realita není zas tak bídná… kolik statečných bojovníků už si odplivlo jak nejhlasitěji umělo, když potkali zahalenou muslimku! Kolik se na takovou škaredě podívalo, a to ani nemluvím o tom, že někteří si takové i odvážně fotí!  S pořádáním demonstrací už je to trochu slabší, ale to je nakonec možná dobře, pro pořádek. Aby nedošlo k nežádoucímu míchání ras (nebo čeho že to zrovna). Představuju si totiž tu situaci: dva pochody, něco jako náckové a anarchisti na prvního máje, protiislámští  mráčkaři v jednom houfu a sluníčkoví ochránci pronásledovaných muslimů v druhém, mezi prvními zamíchaný nejeden hrdý sionista, ale i stejně hrdý nacionalista, mezi druhými zas nejeden propalestinský aktivista, neřkuli zavilý muslimský antisemita, pak stačí jedno neopatrné zvolání, třeba židi do plynu, hladina adrenalinu i endorfinů prudce stoupá… a kdo na koho se teď má vrhnout?! Kteří jsou vlastně naši?! Jen radši zůstat pěkně doma na prdeli u komplu, tam je to jistější, tam ten chaos adminové snáze ukočírují, rozdávat bany je podstatně jednodušší, než se s někým servat.

A tak virtuální atmosféra houstne, napětí roste, stateční bojovníci v duchu kolí své protivníky, pátrají, koho by znemožnili a nabonzovali a je to tak dobře, protože kdyby vyšli do ulic, beztak by se nezmohli na nic jiného než zlynčovat nějakou osamocenou zakuklenou ženskou. Protože když ji nezlikvidujeme teď, za pár let se nebudeme stačit divit. Je to nepřítel.

A dav dozajista zajásá. A to je přece to hlavní.

Autorka: Dada

29 Komentářů

  1. Ivan
    6.7.2014 – 8 Tammuz 5774 v 17:26 — Odpovědět

    Tak máte problém, stali jste se ošklivými sluníčkáři, co nechápou vznešenost boje s Konvičkou. Čekejte tu smršť.

    1
    0
  2. Katka
    6.7.2014 – 8 Tammuz 5774 v 18:57 — Odpovědět

    Spíš čekejte nezájem. Oprávněný. Jestli měl ten článek být vtipný – není. Zajímavý – taky ne. Informační hodnota nulová. Vůbec nechápu něčí potřebu řešit zrovna tuhle facebookovou stránku a ne jiné, které se taky hlásí k nějaké postulované myšlence. Akorát že kvůli příznivcům koupání na Adama nebo zahrádkářům si asi nikdo nebude zakládat falešné profily, otravovat toho či onoho admina, s*át se do médií, prudit na policii, chtít někoho vyhodit z práce… Skoro z toho článku cítím lítost, že zrovna na naši zem bohužel nedopadají co den rakety, do vzduchu se tu až na jednoho zoufalce taky nikdo zatím nevyhazuje, tak holt musíme sedět na facebooku a “vést kyberválky”, což má o někom něco vypovídat. A pohrdání tím, že někdo dokáže říct “tohle (tu) nechci” a někdo se k němu přidá. Z čehož mi vyplyne , že tenhle text nepsal žid. Spíš někdo hodně podobný těm trollům, jejichž chování jsem popsala výše. A já nejsem Freud, abych řešila zrovna psýché těchto jedinců. Binec v pojmech typu nacionalismus a antisemitismus taky neřeším, i když je to možná jediný vtipný prvek v celém textu. Nevím, asi tenhle text měl zůstat na něčím osobním blogu, z tohohle Wittgenstein nebude.

    3
    1
  3. 6.7.2014 – 8 Tammuz 5774 v 20:01 — Odpovědět

    Mně se článek líbil, připadá mi, že velmi trefně vystihuje současnou situaci, a co naplat: Sociální sítě už dávno nejsou nějakým efemérním přípodotkem ke skutečnému životu – ať se nám to líbí nebo ne, jsou součástí skutečného života a je třeba dění na nich brát stejně vážně, jako politické aktivity v ulicích.

    1
    0
  4. Ivan
    6.7.2014 – 8 Tammuz 5774 v 20:39 — Odpovědět

    Potrefená husa, spasitelský komplex agresivních lidí z ivcrn se přesně takhle projevuje. Oni nejen určují, kdo je muslim, ale nyní i kdo je žid. To, že zrovna portál Shekel agresivní islamofobii projevující se nenávistí vůči všem a všemu co má jiný názor odmítá se ví už delší dobu. Pár českých fanatiků bude kádrovat celý svět a jen oni mají patent na pravdu. A kdo ji zpochybní či jejich komické misionářství zesměšní, o jé, to je hrůzný ďábel. Sluníčkář…

    1
    0
  5. Ivan
    6.7.2014 – 8 Tammuz 5774 v 20:56 — Odpovědět

    Jinak rád bych připomněl, že to právě fanatici z ivcrn chtěli vyhodit učitelku z práce (monitorovalo to i ministerstvo vnitra, je to ve výroční zprávě za první kvartál roku 2013), jen protože přestoupila na islám. Bez ohledu na její názory, jen protože si dovolila mít jinou víru. Střední Evropa tento otřesný přístup zná velmi dobře.

    3
    1
  6. Martin Konvička
    6.7.2014 – 8 Tammuz 5774 v 21:24 — Odpovědět

    Ehm, madam se odmítla solidarizovat s těžkým osudem dívek, které odešly od islámu, ale možná už nikdy – teda do konečné kapitulace islámu v rámci MekkaTekku, nebo něčeho takového – si nebudou moci být jisté…

    Tu “p.” jsem si mohl odpustit, ale zbytek?

    Vyrostla snad C. někde v Darfůru, kde by musela plácat holýma rukama z hlíny cihly, atd.?

    … atd. Zkuste něco nového. Čus.

    1
    2
  7. dada
    7.7.2014 – 9 Tammuz 5774 v 08:55 — Odpovědět

    ad 6.
    Já jsem sice toto ilustrační foto nevybírala, ale nakonec je dobře, že se ti tak líbí a nic moc bys na tom neměnil. Aspoň nehrozí, že se jejím zveřejněním taky zapojíme do té skvělé ivčrn-myší hry.

    1
    1
  8. Erich
    7.7.2014 – 9 Tammuz 5774 v 09:25 — Odpovědět

    Martine teď mi došlo, že vzhledem ke tvému opravdu vytříbenému slovníčku je vlastně skoro umění, tě byť jenom trošku emočně rozrušit.

    Pokud chceš naznačit, že jakýkoliv asimilant, konvertita či inkluzivec se musí hodně ohánět a tedy i přehánět aby zapadl do komunity do níž směřuje, pak máš samozřejmě pravdu.

    Ale jedno asi nedoceňuješ – tento mechanismus je totiž zcela obecný a mentoři často s otevřenými ústy sledují, kam to jejich jimi hecovaný dorost dopracoval. Radikalizmus je buhužel multikulti diagnóza neznající žádných hranic. A je nakažlivý.

    3
    0
  9. Katka
    7.7.2014 – 9 Tammuz 5774 v 17:07 — Odpovědět

    Ale jářku, klidně si myslete, že kádruju, co je mi do toho. :D To je přece váš problém, že vám to vadí. Ne můj. Ono se nesmí přemýšlet nad tím, kdo je žid a kdo muslim a kdo ateista nebo agnostik? Moc pěkné na tom vašem údajně svobodomyslném blogu. Ale jak říkám, nemusí mě to tuze zajímat. Spíš ta vaše snaha zařadit zrovna mě k IvČRN… Je vám po tom něco, jakou myšlenku, stránku nebo skupinu podporuju? No tak jste se netrefili, to se stává i v lepších rodinách. Já dokážu fungovat sama za sebe, asi jako běžný solitérní muslimský terorista, jakých teď v Evropě přibývá. Jak patrno z počtu mrtvých, jejich aktivity jsou “úspěšnější”, než kdyby byli navázáni na nějakou mešitu nebo známé radikální hnutí. To jen tak na okraj. A pokud je mi známo, ani vy, rádoby glosátoři dění na facebooku, takového jednotlivce nedovedete správně včas identifikovat a jeho akcím zabránit, místo toho jej identifikujete jako běžného a “neškodného” muslima a bojujete za garanci jeho skutečných či domnělých práv. Což bohužel není můj zájem. A řekla bych, že jako občan této země mám pořád ještě právo hájit svoje zájmy, a dokonce že tyto zájmy jsou mnohdy nadřazeny víře, kterou někdo vyznává. Přece jen víra je dobrovolné rozhodnutí každého jednotlivce, asi jako styl oblékání, stravování nebo místo bydliště, a s tím se pojí určitá zodpovědnost jak vůči sobě samému, tak vůči ostatním. Takže pokud se já nebo kdokoli jiný rozhodne hájit své zájmy třeba právem petičním, jako jsem to učinila já v případě petice organizované CZDL, případně sdružováním s lidmi sdílejícími stejný názor, nebudete s tím dělat vůbec nic. Maximálně tak tupě žvanit jako v tomto článku. Na což samozřejmě právo máte, ale jak říkám, nečekejte, že vás někdo bude povinně hodnotit jako literární a myšlenkové génie a nějak extra respektovat. Proto jsem taky přemýšlela nad tím, zda autorem tohoto článku je žid nebo není, vyšlo mi, že ne, protože ti přece jen mívají jiné starosti a jinou úroveň přemýšlení. Člověk přijde na židovský (údajně) blog, čeká, že se tam dozví, kolik raket dopadlo za poslední měsíc na Izrael, a ono se tam někdo místo toho hnípe v tom, co si kdo napsal na facebook. Asi jsem fakt naivní a žiju v těch romantických dobách, kdy příslušníci židovského národa a vyznání dokázali ten český národ posunout kulturně a ekonomicky hodně dopředu. Kam že mě má posunout filosofování nad tím, o čem se ta která zájmová skupina jak baví? A co je závadného na tom, když lidé někam napíšou mail, který se týká někoho dalšího? Narážím na tu údajnou konvertovanou učitelku, která by asi chudák jinde nesehnala jinou práci. Mně je tedy ukradené, co má na hlavě, ale pokud by děti odmítala seznamovat s původně křesťanskými tradicemi a hodnotami, ať už jde o vánoční besídky, vybarvování Mikuláše a čerta s andělem, návštěvy křesťanských památek a vyprávění o nich, čtení pohádek s odkazy na křesťanství, pak bych jako rodič uplatnila právo dostat své dítě z jejího dosahu, i kdyby to znamenalo krach té školky, čili její nezaměstnanost. Zvlášť pokud by cokoli z toho zkoušela nahradit čímkoli z jí zvoleného náboženství a příslušných kulturních tradic. K tomu jí její víra nedává žádné oprávnění. A je právem rodičů se o tyhle věci zajímat, zvlášť pokud jde o tak ortodoxní paní, že dokonce dělá i to, co jí její víra apriori nepředepisuje. Do běžných veřejných školek nemá přístup kněz, rabín ani vyznavač satana. Jinak co jsem viděla na fotkách, tak za takový fyzický kontakt s dětmi, jaký ona předvádí, by školní inspekce mou matku coby rovněž učitelku v MŠ pěkně prohnala. Na cizí děti se nesahá, ani když jsem učitelka v MŠ a věřím ve zlaté tele. Takže žádné že tu nejsme tolerantní – my jsme tu tolerantní až moc a spíš tolerujeme i jevy zcela nežádoucí. Ono je velice jednoduché se zahalit někde, kde to je každému putna. Ale složitější je nezahalit se někde, kde by z toho dotyčná měla velký problém. A na to paní učitelka odvahu nemá. A v tomto směru je její manifestace víry poněkud trapná. Má samozřejmě právo dělat své víře medvědí službu, tak jako ji dělá tenhle článek jinému vyznání. Holt je v dnešní době třeba vybírat, komu věnovat pozornost a komu ne, bulvárnost a průměrnost ještě nikdy nikoho nikam nedostaly. A nikdo se jim nesmí přizpůsobovat, ani kdyby se to zaštiťovalo nějakou vírou.

    1
    2
  10. Ivan
    7.7.2014 – 9 Tammuz 5774 v 18:50 — Odpovědět

    ježiš, to je dubnice, údernice ivčrn, tak to jo, už se neangažuji, ta i vraždění ve jménu svého islamofobního faatismu schválí.
    a je tu i konvouš se svým tradičním, lituj moje subinky, které mi zobou z rukou a přikyvují a vzdaly se islámu, jinak tě ukřižuju :)
    tohle je klasický šturm islamofobů.

    1
    1
  11. Katka
    7.7.2014 – 9 Tammuz 5774 v 20:35 — Odpovědět

    jen pro Březinovo informaci: na IVČRN mám ban a jsem s tímto stavem vcelku spokojena. Že nemám ráda okurky je okurkofobní fanatismus a chci, aby se kvůli němu zabíjelo? :) Helejte, mně jsou ale vaše paranoidní představy vážně ukradené. Polák na ně má aspoň papír od doktora, takže je každému jasné, že se nemá zdržovat s nějakým vybavováním se na téhle adrese. Každopádně nevidím nikde nic o tom, že bych schvalovala vraždy kohokoli kýmkoli kvůli víře. Což ovšem znamená i to, že neschvaluji akce proti ex-muslimům a ex-konvertitům. Přijde mi to natolik logické, že ani nemám potřebu pátrat, co o tom kdo soudí. Zvlášť když ten někdo pro mě absolutně není důležitý. Jsem snad natolik soudná a dospělá, že si ty priority a hodnoty dokážu stanovit a srovnat bez rad kohokoli, kdo by se v tom mínil příliš angažovat, aniž by se mě předtím zeptal. A taky tu nejsem kvůli cizímu štěstí a životním úspěchům. Což znamená, že ta konvertovaná učitelka je pro mě na stejné úrovni jako jakákoli jiná. Nevím, proč by mě měla víc zajímat jen z toho důvodu, že se rozhodla v něco věřit nebo nevěřit, nějak se oblíkat nebo svlíkat, něco jíst nebo nejíst… nebo proč bych se měla starat o to, jestli zrovna ona má nebo nemá práci. Já jsem myslím oblast svého případného zájmu o ni specifikovala dost jasně i pro méně gramotné. Víc bohužel sloužit nemohu. Ostatně – jestli Konva preferuje ex-muslimky, tak je to totéž jako preference jiných lidí vůči konvertovaným učitelkám, vůči kterým taky někdo požaduje respekt a lítost či co. Holt jsem si vybrala sama a někdo se z toho může koukám zjevit, aniž by měl šanci mě tím zaujmout. Nemíním se zdržovat čekáním na to, až to někomu dojde. Nebo řešit, proč někdo, koho neznám, má potřebu mi aspoň komolit jméno, když už mi jinak nic nechce. A že mi nic nechce je jasné, protože já jemu a od něj taky nic nechci. Takže není důvod, proč by něco měl chtít on. Já jsem ten typ člověka, co se na druhého usmívá a nechá ho vypovídat tu jeho pravdu, aniž bych měla potřebu mu zas nějak předkládat či vnucovat tu svoji. Klidně budu kývat jako osel a myslet si při tom svoje. Nikomu žádný souhlas zrovna s jeho světonázorem nedlužím. Tím méně nějakému náboženství. Jestli někdo shání příznivce pro svůj světonázor očerňováním svých odpůrců, jářku, jeho byznys. Blbce lze obvykle poznat i bez dvaceti blogů na téma “to je blbec”. Ale jak říkám, žádným spasitelským komplexem netrpím, tudíž nemíním z toho blbce dělat chytrýho, pro mě za mě ať si blbcem klidně zůstane, bavit se s ním nemusím a zajímat se o něj taky ne.

    0
    1
  12. Martin Konvička
    7.7.2014 – 9 Tammuz 5774 v 21:01 — Odpovědět

    Helejte, včera zas “Švédi” v Malmo zmlátili nějakého Žida, případ samozřejmě nemá nic společného s islámem a píše o něm jen bulvár a zlé, zlé islámofobní weby.

    http://pamelageller.com/2014/07/malmo-man-beaten-iron-pipe-flying-israeli-flag.html/

    0
    1
  13. Ivan
    7.7.2014 – 9 Tammuz 5774 v 21:48 — Odpovědět

    dubnice paranoidka, jsem prý březina. protože mám jméno ivan :)
    ano, možná ji i z ivčrn vyhodili, protože jim tato fanatička po demošce kázala, že jsou málo radikální, konva ten svou psychopatickou nenávist a pokrytectví tlumí, ona jede na plno
    kolik tu bude spamů islamofobů o tom jak muslimové mlátí černochy? konva už začal, máte psát jen o tom co tento fuhrer islamofobů povolí :)

    2
    1
  14. Lone Gunman
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 02:40 — Odpovědět

    Mně hlavně není jasné, jak si pan Konvička nebo členové té skupiny představují KONKRÉTNĚ řešení toho, čemu říkají problém s islámem. Na jedné straně tu máme návrhy na “řešení” typu zastřelte je, zplynujete je, vyžeňte je chcípnout do pouště. K tomu se nedá říct asi nic. Na druhé je tu volání “zakažte to!” Ale zakažte CO vlastně?! Islám je víra. Není to kokain ani heroin, není to dětské porno. (Pomíjím zřejmý fakt, že všechny tyto věci, až zákonem zakázané, není žádný problém sehnat.) Dejme tedy tomu, že samotné islámské náboženství prohlásíme v ČR za nelegální. (Opět opomíjím, že by to bylo v rozporu s Listinou základních práv a svobod i dalšími podobnými “sluníčkovými nesmysly” které podle většiny členů IVČRN ničí naši skvělou demokratickou západní civilizaci.) Takže zakážeme stavbu mešit, zakážeme nošení šátků, zakážeme korán (čímž prohlásíme, že islám je horší než fašismus neboť Mein Kampf se vesele prodávat může – ale dle řady členů IVČRN to přece právě tak je), a co pak? Jediné, co tento zákaz logicky vyvolá bude, že arabští nebo obecně muslimští emigranti začnou svoji víru skrývat. Modlit se budou tajně, korán začnou pašovat, mešity budovat někde na půdách. Co s tím? Zavedeme u všech přistěhovalců psychotesty na to, zda nejsou náhodou “slimáci?” Ustanovíme zvláštní oddělení policie zaměřené na náboženské zločiny? Jak mu budeme říkat – snad První inkviziční? Nebo co takhle povinné vepřo knedlo zelo vždy ve čtvrtek pro každého Araba – jak by nejspíš jásaly některé členky IVČRN, které si často pletou vepřové s česnekem a muslimy s upíry? Vidíte, jaké je to celé nesmysl – nebo hůře, kam to může vést, kdyby se to fakt stalo? Netvrdím, že jsem nadšený z představy radikálních islamistů v naší zemi. Ovšem to, co jsem viděl zaznívat ve skupině IVČRN mi přišlo z 80% snůška úplných nesmyslů a z 19% nápadů nebezpečnějších než všechen radikální islám. 1% přiznávám těm opravdu rozumným logicky uvažujícím – a bojím se, že i to je moc velké číslo.

    1
    0
  15. Katka
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 10:44 — Odpovědět

    Lone Gunman: no, prvním z bodů jakéhokoli řešení je už samotná akceptace kritiky islámu jako takového. Zatím tak daleko ještě nejsme, zatím stačí říct, že se vám na tom kterém náboženství to či ono nelíbí a dotyční vyhrožují pomalu mezinárodním konfliktem. Přitom jak už bylo řečeno, vyznání je volbou každého jednotlivce stejně jako jiný životní styl. Kdybych se rozhodla nenosit boty, taky bych těžko mohla nutit ostatní povinně uctívat stav mých chodidel. A v naší ústavě není nic o tom, že by se u nás kterékoli náboženství mělo nějak devótně uctívat ze strany těch, kteří jej nevyznávají, a mělo se kolem něj našlapovat po špičkách, aby se náhodou jeho vyznavači neurazili. Myslím, že respekt k jakémukoli vyznání u nás aktuálně dosáhl svého maxima a cokoli dalšího už by společnost mohla vnímat jako nepřirozený nátlak bez jakéhokoli přínosu pro ty, kteří to dané náboženství nevyznávají. Protože to je dost podstatná otázka: co má ta nevěřící většina u nás z přítomnosti nějakého islámu na našem území? Proč by měla někomu činit nějaké ústupky ze svých tradic, zvyků, práv a hodnot jen proto, že se dotyčný rozhodl v něco věřit? Opravdu tak nutně potřebujeme mít možnost chodit do čistě muslimských škol, mít možnost návštěvy imáma ve vězení atd.? Já myslela, že u nás právě probíhá odluka státu od jakékoli církve, což je samo o sobě dost složitý problém a nepotřebujeme si jeho řešení komplikovat ještě pitváním otázek souvisejících s vírou zde nepůvodní a VŽDY přijímanou na našem území negativně. Takže otázka podle mě nezní, co zakázat nebo nařídit, aby se tu u nás muslimům žilo co nejhůř. Připomínám, že tu dokázali žít i v raných 90.letech, kdy u nás nebylo zdaleka tolik mešit a modliteben a prodejen s halal potravinami a halal restaurací. Pokud tu byly muslimky, dokázaly chodit nezahalené. A rozhodně se jim tu nežilo špatně i za takových podmínek. Takže pokud se u nás poměry změnily vyloženě v jejich prospěch, včetně zásahů do právního řádu, a jim to najednou je stále málo, asi není problém zrovna na straně té majority. Z čehož zároveň vyplývá, že nějaké “ilegální vyznávání islámu” a “modlitebny po půdách” jsou fikce. Na Slovensku dodnes není jediná mešita a nikdo to nechápe jako zásah do něčích práv. Další věc, tzv. radikální islám. Definice? Je radikální to, když někdo nosí do svého svatostánku zbraně, byť legálně držené? Je radikální, když členové (značně nesourodé) muslimské komunity u nás doslova pronásledují ty, kteří (už) jejich víru nevyznávají? Je radikální, když ateistická policie provede nařízený zásah v mešitě, která je pro ně v moment zásahu světskou budovou, ať se to někomu líbí nebo ne (což by byl i kostel nebo synagoga), a vyznavači dané víry pak uspořádají demonstrativní modlitbu na veřejném místě, přestože ten zásah prokázal, že při té modlitbě v mešitě nebylo rozhodně vše v pořádku? Je radikální, pokud si někdo z důvodu své víry odmítne sundat ten který kus oděvu, ač mu to ta víra ani nepředepisuje? Je radikální, pokud konvertitky veřejně prohlašují “nemohu se dívat na křesťanské svaté”, ač jsou na území s dominantním křesťanským náboženstvím, tudíž křesťanští svatí na každém rohu, a toto území nehodlají opustit? Opakuju, že jsme vůči tomuhle všemu nesmírně tolerantní. Radikální islám není jen to, že se nějaký cvok odpálí v autobuse nebo v metru, ač i to je pro naši zem jen otázkou času, není důvod předpokládat, že děje-li se tak po celém světě, naší zemi se to vyhne. Zrovna tak jako na našem území budou vraždy ze cti, nucené sňatky, zohavování žen, nábor vojáků pro probíhající války v islámských zemích… Není způsob, jak tomu zabránit, i kdybychom měli bezpečnostní složky kdoví jaké. Jiní taky měli a mají a jsou vůči tomu stejně bezmocní. Svým způsobem k tomu vlastně ani ty mešity potřeba nejsou, protože už někdy v 90.letech jsem četla nářky imámů z různých evropských mešit na to, že než jim muslimská mládež dojde do mešity, kde by se pokorně modlili k Alláhovi, cestou je zlákají právě nezávisle operující radikálové. Není asi úkolem nevěřících řešit, zda ten či onen je muslim, dobrý muslim podle představ jiných muslimů, hodný muslim podle představ nevěřících nebo už “islamistický radikál”. A opět – proč měnit status ideologie či víry, která je očividně vnitřně takto roztříštěná a konfliktní jak mezi sebou, tak vůči ostatním? Navíc v době, kdy po světě probíhají vyloženě islámské války a doslova holokaust ve vztazích Izrael – “Palestina”. (16 raket vystřelených na Izrael za poslední hodinu JE holokaust.) Přicházejí nám sem lidé z různě vyspělého kulturního prostředí, s různě ortodoxně vyhraněným náboženským cítěním. Máme řešit, jestli se takový člověk má kde pomodlit, nebo spíš to, jestli dokáže vůbec používat kohoutek v koupelně, dohovoří se tu, zvládne komunikovat s úřady, popř. jestli tu má práci?

    1
    1
  16. Erich
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 14:31 — Odpovědět

    Kateřino za těch 13 let ostřelování Izraele z Gazy bylo zabito dohromady kolem 70 Izraelců.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_rocket_attacks_on_Israel

    Tolik k tomu Vašemu holokaustu

    A zde například zjistíte, že při útoku na Gazu bylo jen na přelomu roku 2008-9 zabito 1380 Palestinců zatím co Palestinci zabili myslím že 5 vojáků a 4 civilisty – další 4 izraelští vojáci zahynyli vlastní střelbou. Ta operace se připravovala dlouhou dobu předem.

    http://en.wikipedia.org/wiki/2008%E2%80%932009_Israel%E2%80%93Gaza_conflict?oldid=262806583

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Gaza-Israel_war_casualties.png

    http://zpravy.ihned.cz/c1-31885180-jak-izrael-chystal-palestincum-lite-olovo-taktika-valky-v-detailech

    A na závěr trocha teorie, aby jste pochopila, kdy jde o život a kdy o demonstrativní natřásání pírek, aby druzí pochopili, kdo tu velí :

    http://www.defenceandstrategy.eu/cs/aktualni-cislo-2-2009/clanky/operace-lite-olovo-z-pohledu-izraelskych-strategii-odstrasovani.html

    1
    0
  17. woodoo
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 16:59 — Odpovědět

    Ad 16) Eufemisticky řečeno, jedná se o faul v argumentaci. Když ještě chvilinku posečkáme, oni nabudou zbraní výkonnějších v zabíjení co do počtu, následkem bude vícero umrlců. Pak teprve to bude mít ten správný grád, abychom mohli tu vražednou ideologii odsoudit, páč zámysl vyhladit vše, co židovské jest, zatím je latentní.

    Ale ono není, Hamas a jim podobní, se tím netají. Je v tom rozdíl převeliký, Izrael nikoho takto vyhladit nechce. “O)

    0
    1
  18. Lone Gunman
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 17:33 — Odpovědět

    Argument “oni to možná jednou udělají” mi přijde jako expres lístek do devátého kruhu pekla. Můj soused si koupil pušku. Možná jednou někoho zastřelí – takže co ho radši zavřít na doživotí? Tamten chlápek vykřikoval v hospodě, že šmejdi ve vládě zaslouží postřílet. Do basy s ním! Jenom pro jistotu, co kdyby to náhodou jednou udělal… a protože žijeme přece v právním státě, schválíme na to zákon. Nebo radši dva. Jsme přece demokratická tolerantní společnost, ne jak ti muslimáci.

    Hon na teroristy v USA, domnělé i skutečné, už má přesně tuhle příchuť: Co kdyby náhodou jednou? Kam to už vedlo a možná ještě povede, vidíme. Teď to čím dál častěji čtu i u nás. Vážně to nikoho neleká?

    0
    0
  19. Erich
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 18:53 — Odpovědět

    Ad 18. Woodoo moc dobře ví, řekl bych že dokonce více než ostatní, jak se věci mají a jak se věci dějí. Proto někdy reaguje a jindy raději ne. Jen si prostě nechce připustit, že stejný přístup k řešení “problémů” by mohl mít i někdo se zcela odlišným světonázorem. To se občas stává.

    0
    0
  20. Erich
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 19:08 — Odpovědět

    Ad 18. Víte jaká je souvislot mezi doktorem Divnoláskou a Rand institutem?

    Tady totiž končí jakákoliv sranda a Woodoo by se nad tím měl zamyslet. Strach totiž není dobrý rádce. Zajímalo by mne, jak by Woodoo komentoval ty s-randisty, jež by si ten jeho přístup osvojili.

    0
    0
  21. Katka
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 20:31 — Odpovědět

    nevím, zdá se mi, že konstatuje-li někdo zcela v klidu, že nějaká země ostřeluje druhou už více než 13 let, jde o holocaust bez ohledu na reálný počet obětí nebo nějakou relativizaci toho počtu. Navíc argumentace zrovna wikipedií a českým soukromým médiem… Taky jsem pro jedno takové psala, takže neučte ptáka létat, vím, jaké účelové slátaniny mohou projít. Je mi vcelku jedno, jak kdo omluví rakety mířící na hlavní město suverénního státu, navíc když to hlavní město je z historického hlediska úplně někde jinde, než by mělo být a stále to někomu není vhod. Já to nikomu omlouvat a tolerovat pochopitelně nehodlám. Stačí, že ty rakety musím nedobrovolně v tisíci a jednom způsobu sponzorovat, aniž by se mě někdo ptal. Vím i to, že židům z celého světa stojí za to opustit pohodlí a bezpečí svých domovů, jet do Izraele, navléct se tam do uniforem a stoupnout si pod ostrou palbu nebo se pohybovat v blízkosti atentátníků. A to platí i pro ženy. Nevím, jestli je na našem území někdo mladší 50 let, který by si aspoň vzdáleně dokázal představit, co za pocit to musí být, takže nevím, proč by se k tomu ti mladší měli vůbec zkoušet nějak vyjadřovat, pro ty, kteří se rozhodnou tam jet to beztak není relevantní. Takže ještě jednou: Tel Aviv je pod palbou dnes už podruhé, Jeruzalém zatím poprvé… oprava – Tel Aviv potřetí. Kolik že těch mrtvých Izraelců potřebujete? Já bych prostě byla ráda, aby byl v zemi, jejíž vlajka má mimochodem původ právě tady u nás v Praze a jejíž národ pro nás tolik udělal, jak jsem napsala, konečně klid. Nehodlám se pídit po tom, co dobrého přinesla naší zemi existence území dnes nazývaného “Palestina” nebo kolik těch mrtvých “Palestinců” byli ve skutečnosti obyčejní teroristi. Pro ty si klidně truchlete vy. Samy se ty rakety neodpálily a tunely do Izraele neprokopaly. Každopádně je to úplně jiná realita než vytváření a nahánění falešných profilů kdesi ve virtuálnu, které tu mimochodem nikdo nepopřel. Je to zhruba na stejné úrovni jako to, čeho jsem byla svědkem před pár dny, totiž hacknutí oficiálního twitterového účtu IDF. Pachatel mě tím výkřikem “Long live Palestine” samozřejmě dojal a vzbudil sympatie ke svému národu a světonázoru. Ale spíš bych řekla, že se letos přemnožili medvědi na všech promuslimských frontách. Což mně osobně nevadí. Nic, nechme toho, na další otázky jsem odpověď nedostala, točili jsme se tu na srovnávání počtu obětí, což mi tedy přijde na budku, ale vzhledem k tomu, na jakém blogu jsem jsem vlastně ani nic moc víc nečekala.

    0
    1
  22. Lone Gunman
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 21:20 — Odpovědět

    Osobně bych řekl, že konflikt Izrael vs. Palestinci má mnoho rovin, je složitý a nedá se prostě říct “tihle jsou špatní, protože…” Obě strany už udělaly a ještě bohužel nejspíš udělají věci, co dělat neměly. A mír tam nebude, dokud nebudou važně CHTÍT, aby to skončilo. Což potrvá ještě asi hodně dlouho. :-(

    K problému s islámským přistěhovalectvím: Pokud jako vládní úředník připustím, aby do mé země přišly tisíce emigrantů bez prostředků, bez vzdělaní, bez životní perspektivy nebo dokonce bez znalosti jazyka, pokud dovolím, aby vznikla ghetta, kde si dělají prakticky co chtějí a toleruji to, pokud jim nedokážu zajistit práci, ale přesto přijímám další, pak si prostě říkám o malér, ať se dotyční modlí k čemukoliv. Je to úplně jedno. Ovšem když už malér přijde, než připustit, že mám máslo na hlavě taky, je mnohem snazší svést to na hnusný islám a odvrátit tak pozornost od vlastních chyb. To, co se děje ve Francii nebo Anglii, je přesně tenhle případ. Řešením není “zakážeme to,” ale prostě dávat pozor od počátku, měřit všem stejným metrem a nepřipustit, aby se to vůbec stalo. Jenže to je samozřejmě mnohem těžší, než řvát “muslimáci do plynu.”

    1
    0
  23. woodoo
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 22:05 — Odpovědět

    Má smysl reagovat na zvrácenost? Má smysl reagovat na ad hominem? Má smysl reagovat na ohýbání a nepochopení textu, zcela záměrně selektivně pojímaného, pokud se tak děje ustavičně? Vanitas vanitatum et omnia vanitas. “O)

    0
    0
  24. Erich
    8.7.2014 – 10 Tammuz 5774 v 22:55 — Odpovědět

    Ach tak Kateřino, chtěla jste čísla, dostala jste čísla, ale vlastně ta čísla Vás nezajímají. Navíc Vás vůbec nezajímají mrtví co nemají zdá se ten etnicky správný původ.

    Ale v jednom máte pravdu Davidka http://cs.wikipedia.org/wiki/Davidka

    rakety, bomby, letecké rakety, granáty z Paladinů ráže 155, Hellfire, Spike a další parádičky, tak nic z toho se neodpaluje samo s sebou ale mýlíte se v tom a to tak že přehluboce, že tak činí pouze jedna strana a že toto trvá nějakých 13 let.

    Například taková Davidka která jistě byla jedním ze vzorů palestinským raketýrům, tak ta má svůj pomníček.

    A například taťka Tzipi Livni, Eitan, tak ten se bavíval s takzvanou sudovou bombou – Paloši už tolik ne

    http://www.etzel.org.il/english/people/frame.htm

    a ta vypadala né asi, ale úplně přesně takto:

    http://www.etzel.org.il/english/photo/chavit.htm

    a kdeže v té době Hamás byl. Odkazů se nelekjte, jsou přímo ze zdroje.

    A tohle už jsou jenom sprosté pomluvy:

    On 12 December, Irgun placed a car bomb opposite the Damascus Gate, killing 20 people.On 4 January 1948, the Lehi detonated a lorry bomb against the headquarters of the paramilitary Najjada located in Jaffa’s Town Hall, killing 15 Arabs and injuring 80. During the night between 5 and 6 January, the Haganah bombed the Semiramis Hotel in Jerusalem that had been reported to hide Arab militiamen, killing 24 people. The next day, Irgun members in a stolen police van rolled a barrel bomb into a large group of civilians who were waiting for a bus by the Jaffa Gate, killing around 16. Another Irgun bomb went off in the Ramla market on February 18, killing 7 residents and injuring 45. On 28 February, the Palmah organised a bombing attack against a garage at Haifa, killing 30 people.

    1
    0
  25. Erich
    9.7.2014 – 11 Tammuz 5774 v 09:26 — Odpovědět

    Ad 17. Woodoo takovouto prevenci máte na mysli?

    http://eretz.cz/2014/07/avigdor-lieberman-oznamil-konec-likud-jisrael-bejtejnu/

    cituji:
    Podivuhodné příběhy Jana Kornela atd., tam je popsána situace, jak velká chyba bylo nechat zavilého nepřítele při životě. Od té doby si pamatuju, že jen mrtvý nepřítel je neškodný. Takže pokud chce Izrael přežít, musí uvažovat naprosto pragmaticky (jestliže se postoje EU k muslimskému světu radiálně nezmění, bude tato otázka zanedlouho na pořadu dne i v naší současné Evropě), tedy Gazu, to hnízdo teroristů nekompromisně eliminovat. Pozemní operace by stála zřejmě mnoho životů izraelských vojáků; za komunistů nás strašili neutronovými zbraněmi (údajně eliminují jen živou sílu a zamoření je jen dočasné), tak co to zkusit? Pár bolševiků bude chvíli žvanit a potom bude zase pokoj.

    0
    1
  26. Lone Gunman
    9.7.2014 – 11 Tammuz 5774 v 13:48 — Odpovědět

    Je zajímavé, jak nejhlasitěji volají po použití zbraní hromadného ničení ti, co jsou od dotyčného místa nejdál. A ty roztomilé eufemismy – eliminovat, anihilovat, neutralizovat. Že se takovým tolik ekluje nazvat to pravým jménem: VYVRAŽDIT. Pravda, to se eklovali i náckům, ti tomu zas říkali “konečné řešení.”

    1
    0
  27. head
    21.7.2014 – 23 Tammuz 5774 v 15:44 — Odpovědět

    Katko, proboha, víte co znamená slovo odstavec??

    1
    0
  28. Martin
    2.2.2015 – 13 Shevat 5775 v 21:51 — Odpovědět

    Obrázek z hlavou Pana doc.Konvičky a k tomu sepsané urážky na adresu myslím paní Popové,si myslím,že by v životě pan Konvička nevyslovil z úst. Je to slušný člověk. To jen autor toho obrázku ukázal výši svého intelektu,když něco takového vymyslel.

    0
    2
  29. dada
    3.2.2015 – 14 Shevat 5775 v 01:29 — Odpovědět

    ad 28. Martine, mrkněte na komentář č.6, asi Vás to zklame, ale Konvička se k autorství poměrně hrdě hlásí…
    jinak šlo tuším o jinou slečnu.
    Nikdo není dokonalý :-)

    0
    0

Napsat komentář: Lone Gunman Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Norsko žádá „okupantský“ Izrael, aby ustoupil od akcí proti Hamasu

Další článek

Antimuslimský rasizmus jako motiv zločinu