Zdroj: Archiv

Protože pokud u toho nepomlouvaj (čímž spolehlivě a zbytečně zdržují příchod mesiáše, takže si asi dovedete představit, proč tu pořád není!!), psi se mohou uštěkat, ale karavana někam putuje.

Už od abrahamovského hádání se Sladkým požehnaným se totiž vždycky „něco“ řeší.  Nu a pokud se řeší jakési zlobyplné „nic“, tak je najednou Miriam úplně malomocná anebo se otevře země a spolkne Koracha i celou jeho rotu. Pámbu prostě nesmyslné kecy nemusí. Už proto, že slovo je důkazem jeho existence, slovem se tvoří i boří vesmíry a kdo ho bere nadarmo, bere nadarmo i Jméno. Jak jednoduché. Přesto můžete občas dostat pocit, že to Panovník (zejména poslední dobou) nějak toleruje. Ale nebojte. Vždyť on to toleruje jen tady dole. „Zlo-mluvkům“ a lidem nevyrovnaným, chybí dobré spaní a pokoj. Protože pokoj = harmonie. A to je správný překlad zprofanovaného „šalom“.

Následující písmena píšu s vědomím, že se klidně mohou vztahovat i na mne, ale přesto je naklapu.To by bylo bytů volnejch a světových bank nešťastnejch, kdyby se při každém zneužití slov kvůli ptákovině otvírala „ústa země“. Ale nejde jen o byty (ani o virtuální kilobity). Průšvih je, že přemíra slov brání nám používat dlaně. A to jak k pečení chleba, tak třeba i k napřáhnutí, pohlazení anebo ke stisku. Když je  totiž někomu smutno (protože nepracuje dlaněmi správně, oblékl si kostým v naději, že si ho všimnou jako Kaddáfího a ono nic…), napíše okamžitě bolestivý výkřik „Nikdo mne nevidí!“, který pak schová ho do formálních šatiček recenze, anebo dokonce eseje. Taky kanály a stoka, která se řine z nejrůznějších kotců a králíkáren na webu, v diskusních fórech anebo na našich privátních blozích svědčí o tomtéž. Jsme sami. No není pak to „hádání“ se s Nebesy přeci jen produktivnější?

Samota není ostuda. Naopak, je vlastně omluvitelná. Není dobře člověku býti samotnému, konstatovala nebesa již na začátku dopisu pro ty, kdo šlapou prach země, a Adamovi byla  okamžitě učiněna pomoc. Někomu ale není ani rady ani pomoci, a tak si založí blog. Naučí se pracovat ve wordu a pomocí „ctrl-alt-C-alt-V“ dokonce i vystuduje.  Je to jev tak přirozený, až se nám  pak děkani fakult toulají po Varnsdorfsku, a kdo neodklání, ten kopíruje. Ono  totiž na blogu anebo ve světě virtuality se křičí: „Jsem sám, chcete mě?!“ daleko snadněji, než v reálu – ve výtahu, na refýži anebo v hospodě. (Proto ten strach, že mířím i na sebe).

Co trápí pana  Adama B. Bartoše je mi záhadou. Ale asi to bude celá jeho existence. Vypadá totiž, že je dost marná. Vystudoval sice údajně  biskupské gymnázium a pak ještě misijní školu M.L. Zinzendorfa se zaměřením na teologii, a jediné, co mu z toho zůstalo je systém  „ctrl-alt-C-alt-V“ a jeho úchylné blogy svědčící o tom, že má pocit, že je viděn málo. Je ženatý a má synka Kristiána. Možná by se měl soustředit do jeho očí, aby mu došlo, že je vidět dost a nemusí ze sebe veřejně dělat hlupáka.

Jednu přednost mu však upřít nelze. Je to jeden z posledních „blouznivců našich hor“, kteří naivně a prostoduše nesou ukydanou fángličku obdivovatelů Sionských protokolů. Tuhle nedávno zase zplodil cosi – elaborát nazývaný Střet civilizací. Je to prázdné povídání, které pan Adam za sebe sama obohatil jen meziřádkovým přiznáním, že je pln bolu a pověr hraničících až s nenávistí, a především že je „vůl jak anděl“.

Opakuji „vůl jak anděl“, protože to není žádný lašon ha-ra. (Jednak jsem to již panu Adamovi sdělil, a druhak dokonce i andělé jsou stejně pitomí jako pan Adam a někteří   – podobně jako pan Adam – stvořeni Nebesy jenom k destrukci.)  Celý „přínos“ páně Adamova  „Střetu“ spočívá v tom, že jeho nenávidění muslimové jsou vlastně židé. Protože obě cesty za Sladkým požehnaným prý mají za praotce Abrahama. Ale co je potom křesťanství, které pan Adam studoval???  Mohli bychom mu být vlastně vděční, že dělá i z křesťanů žido-muslimy a tedy nepřátele lidstva. Jenže, lze být vděčný za pitomost? Navíc, přátelé, já znám plno slušných křesťanů, kteří by z fleku mohli být židy, takže jim celou českou biskupskou konferenci chtě nechtě odpouštím. Oni toho s těmi pány v limuzínách nadělají asi tolik, jako my s Babišem, Kalouskem a Bártou. A na druhou stranu znám plno žídků, kterým jde o restituce a majetek daleko víc než o cokoli jiného stejně intenzivně, jako pánům biskupům…

Pak už si pan Adam jen někde na „echt neonových“ portálech našel odstavce, které se tváří jako objev pevniny ze strážního koše Santa Marii, a pokouší se jimi své zlo-bludy vyargumentovat. Škoda že mu uniká, že dokonce ani udávané „prameny“ nejsou validní a prozrazují „středověký“ původ onoho pamfletu.

Není divu, že ho proto tak pilně zaměstnávají na militantním portálu Eurabia, a pokud už náhodou dávno není v hnědém týmu hradního panáčka, lze se spolehnout, že se tam brzy octne. Vedle paní Jochové s koleny fanaticky sraženými k sobě. Vedle pana Divno-Jocha a strašidlem z Čachtic v kumbálku poholdných trafik. Těmto „lavicím nešlechetníků“ středověk zřejmě imponuje. Inu, co naděláme, ať si to užijí, jenom nezapomínejme: „Blaze tomu, kdo na lavici posměvačů nesedá…“ Jde o to, toužíme-li být nevolníky. Nejen nevolníky šosáctví, ale i pověr. I na to máme svobodnou volbu, jde jen o to, spadá-li pak její výsledek do kategorie: „Volte život!“

Ještě že se židi hádaj. Ne snad proto, aby měl Blesk o čem psát, jak se tuhle fackovali v Altnaj-synagóze a proč. Ale proto, že když se hádají jako ten démonický Abraham (praotec žido-christi-islámu!!), hádají se nejdřív sami se sebou, potom s Bohem a teprve potom si dovolej říci: „Promiň, ale myslíš si, že je to tak, jak tvrdíš?“

Všechny ostatní „hádky“ – i ty židovské – jsou ovšem jinak taky zralé na malomocenství a korachovský úděl. Pokud se ale hádaj abrahamovsky, se zapojením advocata diaboli – samotný Ďábel se takovým hádkám vyhne, psi typu Adama Bartoše klidně štěkají (notabene kopírují staré vyčichlé slinty), ale karava kráčí dál. Někam, kam je záhodno dojít. Pořád jsme ještě na cestě. Jen neuhýbat k pitominám… (imjirce-hašem).

Autor: Jaroslav Achab Haidler

29 Komentářů

  1. Marko Klátil
    22.11.2011 – 25 Heshvan 5772 v 18:33 — Odpovědět

    Vy jste se nedávno uhodil do hlavy ?

    0
    0
  2. kralik
    22.11.2011 – 25 Heshvan 5772 v 18:50 — Odpovědět

    Poznámka “z kotce” (mno aby brzo nebyl “opoduškovanej matracema”): nevražej se do králíka jo, beru to osobně s těma králíkárnama, protože jsem vztahovačnej, červenookej králík :-)

    0
    0
  3. kralik
    22.11.2011 – 25 Heshvan 5772 v 19:05 — Odpovědět

    jo mimochodem ten Bartošův článeček je eklhaft (už jen práce se zdroji mi vadí, nesnáším jednosměrnej přístup), dtto projev Landy, co teď lítá na webu…prudce nauzeální

    0
    0
  4. 22.11.2011 – 25 Heshvan 5772 v 20:25 — Odpovědět

    Omluva čtenářům – to co kráčí dál, je pochopitelně “karavana” nikoli “karava”

    0
    0
  5. 23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 03:14 — Odpovědět

    Z naší noční korespondence:
    Adam wrote :Achabe,
    dobrý večer.
    Když už tak pečlivě prozkoumáváte můj blog, mohl jste si všimnout, že tam uveřejňuji všechny komentáře, i ty, které jsou ke mně velice neuctivé. Jsem totiž přesvědčen, že když si lidé přečtou ty nadávky a ubohosti, které mi někteří adresují, mohou si i z toho udělat jakýsi obrázek.
    To je i váš případ. Vůbec se neznáme (pouze jsem o vás od jednoho kamaráda, co bydlí v Ústí, slyšel, že jste taková místní legrační figurka, kterou ani Židé samotní mezi sebe pořádně nepřijali) a psal jsem obecně o židovství, přesto vy mne osobně napadáte a urážíte. To o Vás mnohé nasvědčuje.
    Zároveň stahuji z Eurabia.cz banner na ten Váš server. Za takových okolností nemám důvod Vás podporovat byť jediným kliknutím.
    s pozravem
    Adam B. Bartoš

    1
    0
  6. 23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 03:16 — Odpovědět

    A v rámci objektivity doslovné znění odpovědi:
    be*H

    Děkuji srdečně za odpověď.
    Opět o vás prozrazuje mnohé. Vy se vlastně “ušlechtile” mstíte – navíc druhým.
    Židé “samotní” mne skutečně nemusí, asi tak jako překážím vám.
    Podstatné je, že vám v celé Vaší reakci úplně uniklo to podstatné, vyargumentovat to, o čem píšu. Totiž, že ať už banner ponecháte anebo
    ne, že nejste pošetilý opisovač vyčichlých blábolů, na které jste nepřišel sám , což prozrazují právě ty kopírované pa-zdroje. Rovněž jste stále nedořešil, zda je křesťanstvím neabrahamovským klubem,
    anebo zda je rovněž díky společnému Abrahamovi nepřítelem lidstva,
    které se ocitá ve “střetu” zájmů.
    Zkuste se chviličku věnovat i tomuto tématu. I když, ať nic neplyne násilím.
    Pozdravení
    Achabisko

    0
    0
  7. kralik
    23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 06:32 — Odpovědět

    nebud z toho smutnej achabe, ja jsem dnes v noci, ted jsem ho cetla, dostala servavaci email od m. za to, ze jsem si dovolila uvest v jezdite vytahu, to, ze ti psala, ze te prrosim o pomoc a ty jsi alespon uvedl, ze dekujes za info. zatimco me si ani slusne neodpovedel a ja cekala a cekala. Pry jsem ji schodila v tom, co v te veci delala (to mi vazne prijde jako sila a silna veta – co velkeho udelala vzhledem k tomu, zo se delo a nakonec ji mrzi, ze vubec neco udelala, kor kdyz si ty emaily cetl a neslusny, alespon neodpovedi, v tak primarni situaci jako je zivot si byl), takze sumasumarum ma pocit, ze je vlastne asi z vasecih obou reakci dobre ze mi nekdo umrel, a doslo mi, ze jsem vazne asi byla ten nejvetsi pitomec co nekomu duveroval a namisto oprav byl denne u cloveka, co mu dal zivot. tohle je vazne skola. Veskrze dobra sprcha. bartos, neni telesna vada, spis je kazdej, vcetne me, holt nekde omezenej, ja v duverivosti, nekdo v neslusnosti a nekdo se citi strasne dulezitej za to, ze preposle vetu.

    0
    0
  8. kralik
    23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 06:39 — Odpovědět

    a to si pis, ze se tesim na dalsi servavaci email za to, ze jsem opakovane shodila jeji velevazenou dulezitost.

    0
    0
  9. kralik
    23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 06:42 — Odpovědět

    ale vzhledem k tomu, ze dnes jedu pro urnu (kamen) tak je mi vase dulezitost totalne u zadku. ps: pocitu nest svoji matku na rameni a jedineho cloveka, co jsem mela na svete se to vazne ale nevyrovna

    0
    0
  10. kralik
    23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 07:41 — Odpovědět

    ale popravde achabe, nejvic me dostalo, kdyz jsem celou dobu vazne spolehala na to zrnko slusnosti v tobe, ze jsi po mesici a ve verejne diskusi vlastne odpovedel, proc jsi slusne neodmitl, a to tak, ze jsi se proste musel vyspat

    ja jsem vazne martan a genetickej vorisek

    0
    0
  11. kralik
    23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 07:50 — Odpovědět

    ale co si budem povidat (i kdyz je to kralikova samomluva), ja jsem vadna takhle, jinej jinak, Bartos zas ve svem uzkoprofilovem vnimani sveta, ty zas z myho pohledu chovanim, ktere nepobiram (vcetne te pubertality ve veku 53 let, cimz nerikam, ze mas byt zaprdenej upsklej dedek), tak co, na co si tu hrajem? na to, aby jsme v jednom okamziku moralne poucovali nekde a v zapeti udelali jinde osibku?

    0
    0
  12. kralik
    23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 08:15 — Odpovědět

    co se tyce ty pubertalnosti, jen dodatek, beru to tak, ze holt kdyz ucitel intelektem prevysuje zaky (o tvem intelektu nepochybuju), tak se asi musi sehnout na jejich uroven, je v tom jista davka vypocitatelnosti a manipulace (mimochodem), otazka je, zda ucitel to svym sehnutim neprehani, protoze lidi na ktere ma vliv prostrednictvim webu nezna a nema vubec poneti o jejich motivaci, takze jeho chovani jen muze odstartovat neco, co muze udelal I peknej prusvih, ale to je odpovednost ucitele. A pokud vazne nerozumis, co tim ti chci napsat, tak klobouk dolu pred oslepenim z vlastni dulezitosti.

    0
    0
  13. kralik
    23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 08:55 — Odpovědět

    ale kdyz jsme u te vypocitavosti, mozna jsem tehda spolehala, ze alespon za tech asi (ani nevim vazne) 25 deklu, by jsi mi alespon mohl pomoci tim, ze pohnes zadkem (notabene kdyz jsi to pohnuti mel mit zaplacene) a proste jen tady u pocitace (aby si se nenudil) u neceho pockas, ale tvuj cas je drahocenej, nemela jsem a za tohle se vazne stydim, opravdu a moc, ale proste jsem nemohla verit, furt jsem te nejak v sobe obhajovala, takze na chvilku jsem se podivala a zase zrusila vejfuk, abych vedela jak ucinne a smysluplne jsi v te dobe spal ci nespal, Boze, jak hluboka je moje blbost a jakto, ze jeste nelitam, lekce na do smrti nezapomenutelna.

    0
    0
  14. David Fábry
    23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 11:29 — Odpovědět

    Vážený pane Bartoši,

    banner na základě mé telefonické komunikace s Danielem Kotulou (majitelem Eurabia.cz zůstává na svém místě :)

    Se srdečným pozdravem

    David Fábry

    0
    0
  15. Kalki
    23.11.2011 – 26 Heshvan 5772 v 21:35 — Odpovědět

    Achabe, slova košatá zasadils jazykem plamenným a horlivosti tvé před trůnem zástupy se podivují. Není však pravda, že by M meškal, nebo otálel.Je tu i s běloušem divokým, vášnivým a nezkrotným. Ó, jaké zázraky staly se už a lidé nevědí:) Bodejť by věděli, když se nedívají.

    Viděli moudří země toto: “Jen hrstka”, pravil AE, síně soudní byly zavřeny, svitky srolovány, brány zavřeny a v dvoranách rozhostilo se ticho jak dlouho slyšet nebylo. Poslové vyrazili i s rozsudky a když zmizeli pohlédl AE na svou dlaň, dlouho se na ni díval a řekl: “Jen hrstka”. Moudří země to viděli ad té doby vedou spolu spor: Jak veliká je jeho dlaň.

    0
    0
  16. kralik
    26.11.2011 – 29 Heshvan 5772 v 00:55 — Odpovědět

    *H
    Dobrý večer, Hano, a vlastně zároveň
    na shledanou.
    Důvod nehledejte v sobě, ale spíš ve
    mně. Neuvěřitelně mi připomínáte
    jednu ženu, ze které se časem stal
    králík. Je to chytrá a pohotová
    ženská, ale je dlouho a hodně
    bolestivě sama. To z ní asi zcela
    mimoděk udělalo sobce bez sociální
    empatie. Chce být viděna a je pro
    to ochotna udělat cokoli. Dokud
    viděna je, je to pro protějšek celkem
    dobré, i když i v této fázi jedná bez
    citu a zcela sobecky podle
    mantinelů své samoty. Pokud se spolu
    seznámíte, možná vám pošle i
    nějakou maličkost. Aniž byste si o
    cokoli řekla. To už je Vahám tak
    dáno. Časem sama poznáte, jak
    danajské dárky to jsou, ale nic si z
    toho nedělejte, pokud jste jen maličko
    sečtelá, stačí vzpomenout na
    Hamleta. To jen Ofélie (cvok) má
    pocit,k že se dárky dají vracet. To
    je v pořádku, Vznešený ví, proč ji
    takhle zformátoval a ona (podobně
    jako to víme i my dva, já i Vy, Hano),
    ona nejlépe ví, nakolik je to
    “dar” a nakolik se ten “dar” mění v
    kletbu, protože jsme líní s tím
    cokoli dělat.
    Víc Vám o ní říkat nebudu, lehce se
    zorientujete, když se podíváte na
    “králičí bobky”, které se jí podařilo
    utrousit v komentářích na
    portálu shekel – www.shekel.cz . Je
    docela možné, že je dokonce
    schovaná i na fóru Lamedwaw, kam
    jste se nedávno přihlásila. Kdysi tam
    byla pod nickem gvurele, ale pak se
    hystericky sama odhlásila. Vyšli
    jsme jí vstříc.
    Neberte to jako pomluvu, ba dokonce
    ani jako varování před ní. Každý
    jsme svého osudu strůjcem, a má-li to
    tak být, a vy se na webu potkáte
    a spřátelíte, je docela možné
    (navzdory tomu, že jste ženská), že se
    také brzy proti své vůli dozvíte, s kým
    ta paní šuká, že Vy sama jste
    debil, svině a kokot (možná použije
    rodově adekvátních epitet), aniž
    byste tušila proč.. Až by měl jeden
    pocit, že ten dotyčný (protože už
    dávno pochybuji, že je to žena) je
    paranoik. Ale nebudu malovat čerta
    na stěnu, dokud se sám neobjeví.
    Ještě jednou k té omluvě. Moc by mne
    mrzelo, kdybyste si to brala
    nějak osobněji, než kolik tato moje
    omluva zaslouží. Určitě jste jiná
    než ta nešťastná a chvilkama zoufalá
    ženská, protože každý jsme
    jedinečný. A znovu zdůrazňuji, že
    dokonce i to “cosi”, co se
    podepisuje každý týden jinak a snaží
    se dobýt si pozornost, tu
    vrozeným vtipem, bystrostí a
    schopností chladnokrevně,
    inteligentně a
    trefně glosovat všechno vyšinuté,
    nespravedlivé a bigotnné, tu ovšem
    nechutnostmi hraničícími s koprolálií,
    je jen obyčejný křehký člověk.
    To pochopitelně respektuji. Stejně jako
    u sebe a pochopitelně u Vás.
    Ale takhle křehkých lidí je přes 7
    miliard, a ani Vy ani já se
    nemusíme apriori věnovat každému,
    kdo si to usmyslí. Vytrucovává a
    jedná podpásově. Prostě to ani
    nestíháme, a máme plné právo to
    nechtít.
    Aprávě proto (pokud Vám křivdím,
    snažte se mne pochopit a tolerovat)
    udělám i s vaší adresou totéž že s
    jejími. Služba g-mail je v tomto
    ohledu dokonalá. Označí a rovnou
    likviduje jako spam, takže pak
    nevyžádané maily háže rovnou do
    vesmírného koše.
    Veškeré otázky ohledně poznávání
    může vesele klást na fóru, anebo
    i ke článkům na Shekelu, ale jinak,
    prosím, respektujte, že mi už Vaše
    vzkazy do pošty chodit nebudou. Život
    je krásný, neztraťte se v něm,
    jen proto, že vám ublížila paní Králík.
    Hezké dny a inspirativní hledání.
    Achabisko

    0
    0
  17. kralik
    26.11.2011 – 29 Heshvan 5772 v 01:02 — Odpovědět

    myslim si, ze je vhodne to sem dat, naprosto te to ocisti achabe od mych pomluv
    hodne stesti a mas pravdu

    0
    0
  18. 27.11.2011 – 1 Kislev 5772 v 02:41 — Odpovědět

    V překladu Šmirat ha-lašon (další kapitoly), kterou právě dokončili Miri a Kuba, je krásná odpověď panu Adamovi :
    ———————–oo

    Kdyby však každý postupoval cestou, kterou doporučuje tóra, nikdy by k tomu dojít nemohlo. Protože jakmile by se tu objevil někdo, kdo by chtěl vykládat, co mu prý měl kdosi udělat anebo co o něm říká, hned od začátku by měl na paměti, že to nemusí byt pravda. Buď naprostá lež anebo sice pravda, ale „vylepšená“ o nepravdu, a tím pádem překroucená. Je možné, že si vypravěč sice nepřibarvil nic, ale netlumočí událost celou, jak se skutečně seběhla, anebo si ji sám špatně vykládá, možná jen zkouší divné narážky – pak je nevěrohodná a nemá cenu se tím zabývat. Lze také uvažovat (podle pokynů tóry) přinejmenším tím způsobem, že se snažíme myslet také na nějaké zásluhy, které v našich očích autor nepříjemného výroku má. Každopádně se nenechat strhnout k sváru, sporům a zbytečnému nepřátelství.
    **) Naše puzení k zlému nás rádo zkouší svádět, abychom lašon akceptovali/ „zdvihli“. Přijde si a povídá: Jak můžeš informátora podezřívat, že by snad referoval o něčem, co se nestalo? Nebo že to vykládá překrouceně? — Tím se nás pokouší dotlačit, abychom přestoupili varování: Od slova lživého se distancuj … (ex 23:7). V tom případě se vyplatí oponovat: Je daleko lepší domnívat se, že to, co mi vypravěč říká, je nepravda, než abych se snažil tomu věřit. Vždyť pokud vidím někoho, kdo chodí v *šaatnez, do hladka oholen a podobně, a ten si přistoupí a začne mi vykládat, co povídali druzí, sotva mu uvěřím a spíš mu namítnu: „Nech mne na pokoji a jdi si po svých!“ … Nevěřím ti, když vidím, kolik varování přestupuješ ty sám. Možná že tím pádem nerespektuješ ani varování, že se máme distancovat od lži… Není to v mnohém srovnatelné i s tím, co právě studujeme? I lašoner je v jistém smyslu bytost nerespektující patřičná varování – kokrétně: Nebudeš vynášet pověsti křivé… (lv 19:16), což je (jak už víme) velký přestupek dokonce i tehdy, když obsahuje naprostou pravdu, natož pak přísměs nepravdy. Pokud tedy někdo překračuje varování: Nebudeš vynášet, je hodně pravděpodobné, že si nebude lámat hlavu s nějakým tím „dodatkem“
    —————-oo
    Celý text i s patřičnými konotacemi najdete zde:
    http://www.chewra.com/keshetnew/kweb/kategorie.aspx?kid=168

    0
    0
  19. radomil
    28.11.2011 – 2 Kislev 5772 v 12:32 — Odpovědět

    Článek by si vystačil na 3 odstavce pokud se vyhodil ten zbytečnej balast marnící určitě nejen můj čas. Na tento článek jsem se dostal z článku na který tento reaguje. Trochu jsem doufal, že dostanu nové odpovědi v řádných souvislostech, ale to nebylo autorovým záměrem. Zůstala jen ta žluč. Škoda.

    0
    0
  20. 28.11.2011 – 2 Kislev 5772 v 15:13 — Odpovědět

    Radomile, zkuste položit otázky – takhle těžko soudit, co jste se chtěl “dočíst” :o)) A nezoufejte, protože abychom mohli zkoumat detail, je dobré brát v úvahu i souvislosti a naopak. Někdy o širších souvislotech svědčí i detail :o))
    p.s. Pokud se stydíte ptát se veřejně, můžete i privat. Jak jste si asi všimnul, já se podepisuju i s e-mailovou adresou :o))

    0
    0
  21. kralik
    30.11.2011 – 4 Kislev 5772 v 01:33 — Odpovědět

    achabe, od patku, od emailu o paranoie stale premyslim, zda jen o tom ucis, nebo zda zvazujes dusledky svych cinu. Nic vic. Neodporuju a ani se nechci hadat. Dokonce s tebou naprosto souhlasim, protoze od okamziku, kdy jsme si poprve pokecali z oci do oci je jasne, ze o me vis naprosto vse a spravne si me zaskatulkoval.

    0
    0
  22. kralik
    30.11.2011 – 4 Kislev 5772 v 07:27 — Odpovědět

    co se tyce Hany, prvak: sam vis, ze jsem se ti brzo predstavila (me mimikry nebavi, to jen herce a ja heeeerecka nejsem), druhak: nediv se, defakto I vzhledem ke spamu a posledno dobe, se mi komunikovat s tebou nechce, tretak: u Hany zvitezilo jen jedno a to po par dnech uvazovani, ver nebo ne, a to vadny formular na foru lw (vis to sam a jak spravne uvadis, diky spamu bu jsi o tom nevedel minimalne dokud se nekdo neobjevi, a neozval by se), takze paranoia neparanaia, mince ma furt dve strany, pokud se nepostavy na hranu a rubem toho, ze jsem te zaaaaaaaas znechuchutila, protoze na me uz proooooste reagujes averzi, je to, ze jste ten formular opravili (tak tam snad bude zivo, ja k tomu neprispeju, slibuju, to vis, diky samote jsem myslela, ze si poctu v chytrych textech a jen jsem sjistila, ze je tam mrtvolne ticho, asi ucitel tristi sily , ale nevim, priority jsou holt priority, vcetne toho, jak vytocit sve odpurce pro dlasi kolo, v tomhle mas vazne talent a me to vadi, pac nevis, kam to jednou dojde a jestli to bude jen v rovine vzajemnych slovnich prestrelek, na tvoji sebeobranu, si proste takhle vesmirem naprogramovanej a pokud neprezenes s vytacenim jemnou jedovatosti, ma to I neco do sebe, moc lidi, co verejne reknou, co jima va neni). Co se tyce deklu a nedaru daru, nebo sakra jak to je, email od tebe, na ktery si uz zapomnel, ve sve svate valce :) proti bobkum mas nekde preposlany a lezi ve spamu googlu, neni-li uz smazan, tak obdarovava google. Hodne stesti a hodne spanku. A pokud si myslis, ze nejsem zenska, mas recht, neni-li v dome chlap, musi byt chlapem zenska, bohuzel, bohudik, co ja vim, dokonalej chlap nejsem a nebudu a ani nechci. Takze krome paranoie mi muzes diagnostikovat od stolu a monitoru jeste schizofrenii, vahy maji dar spravedlnosti uvah (jak kdy, to pisu za sebe, ne za tebe, tebe neznam), diagnoza bude pravdiva.

    ps: a ted nezapomen vzit kudlu (prsty a klavesnici), bodnout a poradne tou kudlou v bolavem miste zakvedlat, to umis (dar zvlastni jedovatosti, co ti byl dan, ale co me vyjma pocitu z emailu jako celku uz nevzrusuje, jsem vycvicena, golemek se furt pece v peci a vlastne I diky tobe), viz ten email

    0
    0
  23. kralik
    30.11.2011 – 4 Kislev 5772 v 07:50 — Odpovědět

    qa za ten email opravdu dekuju, vracim se k nemu kazdy den, vyvolava furt to smae vcetne uvah , zda uvazujes nad dusledky svych cinu a jsem presvedcena, ze bud vedome vis, toje ta horsi verze, nebo, coz je smutne, protoze jsi tak starej, naprosto neuvazujes a jen posuzujes reakce ostatnich podle toho, co se ti vynori v jezurne zadeklovane beranni palici, co si si myslel o tom kdyz jsi to psal? respektive myslel si vubec?

    0
    0
  24. kralik
    30.11.2011 – 4 Kislev 5772 v 08:18 — Odpovědět

    a samozrejme povazuj tyhle zpravy nahore, jen za reflexi chudinky samotne samotinke a jeji potrebu se verejne prezentovat. Hlavne prezentovat kolik je v ni pitomosti a hlouposti.

    0
    0
  25. kralik
    30.11.2011 – 4 Kislev 5772 v 08:55 — Odpovědět

    a co se tyce paranoie, kdyz mi byvala kolegyne rika, ze bych si mela poridit alespon plynovou pistoli, tak neco na te paranoi asi bude, ale to bude asi tim, ze nepotrebuje dukazy a vidi a kazdopadne od jedne paranoie me zachranil a neskutecne pomohl manzel me kamaradky, aniz bych ho musela prosit, narozdil od toho, jak jsem pred dvema mesici klesla, kdyz jsem se doprosovala tebe (ale vono to stejne koncilo ve spamu)

    0
    0
  26. kralik
    30.11.2011 – 4 Kislev 5772 v 08:59 — Odpovědět

    vis co, stejne dekuju za lekci zivota, kterou jsem prostrednictvim tebe dostala, takze paradoxne stejne ten melamed jses

    0
    0
  27. králík
    5.12.2011 – 9 Kislev 5772 v 18:30 — Odpovědět

    omluva, mam ten tvuj ofeliovskej email achabe stale v mysli. ne kvuli tomu, ze bych to chtela vyvracet, protoze pravda v nem je, ja mam momentalne schizu, parnoiu a ja nevim co jeste mi cvaka v mozku, ale spis me mrzi jedna skutecnost. Ze posuzujes od tepla stolu a monitoru bez dalsiho. Ze nevis a nezeptas se (ne ze by si se mel ptat, to je tvoje vec). A taky me mrazi to, ze si moc dobre vedel co budu citit, nedej boze jaka by byla moje reakce driv (a zas to vis). Tohle me mrzi, ta divna nelidskost v tom docela lidskym jemnym emailu. Namisto, aby si neco napsal narovinu a rovne, tak hladis do hamlrtovskych konstrukci. A mimochodem, kdo je v tomhle pripade Ofelie? Protoze ja se spis kolikrat citim jako Hamlet (zas schiza, dokonce transgenderova). Mno nic, jen porozmyslej nad tim co si napsal a proc. Ne kvuli me, kvuli sobe.

    0
    0
  28. Jana Cimburová
    18.1.2012 – 23 Tevet 5772 v 17:36 — Odpovědět

    Zase jeden trapný žid, co už neví kudy kam, neboť si někdo dovolil ukázat naň prstem a říci nahlas – POZOR ŽID – a zde pro toho židovského “intelektuála” jedna píseň ČESKÉHO klasika
    http://www.youtube.com/watch?v=ZNDaLQyEbbI – a není co dodat

    0
    0
  29. 18.1.2012 – 23 Tevet 5772 v 18:10 — Odpovědět

    Jano, nic proti názorové pestrosti. Ale pokud někdo neargumentuje, tak jenom vykřikuje. Šlo Vám o to na sebe upozornit, nebo zkusit vést dialog?
    1) Proč je žid trapný ?
    2) Co je to židovský intelektuál ?
    p.s. Kryla mám taky rád, tož děkuji
    3) A co Váš názor na hlouposti vyslovené panem Bartošem ?
    Tak odvahu k pravdě, Jano -acb-

    0
    0

Napsat komentář: achabisko Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Terezínem prošlo za 3,5 roku 155.000 Židů, nepřežilo 118.000

Další článek

Výbor OSN odsoudil Sýrii, ta to považuje za vyhlášení války