Tady na Shekelu se nejdřív každý tváří, jak je skvělý, jak je multikulturní, jak je hodný, jak je morální, jak píše pro radost a že ten projekt je nádherná věc. Pak z nějakého důvodu odejde a nic z toho už neplatí. Buď jsou z toho nadávky, urážky, pomluvy, nebo právní vyhrožování. Nedávno tak učinil opět jeden, tentokrát dokonce duchovní nějaké církve. Upřímně řečeno, ani snad nechci vědět jaké církve. Do teď jsem se domníval, že aspoň ti věřící si jsou schopni uvědomit si malost svého konání, obzvláště duchovní.

Všichni vidíme jakou má Shekel čtenost, tušíme kolik asi měsíčně vydělá a je nám jasné, že z toho nikdo nezbohatne. Takže každý, kdo sem začne psát asi ví, že pro peníze to nedělá. A pokud jednou nabude dojmu, že jeho články by se měly stáhnout, tak potopí i to málo, co Shekel na webovém světovém poli představuje. Žádný portál si nemůže dovolit zpětně místo již publikovaných článků napsat např.: Stáhnuto na přání autora.

Za sebe mohu prohlásit, že cokoliv sem dodám, tak vědomě prostě odevzdám. Je mi jedno, jestli to někdo zkopíruje, nebo třeba i smaže. A nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že když jednou napíšu, že za své články nic nechci, že bych někdy v budoucnu třeba chtěl jakýmkoliv způsobem na ně uplatňovat svá práva, pokud tedy k nim vůbec nějaká mám. A to jsem zde asi největší materialista ze všech autorů.

Tedy asi až od teď. Onen duchovní mi ukázal, že neváhal pozvat na pomoc právníka, aby se domohl výmazu svých starších článků. Nevím, co ho to stálo. Určitě bude tvrdit, že nic, že je to jen přátelská výpomoc.

Pokud jsem to pochopil správně, tak David po odchodu tohoto „autora“ změnil podpis pod jeho články na „Redakce Shekel“. S tím nesouhlasím, že to je špatně. Jeho podpis by tam měl zůstat. Já bych tam hlavně vrátil jeho podpis i z toho důvodu, ať všichni vidí, jak píše. Myslím, že jeho čtenost nebyla nijak závratná, ostatně ani čtenost mých článků není nijak vysoká. A proto si uvědomuji, že snažit se z toho cokoliv finančně vytřískat skoro zavání pokusem navštívit psychiatrickou léčebnu. Nebo by to z mé strany byla vypočítavost a chtěl bych někoho oholit až do trenýrek.

Onen duchovní vyhrožuje soudní žalobou proti Davidovi. Takže Davide, máš mou plnou podporu. Přimlouvám se pouze za ten návrat podpisu. A tomu duchovnímu vzkazuji, že osobně jsem ho nikdy nepoznal a jsem rád. Lidsky pro mě neznamená nic.

———————————————————————————————————–

Zde zmíněný mail:

Vážení,

asi se někteří znáte s Davidem Fábrym, provozovatelem Shekelu, déle a osobně. Možná mi někdo z Vás dokáže vysvětlit, proč zatvrzele a opakovaně odmítá smazat ze Shekelu mé články. Jeho vysvětlení „to nikdy nedělám“ mi nepřipadá dostačující natož logické.  Možná je někdo z Vás pro něho autoritou, od které by si nechal v této věci domluvit.

Dnes jsem mu – po poradě s právníky – poslal další e-mail, kterým jsem se mu pokusil podrobně vysvětlit mé výhrady i to, že postupuje proti autorskému právu. Jako odpověď jsem dostal jediné slovo: „NE!“

Aby se -jak už jsem u něho zažil a Vy jistě také- opět nešířily nějaké deformované zprávy v podobě jeho oblíbených „otevřených listů“ (i když tomu se možná u něho nedá předejít), přeposílám Vám (níže) raději můj e-mail pro pana Fábryho v plném znění. Kdyby to nemělo být k ničemu jinému, tak to, prosím, berte alespoň jako podnět k zamyšlení, že něco podobného byste někdy v budoucnu mohli zažít i Vy, dostanete-li se s ním do soukromé názorové neshody, jako se to stalo mně.

Omlouvám se, pokud to někoho z Vás obtěžuje. Jen stále ještě (už dost zoufale) hledám jakoukoliv cestu či radu, jak s panem Fábrym neskončit kvůli několika mým článkům, které stále odmítá smazat, u soudu.

S pozdravem

Jaroslav Ignatius Vokoun (Ari)

———————————————————————————————————–

zde mail o kterém hovoří:

Fábry David

IČO 67958958

Londýnská 315/71

120 00 Praha 2 – Vinohrady

alternativní adresa:

Fábry David

Novákových 30A

180 00 Praha 8

 

Pane Fábry,

na základě skutečností, které vyplývají z autorského práva, Vás žádám, abyste neprodleně a bezodkladně odstranil ze Shekelu (www.shekel.cz) všechny mé články, které byly dříve Shekelu mnou poskytnuty ke zveřejnění.

Upozorňuji Vás, že podle zákona č. 121/2000 Sb. (Oddíl 1: „Obecná ustanovení“ § 9 odstavec 3) ani v případě zakoupení díla nenabývá nutně kupující autorské právo, pokud to není přímo smluvně ošetřeno. Mé články ovšem Shekel nezakoupil a tím, že jsem Vám poskytl možnost články publikovat, jste Vy (ani Shekel) rozhodně nenabyl autorských práv a možností texty disponovat na neomezenou dobu. Já jsem i nadále držitelem těchto práv, a je tedy nadále na mém rozhodnutí, co se s těmito texty smí a nesmí. Upozorňuji Vás, že odstraněním vazby mých článků na můj autorský profil na Shekelu a zařazením mých článků do rubriky „redakce Shekel“ jsou má práva autora vážně poškozována, protože u článků nyní není autorství dostatečně zjevné. Odstraněním mého autorského profilu a zároveň souběžným neodstraněním mých článků jste znemožnil řádnou identifikaci autora díla a tím, že články bez této možnosti řádné identifikace dále publikujete, můžete naplňovat zákon porušující čin, kdy do práva autorského zasahuje ten, kdo odstraňuje nebo mění jakoukoli elektronickou informaci o správě práv k dílu (viz výše uvedený zákon díl 5: „Ochrana práva autorského“ § 44 odstavec 1a).

Podle výše uvedeného zákona oddílu 2: „Osobnostní práva“ § 11 odstavce 1 a 2 má autor právo rozhodnout o zveřejnění svého díla a také o dalším užití svého díla. Podle odstavce 3 pak má autor právo i na případný autorský dohled. Na základě těchto skutečností i toho, že v rámci Shekelu nemám žádnou možnost výkonu autorského dohledu, Vás upozorňuji, že nebudete-li respektovat můj autorský požadavek neprodleně a bezodkladně mé články z Vašeho webu odstranit, dopustíte se konání, které je v rozporu s autorským zákonem.

Upozorňuji Vás, že jste všechny články ode mne za Shekel převzal tak, že Vám je osoba autora nesporně známa, a doporučuji Vám nespoléhat na to, že jsou články nyní na Shekelu publikovány jen pod autorským pseudonymem Ari nebo Ignatius, protože zákon pamatuje dostatečnou měrou i na ochranu autorství takto publikovaného díla. Upozorňuji Vás také, že podle výše uvedeného zákona oddíl 6: „Trvání majetkových práv“ § 27 odstavec 1 majetková práva autora trvají, pokud není dále stanoveno jinak, po dobu autorova života a dále 70 let po jeho smrti. Na bezúplatné poskytnutí mých textů Shekelu lze pohlížet maximálně jako na zápůjčku, a ta Vám doručením této zprávy končí, protože nic jiného mezi mnou a Vámi (či Shekelem) nebylo dříve dohodnuto jinak ani nebylo nijak smluvně ukotveno, a tudíž je rozhodnutí o zveřejnění či naopak stažení článků výhradně na mně.

Uvědomte si, prosím, že pro stávající ani další publikování mých textů nemáte žádnou právní oporu a případným nerespektováním mého požadavku na jejich odstranění budete porušovat zákon.

Obracím se přímo na Vás, neboť ze samotných stránek www.shekel.cz stále zjevně nevyplývá ani jejich současný vlastník, ani zákonně odpovědná osoba provozovatele, což je samozřejmě také dost hrubý nedostatek.

Poněkud mne překvapuje, že v různých databázích Shekel figuruje jako Váš „podnik“, podobně jako jakékoliv jiné Vaše komerční aktivity (např. pojišťovnictví, obchodování s kdečím etc.), ale možná je to jen stará informace, kterou jste ještě nestihl aktualizovat… Bylo by však asi od Vás čestné případným budoucím (a možná i současným) autorům publikujícím na Shekelu vysvětlit, jak a proč vlastně Shekel (který databáze evidují jako: „Multikulturní webový portál zaměřen na ekonomii, bankovnictví, politiku, rozhovory, zpravodajství z Izraele, judaismus, islám, buddhismus a křesťanství“) provozujete pod stejným „ičem“ 67958958, pod kterým jste např. evidován jako „Podřízený pojišťovací zprostředkovatel“. Mně osobně to připadá minimálně zvláštní a cítím se po zjištění těchto skutečností poněkud podveden a zneužit, protože jsem Vám články vždy poskytoval bezúplatně v dobré víře, že Shekel je platforma dialogu, nikoliv Váš osobní komerční projekt.

Věřím, že jste rozumný a nemáte chuť ani čas obcházet soudy, takže doufám, že nyní budete postupovat tak, abyste mému autorskému požadavku na odstranění mých článků bez dalších výhrad nebo snahy to nějak obejít vyhověl…

S pozdravem

Jaroslav Ignatius Vokoun

Ignatius 01-2015 (1)

82 Komentářů

  1. dada
    29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 07:47 — Odpovědět

    Tak já předpokládám, že o prachy Arimu nešlo a nejde, ale patrně nechce být se Shekelem nijak spojovaný, protože se s Davidem nějak škaredě chytli (do čehož nikdo z nás nezúčastněných asi moc nevidí).
    Já bych na Davidově místě jeho přání respektovala, toto vskutku Shekel nepoloží, a pokud s tím má Ari problém, nevidím důvod mu nevyjít vstříc.
    Důvod, proč se Ari až tak "zasekl" neznáme, takže nemá smysl dělat jakékoli soudy.

    7
    0
    • 29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 08:05 — Odpovědět

      Dado:
      1) Ari se sekl kvůli Grossovi a kvůli Jerochaimovi
      2) Shekel to nepoloží, ale z principu texty nemažu a už vůbec ne, když mi někdo vyhrožuje soudem, to se seknu zase já, což mohu potvrdit už bylo v jeho první mailu
      3) Pokud někdo mi nastiňuje že IČ v době založení je jiné než IČ při založení o.s. a nepřejmenoval jsem v katalogu Firmy.cz – tak ho pošlu do prdele, stejně jako Ariho jsem udělal teď

      2
      3
      • dada
        29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 08:34 — Odpovědět

        Davide, já bych to nestáhla kvůli vyhrožování, ale prostě jen proto, že když je mu nepříjemné tady ve svých článcích mezi námi pobývat, mně by bylo nepříjemné ho k tomu "nutit". Že byl Gross rozbuška vím, co jste si ale nakonec všechno řekli vy dva a proč se vlastně rozhodl odejít (pokud jsi ho tedy nevylifroval ty sám) víte asi jen vy dva a každý to beztak vidí po svém, ty seš taky povaha výbušná a občas při tom býváš nespravedlivý, tak když už má být nějaká rovnováha, tak bys mohl být taky občas mimořádně velkorysý, ne :-)?
        Když tu být nechce, ani skrze články, tak ať jde, ne?

        4
        0
        • 29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 09:34

          Danielo, párkrát jsem něco v minulosti na Shekelu smazal nebo upravil, ale většinou kvůli lítosti, ne kvůli tomu, že mi někdo vyhrožuje a upozorňuje atd, to prostě už z principu neudělám..

          Jinak Shekel.cz se možná proměňuje a já s ním, aniž bych to pozoroval, ale rozhodně se nevychýlil tolik, aby Ari plný odhodlanosti psal pro něj s vášní a se stejnou vášní (tentokrát v podobě nechutě k tomuto magazínu) vyhrožoval a žádal o stažení článků.

          Taky jsem napsal zde věci na které nejsem pyšní, nebo mi i třeba vadí, ale patří to k mému životu, jako tyto texty k Ariho..

          Moje diskuse končí..

          1
          3
  2. Xaver
    29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 08:09 — Odpovědět

    Tomas, David, nic si nedelaj o Vokounovi iluze, je to bejvalej STB jak vysitej! Uz jsem mel tu cest!

    2
    5
    • LDS
      24.3.2022 – 21 Adar B 5782 v 15:55 — Odpovědět

      If Mr. Jaroslav Vokoun is entertaining himself, on his government-funded lifelong psychiatric disability pension, with announcing various one-person religious sects by himself and for himself, calling himself a ‘bishop’ or ‘pope,’ or whatever else, and self-publishing writings that have no scientific impact, then he is within his rights, as long as he is not harming or killing anyone. He has expressed a desire to be forgotten, so be it.

      0
      0
  3. Darask
    29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 11:04 — Odpovědět

    Vobyčejná lidská řevnivost. A jestli Vám to připadá košer, si tady vylejvat své frustrace, tak mě ne.

    5
    0
  4. woodoo
    29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 15:11 — Odpovědět

    Nechápu, co je na Ariho textu k nepochopení. V tomto má dada pravdu, jeho přání co autora, měla by se respektovat, neb psané i napsané zavazuje všechny, bez výjimky. "O)

    6
    0
  5. 29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 17:49 — Odpovědět

    Tak jsem si dnes při slunném dnu, který bude zase asi na nějaký čas poslední, dal 130 km na kole a byla to paráda. Koukám, že se tu diskuse slušně rozjela:
    @Dada: Asi s vámi souhlasím, že Arimu nejde o peníze. Ale jde mu o pomstu, potažmo poškození portálu. V mých očích je to totéž. Pokud něco někam napíšu, tak to tam nechám (s mým podpisem) a nemohu třeba za 5 let žádat stažení. To ať se jde bodnout.

    @Xaver: byl by nějaký odkaz? Třeba kde ho hledat v Cibulkových seznamech (pod čím)? Dík.

    4
    4
  6. danny
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 08:17 — Odpovědět

    Niekto(kto vykročil s Trofoniovej jakyne),môže predpokladat,že knihy,články,state môžu mat vlastnu prozretelnost,fate libellorum,a niekto nie.si si ich požaduje stiahnut.Budiž.smile.

    1
    2
  7. dada
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 13:26 — Odpovědět

    Tomáš: tak já jsem dnes při slunném dni vylíčila předsíň, ale kolo je mnohem lepší tip, 130 km dobrý!, to jsem dala naposledy někdy pradávno, když na silnicích bývalo volno a já jezdívala na svým starým favoritu s beranama po Mor. krasu, horským jsem pořád nepřišla pořádně na chuť…
    K Arimu – nemstí, určitě ne. Prostě je mu vnitřně nepříjemné, že jeho články visí na webu, který mu je svým počínáním proti srsti – to je docela pochopitelné, má potřebu se od Shekelu úplně distancovat. Já bych mu v tom vyhověla. Nemyslím, že by chtěl portál poškozovat – spíš má dojem, že už se poškodil dost sám (některými články, Davidovým přístupem) a nechce být s ním nijak spojovaný.
    Jinak já to beru taky jako riziko podnikání, když už jednou něco vypustím do éteru, bude si to žít vlastním životem bez ohledu na mé pocity, ale fakt je, že se svou povahou taky překonávám určité zábrany a Ariho chápu :-).

    6
    0
    • 30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 17:10 — Odpovědět

      Dado ale to právě nejde. Smazání mnoha starších článků by portál poškodilo nad únosnou míru. Kdo sem jednou něco napíše, musí počítat s tím, že se to stává majetkem portálu a že to tu zůstane. Že někdo nechce s portálem mít nic společného, to si měl s prominutím rozmyslet dříve. I já tady s mnoha lidmi v mnohém nesouhlasím, ba mám na některé věci úplně opačné názory. Pokud bych měl někdy z nějakého důvodu tady přestat psát, tak bych asi napsal nějaký vysvětlující rozlučkový článek a tím by to zhaslo. A přimlouval bych se za toto řešení i u Ariho a mohlo by tak dojít k oboustranně pokojnému a přátelskému rozchodu.

      4
      4
      • dada
        30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 19:29 — Odpovědět

        Jo, v podstatě souhlasím, taky by mi to připadalo jako rozumné řešení.

        1
        0
  8. ahmed
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 14:37 — Odpovědět

    Souhlasím jak s Davidem i s Tomášem a rad bych se vlků v ovčí koží poděkoval, že si mě bez vysvětlení vymazal z přátel na FB. Kdyby to on neudělal, udělal bych to dnes ja.

    1
    4
  9. Táňa
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 23:15 — Odpovědět

    TOMÁŠ FLAŠKA: "Smazání mnoha starších článků by portál poškodilo nad únosnou míru."

    Jak? Buďte konkrétní. Finančně? Pokud ano, v jakém smyslu? Technicky? Pokud ano, v jakém smyslu? Vysvětlete to.

    TOMÁŠ FLAŠKA: "Kdo sem jednou něco napíše, musí počítat s tím, že se to stává majetkem portálu a že to tu zůstane."

    Vysvětlete, jak je možné, že by byl portál nadřazen autorskému právu. Vysvětlete, jak se články stávají "majetkem portálu", nemá-li to portál smluvně s autory ošetřeno. Nebo má? Pokud ano, doložte to.

    Předložte fakta.

    1
    0
  10. 30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 23:21 — Odpovědět

    Ignatius Vokoun komentuje jako Táňa – to se ten velkej a férovej pastor neumí ani podepsat?

    1
    0
    • šeran
      14.12.2015 – 2 Tevet 5776 v 12:23 — Odpovědět

      Zeptejte se pana "biskupa" Vokouna na nejvyšší dosažené vzdělání, případně jaké školy kdy navštěvoval. Nedostanete žádnou odpověď, jelikož nemá ani maturitu. Je to hochštapler, který se více jak dvě desítky let maskuje za různé podivné organizace a církvičky. Kolem sebe vytváří aureolu tajemna a veledůležitosti, jen aby zakryl holý zadek.
      PS: Jeden čas působil i v mormonské církvi, kde na něj nevzpomínají příliš v lásce.

      1
      0
  11. Táňa
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 23:46 — Odpovědět

    Děláte vždy ukvapené závěry jen na základě adresy centrálního routeru? Jsem členka Řídící rady Beth-Or. Nejsem reverend Vokoun. Nás zajímá, co uděláte se články, které jsme publikovali v papírové verzi a které jsme dohodou s reverendem Vokounem uvolnili i pro zveřejnění u Vás. Vy pane Fábry toto přece víte. Nebo teď budete tvrdit, že ne?

    0
    0
  12. Táňa
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 23:49 — Odpovědět

    Pane Fábry, na mé otázky můžete odpovědět i Vy. Nemusí to dělat jen pan Flaška.

    0
    0
  13. 30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 23:49 — Odpovědět

    Vážený pane Vokoune (Táňo), zvláštní shoda, emailem i IP v 0:48? To si vysvětlujte někomu jinému pane Vokoune!

    Neuvolnili, články publikoval i na FB, kde jsem je také převzaly, takže autorské práva na FB :)

    1
    0
  14. Táňa
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 23:56 — Odpovědět

    Pane Fabry, všichni pracovníci Beth-Or používají služební síť, jak jistě víte, na konci sítě je router. Vy vidíte adresu routeru nikoliv adresu počítače zapojeného ve služební síti. Budete-li čestný a podíváte-li se na můj mail pořádně, přiznáte, že není identický s mailovou adresou reverenda Vokouna. Ty adresy jsou si podobné, ale nejsou stejné. Přiznáte to?

    0
    0
  15. Táňa
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 23:58 — Odpovědět

    Odpovíte mi na mé konkrétní otázky? Nebo budete jen odvádět pozornost?

    1
    0
  16. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:03 — Odpovědět

    Pane Fábry, lžete! O uvolňování článků pro Shekel existuje mailová komunikace.

    0
    0
  17. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:04 — Odpovědět

    1) Z hlediska SEO a návštěvnosti není optimální mazat staré články
    2) Pokud si myslí pan Vokoun, že nekonečným refreshem obrazovky u svých textů jak vždycky činil docílí vyšší čtenosti článků tak se mýlí, to řeší pouze svoje uspokojení s EGA
    3) Autorská práva suďte s FB (kde všechny tyto texty, zde publikované), byly také zveřejněné a kde jsme je klidně mohly převzat
    4) Jak myslí pan Vokoun, uvidíme se u soudu, těším se že ho konečně poznám :)

    0
    2
  18. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:05 — Odpovědět

    Ano, Táňo existuje, nepopírám, ale stejně existují ty články i na FB, dokažte mi že jsem je tam nepřevzal?

    0
    1
  19. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:09 — Odpovědět

    Pane Fabry, Vy běžně vykrádáte články na facebooku bez souhlasu a vědomí autorů a publikujete je na svém webu?

    2
    0
  20. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:10 — Odpovědět

    Aktuálně mám 2 svědky, kteří ještě donedávna patřili mezi jeho "FB přátele" a kteří dokáží u soudu, že texty publikoval i na FB.

    Suďte se s FB Táňo :)

    0
    0
  21. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:16 — Odpovědět

    A jste, pane Fabry, běžně zvyklý v diskusích takto lhát? Viz Vaše tvrzení o neexistenci mailové komunikace a její následné přiznání existence výše?

    0
    0
  22. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:20 — Odpovědět

    Táňo, Vy neumíte číst, říkám výše: Ano, existuje (míněno komunikace), nepopírám (komunikaci)

    Ale stejně tak existují svědci na to, že stejné texty publikoval na FB..

    Dokažte mi odkud jsem je zkopíroval, jestli z FB, kde jsem je viděl a četl a nebo z mailu kde byl Word? :)

    Říkám, těším se na soud.. – smile

    PS: Mimochodem, pokud někoho naštve ani ne to neodpouštění nad pohnutou Grossovou minulostí, ale to že křtem se člověk své minulosti nezbavuje, tak věřte že z jeho EGA je jasné, že tají a stydí se za něco před vlastním křtem, a tahle celá scéna a výstupy mě motivují pátrat, indícií je dost, uvidíme kam se dostaneme, ale jistě ještě zveřejníme :)

    0
    0
  23. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:24 — Odpovědět

    Vy, pane Fábry, hodláte u případného soudu lhát? Navzdory existenci té mailové komunikace? Vy hodláte tvrdit, že jste pro svůj web vykrádal články z facebooku? Myslíte, že toto dodá Vašemu webu na reprezentativnosti?

    0
    0
  24. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:26 — Odpovědět

    Jste nějaká postižená lhaním, články z FB publikuji pravidelně již od založení Shekelu, poslední tady:
    https://www.shekel.cz/36528/o-lidech-unavenych-zivotem

    0
    0
  25. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:28 — Odpovědět

    Vy sedáváte často s Xaverem u jedné klávesnice?

    0
    0
  26. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:29 — Odpovědět

    Ano já jsem Xaver, díky, ale tím pro mě debata končí, těším se na soud, hezký den

    0
    0
  27. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:47 — Odpovědět

    Děkuji Vám, pane Fábry, za zajímavý rozhovor. Poskytl jste mnoho zajímavých informací :-)

    0
    0
  28. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 02:09 — Odpovědět

    Vzhledem k tomu, jak se tady do toho Táňa zapojuje, tak už mě začíná zajímat i ona církev, kde je Ari reverend, či co. Určitě jí to na dobrém jménu, přinejmenším v mých očích, nepřidá. Máte někdo bližší informace?

    0
    0
  29. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 02:17 — Odpovědět

    A odpoví pan Flaška na mé otázky? Pan Fabry moc uspokojivý v této věci nebyl. Zatím jen oba odvádíte pozornost. Zopakuji ty otázky:

    TOMÁŠ FLAŠKA: "Smazání mnoha starších článků by portál poškodilo nad únosnou míru."

    Jak? Buďte konkrétní. Finančně? Pokud ano, v jakém smyslu? Technicky? Pokud ano, v jakém smyslu? Vysvětlete to.

    TOMÁŠ FLAŠKA: "Kdo sem jednou něco napíše, musí počítat s tím, že se to stává majetkem portálu a že to tu zůstane."

    Vysvětlete, jak je možné, že by byl portál nadřazen autorskému právu. Vysvětlete, jak se články stávají "majetkem portálu", nemá-li to portál smluvně s autory ošetřeno. Nebo má? Pokud ano, doložte to.

    Předložte fakta.

    1
    1
  30. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 02:22 — Odpovědět

    A ještě doplňující otázky:

    Jak pan Flaška vnímá případné vykrádání článků z jiných webů a jejich umísťování na Shekel? Pan Fábry tvrdí, že je to zde běžná praxe. Stávají se ukradené články také "majetkem portálu" Shekel?

    1
    1
  31. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 02:30 — Odpovědět

    Tomáši, jedná se o normální křesťanskou sektu http://www.beth-or.cz/, která díky 16 zaindexovaným stránkám podle Googlu, má 3.492.042 zobrazení a vůbec mě nezajímá za jakou dobu, protože to si zase Vokoun s manželkou Táňou honí EGO :)
    https://www.shekel.cz/wp-content/uploads//2015/05/b.png

    Milá Táňo,
    odpověděl jsem Vám, možná jste paranoidní, že Vám pořád někdo lže, ale odpověděl jsem Vám a rád zopakuji:
    1a) Z hlediska SEO nemažu texty
    1b) Z hlediska příjmu z reklamy nemažu stránky
    1c) Z hlediska indexace webu nemažu stránky

    2a) Autorské právo je nadřazeno portálu, ale jaký každý článek měl z dvou zdrojů (přímo od autora) a (přímo z Facebooku), kde jistě Vy paranoidní křesťanka ze sekty, bude tvrdit: Miluj své nepřátele; A nikdy nelžete – tak i dokažte odkud jsem ty články kopíroval zda z FB, jako to dělám pořád, nebo od autora, jako to dělám také!

    Já jsem Vám líbezná Táňo odpověděl, nyní mi odpovězte Vy prosím: Publikoval Vokoun články na FB?

    Váš milovaný Xaver!

    0
    0
  32. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 02:43 — Odpovědět

    Táňo: považuji odpovědi Davida za relevantní a je zbytečné abych je znova přepisoval. Já myslel, že ARI je skutečně páter nějaké významnější, nebo známější církve, a proto mě jeho chování zarazilo. Nějak mi to s těmi církvemi nešlo dohromady. Teď už chápu. U nás doma taky občas zazvoní Svědkové Jehovovi a vím tedy, co všechny tyto sekty a sektičky jsou zač. Ale aspoň mám zase námět na přemýšlení o novém článku :-).

    5
    1
  33. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 03:01 — Odpovědět

    Nyní jste odpověděl lépe :-) Takže Vaší motivací nesmazat ty texty jsou primárně peníze. SEO souvisí s hodnocením stránek a hodnocení stránek má vliv na reklamu. Vaší motivací tedy není nějaký morální princip, ale ZISK! Děkuji, konečně jste to řekl jasně.

    Pokud jde o facebook, má odpověď je: Nevím. Nikdy jsem neměla profil na facebooku. Nechci být prostředkem zisků pana Zuckerberga.

    Co však vím, je to, že existuje řada Vašich mailů, ve kterých potvrzujete převzetí článků k publikování a posíláte s tímto potvrzením link na takový publikovaný článek. Chcete popřít existenci těchto mailů?

    Nejsem manželka ani partnerka reverenda Vokouna. Nešiřte lži!

    Webové stránky beth-or.cz jsou velmi neaktuální produkt. Řadu let je nepoužíváme. Je to zřejmě jen technické nedopatření, že je lze ještě v této zbytkové formě dohledat. Odkazujete na naprosto nefunkční a neaktuální věc. Jste ukvapený v úsudcích, stačilo by si to prohlédnout pozorně a došlo by Vám to.

    1
    0
  34. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 03:11 — Odpovědět

    Pane Flaška, neodpověděl jste na to vykrádání textů z jiných webů. Vy s takovou praxí souhlasíte? Stávají se takto ukradené články také "majetkem portálu" Shekel?

    Aby nedošlo k omylu: Beth-Or není církev. Já nejsem členkou církve ve které slouží reverend Vokoun. Jsem však, stejně jako reverend Vokoun, pracovnicí Beth-Or. Jsme ovšem do Beth-Or delegováni z různých církví. Zdá se, že těmto věcem nerozumíte a děláte rychle ukvapené závěry.

    1
    1
  35. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 03:13 — Odpovědět

    Milá paní Táňo, Vy poučujete jak nemám soudit ukvapeně, ale děláte to samé. SEO má vliv na konverze, víte snad jaké KONVERZE měříme? Je něco špatného na tom, chtít jednou za 3 roky udělat nový web, podpořit nějaký projekt? Je snad něco špatného na tom chtít vydělat nějaké peníze? Zapomněl jsem, Vy jste stejně jako Vokoun pro rusky myslící, že takže že by návrat k totalitě? Že by Vaše sekta vybírala členské příspěvky v podobě neadekvátních částek za Vašeho reverenda Vokouna, který jim požehná?

    Ano, a má snad link z mailu sloužit jako důkaz odkud jsem článek čerpal? Vy máte důkazy? Ukažte mi je! Proč bych popíral maily, který teď s Vokounem v noci projíždíte? Tohle dělám naprosto běžně, např. Pavel Šafr, převzal jsem již několik článku z FB, mi může dokázat že stejné o převzetí informuji i jeho.

    Já nemám šířit lži a Vy je šířit můžete? Koukám Vaše paranoidní sekta, která žije "brzy dohledáme" se začíná projevovat.. Jaký je mezi námi rozdíl?

    Ukažte tedy pravé stránky! Jak získalo 16 zaindexovaných stránek shlédnutí 3,5 mio? že by sekta made in Vokoun si honila vlastní EGO?

    0
    0
  36. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 03:16 — Odpovědět

    Tomáši, říká to jasně – nemůže to být církev když je to sekta :) Rozdíl v dotacích..

    A už prosím unavuje, jak každého tady napomínáte a sama říkáte úplně stejné ukvapené závěry !

    Pusinku posílá na čelíčko Xaver!

    0
    0
  37. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 03:32 — Odpovědět

    A že by na stránkách VOKOUNA reklama na Kasíno? Tomu se mi ani nechce věřit! Tak pokrytecká že by byla Táňa spolu s Vokounem?
    https://www.shekel.cz/wp-content/uploads//2015/05/vokoun.png

    0
    0
  38. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 03:40 — Odpovědět

    Pane Fábry, Vy přece velmi dobře víte, o jakých mailech od Vás mluvím. Proč zase lžete? Podívejte se třeba na mail (s článkem v příloze), který jste obdržel od reverenda Vokouna 31.3. 2015 a podívejte se na Vaši odpověď z 1.4. 2015. Já si žádné maily neprojíždím. Já je mám k dispozice v rámci mé současné pracovní agendy. V tomto mailu z 31.3. 2015 Vás dokonce reverend Vokoun informuje o souvislostech s autorskými právy k přiloženému článku. Budete to stále popírat?

    Pokud jde o stránky: To co vidíte je nefunkční torzo (zbytek). Toto torzo navazovalo kdysi na mezinárodní projekt Beth-Or, ve kterém byla čeština jen okrajovým jazykem. Žádné jiné stránky Beth-Or Vám neukážu. Nedomýšlejte si opět unáhleně. Nic netajíme! Jen se Řídící rada Beth-Or rozhodla, že takové stránky nepotřebujeme. Internetová komunita pro nás není zajímavá.

    1
    0
  39. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 03:42 — Odpovědět

    Táňo, končím, vzdávám se, uvidíme se u soudu, nashle!

    0
    0
  40. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 03:53 — Odpovědět

    Snažíte se googlit co můžete :-) ale http://vokouns.textyprednasky.sweb.cz/ je také naprosto historická nefunkční záležitost. Reklama je tam samozřejmě určovaná od sweb.cz a Vy si jistě dohledáte, jak to s reklamou na sweb.cz funguje.

    1
    0
  41. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 03:56 — Odpovědět

    Jasně, ale vy se stydíte za Shekel,ale že Vám na SWEBu běží reklama na Casíno je OK? :)

    A mimochodem v tom textu s 31.3. je jasné, že článek jsem už předtím četl jinde – a povím Vám kde – na Facebooku, tak pak se bavme o autorských právech :)

    https://www.shekel.cz/wp-content/uploads//2015/05/vok.png

    0
    0
  42. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 05:23 — Odpovědět

    Mou otázku na konkrétní maily z 31.3. 2015 a 1.4. 2015 jste zase cudně přehlédl. Nebudu Vás více trápit. Máte jistě právo se trochu vyspat. Přesto Vám něco napíšu na závěr a k zamyšlení:

    Vás pane Fábry zřejmě občas baví útočit na jiné lidi. Pokud Vám to tak nepřipadá, připomenu Vám nedávné útoky na pana MAXE BLAUSTEINA a pana JAIRA JEROCHIMA. K těmto osobním útokům však využíváte postavení provozovatele těchto stránek. Takové jednání se nám (vedení Beth-Or) nelíbí. Znepokojuje nás to.

    Od reverenda Vokouna jste převzal řadu článků, které jsme v rámci Beth-Or publikovali v papírové podobě v několika časopisech. Víte velmi dobře, že tyto články byly pro Shekel uvolňovány po dohodě s námi. Reverend Vokoun Vám to psal opakovaně v řadě mailů. Můžete to popírat, ale ty maily existují. Nám (vedení Beth-Or) vadí, jak nyní k těmto textům přistupujete. Znepokojilo nás, už jak jste manipuloval s jejich zařazením. Ověřili jsme si, že jste schopen manipulovat i jinak.

    Má dnešní diskuse s Vámi je jen pracovní snaha o další dokreslení si Vašeho obrazu. Není v tom nic osobního, neznám Vás. Provokativní otázky z mé strany odpovídají jen intencím komentářů, jaké jste zde zvyklý Vy sám provozovat. Použila jsem jen stejný útočný model. Nebavilo mne to, byla to jen práce.

    Obraz, který jste tu o sobě poskytl, je nyní pro mou další práci dostačující. Nebudu Vás proto už nikdy více obtěžovat. Bylo by zbytečné, na tento komentář více reagovat, nehodlám se sem už vracet.

    Abych však byla naprosto otevřená: Přiznávám, že jsem si celou sérii Vašich reakcí uložila, abych s nimi mohla seznámit vedení Beth-Or. Věřím, že Vám to jistě vadit nebude.

    Škoda je, že jste zřejmě nepochopil to podstatné: My se cítíme být Vaším přístupem poškozeni. Texty Vám byly uvolněny v dobré víře, že Shekel je pozitivním otevřeným projektem. Vy jste ze Shekelu udělal svými průběžnými útoky na různé lidi, kteří se zde nemohou bránit, něco jiného. Když se nějaký člověk ozve na svou obranu v komentářích, nastává zde od Vás, pana Flašky a dalších účastníků klasická internetová šikana. Ukázkovým příkladem je například článek „JAIR JEROCHIM: ATEISMUS JE LEPŠÍ NEŽ VĚŘIT V CIZÍ BOHY?!“ Pokud si při takových komentářích myslíte, že jste nějací hrdinové, je to velmi smutné. V zahraničí slušní lidé na takové gradování uměle vyvolávaných sporů reagují: Do not feed the trolls.

    Shekel je jiný, než byl v době, kdy bylo prvně vedením Beth-Or rozhodnuto Vám texty uvolňovat. Možná nechápete změnu Vašeho jednání jako negativní. Na to máte nepochybně právo. Svět je plný agrese a lidé ji stále více uplatňují ve svém profesním i osobním životě. Děláte totéž, co dělají na internetu milióny jiných lidí. Je to možná soudobá forma zábavy. Sám jste napsal:

    "Jinak Shekel.cz se možná proměňuje a já s ním, aniž bych to pozoroval, ale rozhodně se nevychýlil tolik…"

    A zde je odlišnost našeho pohledu: My si myslíme, že se vychýlil. Bylo by proto od Vás čestné, zachovat jiným lidem právo, tuto Vaši změnu s Vámi nesdílet a nebýt s ní spojováni.

    Pokud jste to až do této chvíle nepochopil, tak o to jde v naší současné snaze dosáhnout výmazu článků, které byly původně napsány pro Beth-Or, ze Shekelu.

    Nechceme být spojováni s verbální agresivitou na Shekelu!

    Chápu, že jste nyní rozčílený. Reverend Vokoun je často při jednání právní purista dlouhodobě ovlivněný americkou mentalitou. Asi mu vůbec nedošlo, že připomínat lidem v ČR dodržování autorských práv není většinou populární. Pokud jste ještě alespoň trochu čestný člověk, pokud se nechcete jen bavit produkováním další agresivity na internetu, tak si to vše třeba časem uvědomíte. Snad Vás přejde ten zápal nenávisti, který jste zde dnes v komentářích také předvedl. Třeba pak nadřadíte čestný přístup nad své finanční zájmy. Omluvu za dnešní urážky od Vás nikdo nečeká, rozčílení lze lidsky chápat.

    1
    0
  43. Táňa
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 05:32 — Odpovědět

    Vaši odpověď v 03:56 jsem přehlédla. Nicméně ten výsek z mailu nic nemění na zásadním faktu, že jste text článku dostal mailem a že jste byl ve stejmém mailu seznámen s podmínkami autorských práv u tohoto článku. Takže rozhodně nemůžete článek považovat za "majetek portálu", jak to nazývá pan Flaška. Neřešíme články na facebooku, řešíme články na Shekelu.

    1
    0
  44. danny
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 06:13 — Odpovědět

    Tribalizmus-preferencia hodnôt a presvedčení skuoiny,s ktorou sa identifikujeme na ukor iných skupín.Amen.

    0
    0
  45. dada
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 08:50 — Odpovědět

    Táňo, já se v autorských právech nevyznám, být Arim, asi se na to vykašlu, případně napíšu nějaký vysvětlující článek, jak radí Tomáš,
    ale za ty urážky, kterých jste se tu dočkala, je mi opravdu trapně, je mi to líto.

    3
    0
  46. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 10:20 — Odpovědět

    Vážená paní Táňo,

    útoky tady byly z mé strany vždycky:
    Otevřený dopis Danielovi Kotulovi
    NE-Košer intervies s panem Pavlem Koškem
    atd.

    Pokud to reverneda znepokojuje, neměl sem ani začít psát.. Nelžete Vy, že se Shekel neproměl, pouze nemáte nastudovanou problematiku, což je Váš problém.

    Pokud se bavíme o urážkách, ta osočit mě z toho, že moje klávesnice je stejná se Xaverem, je pod pás. Můžete se vyjadřovat jakkoliv sofistikovaně a na úrovni, jak se o to snažíte nyní, ale nesčetněkrát tady v diskusi jste mě obvinila ze lži, a přitom jste stejně jako o Shekelu neměla problematiku nastudovanou.

    Tím pro mě diskuse končí

    0
    0
  47. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 10:22 — Odpovědět

    Danielo a srovnávat mě z Xaverem (viz Váš dotaz u jiného textu) je v pořádku? To není urážka?

    0
    0
    • dada
      1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 11:09 — Odpovědět

      Jako že můj dotaz je urážka? Že se zeptám, jestli je to skutečně tak??? Snad jste si všiml těch otazníků?

      Popravdě, po té roztomilé výměně názorů s Táňou není zcela jisté, kam až je zde kdo schopný a ochotný zajít.

      Aspoň tedy že Xaver a David Fábry nejsou jednou osobou. Z předchozí konverzace to moc zřejmé nebylo.

      1
      0
  48. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 11:15 — Odpovědět

    Danielo, možná to nevypadá, ale nic pro mě není košer a zároveň neexistuje věc (ani včetně mě a mého EGA), ze které bych si neuměl udělat legraci :)

    A mimochodem, ten Váš čestný a férový Vokoun, jak o něm hezky píše Naďa, který by se nikdy nesnížil urážky a pod výstupů jako já, okomentoval jeden můj status na FB týkající se současného ředitele židovských škol, a nezapomněl okomentovat, že by chtěl mít ředitele, který v pracovní době stahuje porno..

    To jenom pro po.. A jako svědci jistě poslouží rodiče dětí jež chodí do školy, se kterými se přátelím na FB a kteří to viděli. Články na které odkazoval, byly více jak nepřesné..

    David

    0
    0
  49. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 11:41 — Odpovědět

    A mimochodem Danielo, paní Naďa se o mě několikrát zde vyjádřila, že dělám ukvapené závěry, ale že stejné závěry dělá jejich SVATÝ VŮDCE VOKOUN:
    – porno
    – nekvalitní škola

    Mimochodem v této škole chodí s mým synem 18 dětí do třídy, lavice i místa se v rámci utužování přátelství stále přestavují i vizuálně i děti sedí vedle někoho jiného, ve 2 třídě jsem nezažil aby kluci příliš kamarádili s holkami jako je na této škole, že by byli jedna velká parta včetně paní učitelky, že by byl paní učitelce tykaly a měli individuální výuku pro jedince, mého syna si kvůli podezření z dysgrafie berou i v rámci hodiny, že si pomáhali spolužáci nosit tašku, že by respektovaly děti hodnoty jako je pomoc bližnímu, že by se respektovaly nábožensky (tedy slavící třeba Vánoce i Chanuku) atd. A o této škole ten férový a upřímný VOKOUN poví, že není příliš kvalitní a že jejich ředitel – PORNO!

    Ať jde Naďa do PRDELE!

    0
    0
  50. Ari
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 11:45 — Odpovědět

    "To bych chtěl mít takového ředitele." (ve smyslu ironie)

    Viz http://www.novinky.cz/koktejl/19007-lauderovy-skoly-stavkuji-za-propusteneho-ucitele.html

    "Přestože nebyla prokázána učitelova vina a k činu se přiznal jiný administrátor, vedení školy výpověď nestáhlo a ředitelčino rozhodnutí posléze nezpochybnil ani zřizovatel Lauderových škol. Jan Brüner… Ředitelka školy však sdělila, že znalci na počítačovou kriminalitu nejsou přesvědčeni o Karasově nevině."

    Pan Fabry by neměl překrucovat a vytrhávat ze souvislostí. Sám v tam na ředitele hodně útočil. Petr Karas je současný ředitel stejné školy.

    1
    0
  51. Ari
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 11:54 — Odpovědět

    DAVID FÁBRY: "Ne Váš dotaz, Naděnky dotaz … Ať jde Naďa do PRDELE!"

    Jaká Naďa?

    1
    1
  52. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 12:17 — Odpovědět

    Od kdy pastor může lhát?! V příspěvku ani jednou nebyl zmíněn ředitel školy, ale učitelka!

    2) Myslel jsem, že Vaše církev je pro židovská, to je běžné od prožidovských kazatelů se takto vyjadřovat mediálně?

    0
    1
    • Ari
      1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 12:21 — Odpovědět

      A provozovatel Shekelu lhát může? Kam zmizel Váš negativistický "otevřený dopis" pro ředitele té školy?

      0
      0
  53. Ivan Novotný
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 12:20 — Odpovědět

    Pane Fábry, nechápu, proč nechcete smazat články pana Ariho. Svoje články jste smazal několikrát, především Vaše ,,zpovědi´´o Vašich psychických problémech, tedy je mi záhadou, proč je pro Vás tak obtížné smazat články někoho jiného, když o to navíc žádá a žádnou duševní poruchu nemá.

    4
    0
  54. Ari
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 12:24 — Odpovědět

    DAVID FÁBRY (11:15) "…okomentoval jeden můj status na FB týkající se současného ředitele židovských škol, a nezapomněl okomentovat, že by chtěl mít ředitele, který v pracovní době stahuje porno."

    DAVID FÁBRY (12:17) "V příspěvku ani jednou nebyl zmíněn ředitel školy, ale učitelka!"

    1
    0
  55. Ari
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 12:57 — Odpovědět

    Pane Fábry, klidně si tu ty mé články nechte. Nemusel jste se však bít okázale v prsa, že Vám jde o nějaký vyšší princip. Kdybyste mi rovnou a upřímně do e-mailu napsal, že Vás to poškodí ekonomicky, tak bych na smazání okamžitě přestal trvat, žádal bych jen lepší označení autorských práv. Nikdy neublížím materiálně rodině s dvěma malými dětmi, byť nebudu souhlasit s tím, co dělá jejich otec. Doba je těžká a chápu, že mnoho lidí je ve stresu; uznávám, že Vy se snažíte pracovat, co je ve Vašich silách a schopnostech, abyste svou rodinu zabezpečil.

    Kdybyste byl upřímný, mohli jsme si ušetřit Vaše projevy nenávisti, překrucování informací a podobné smutné věci. Nesouhlasím s tím, jak využíváte Shekel k útokům na lidi, kteří se zde nemají šanci proti Vašim útokům a ohýbání reality obhájit. Ale nebudu poškozovat něco, co je zdrojem příjmů rodiny s dvěma dětmi, pokud si skutečně Vy a pan Flaška myslíte, že by Vás to tak silně ekonomicky poškodilo. Jak dalece je to pravda, to nemohu posoudit, sám vidíte, jak si často protiřečíte, a měl byste tedy pochopit, že po těchto zkušenostech je velmi obtížné Vám věřit.

    Chcete-li projevit podobnou vstřícnost, bude mi stačit, když pod všechny mé články dostatečně vyditelně (stejnou velikostí fontu, jako je text článku) doplníte:

    © Jaroslav Ignatius Vokoun
    Beth-Or – Project for Biblical Studies and Research

    3
    0
    • 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 13:41 — Odpovědět

      Rozumná řeč a děkuji za ní. Za to doplnění podpisu jsem se přimlouval od začátku. Navrhuji ještě ten rozlučkový článek, kde všechny své postoje vysvětlíte a pokud si to budete přát, tak bych pod ním i zakázal diskusi.

      2
      0
  56. danny
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 13:44 — Odpovědět

    Nech lavá ruka nevie čo robí pravá…ked som sa rozhodol niečo urobit,tak rodina s detmi a či bez su irelevantné.smile(nemusia o tom všetci vediet).

    0
    0
    • Ari
      1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 14:18 — Odpovědět

      „Buďte opatrní jako hadové a upřímní jako holubice“ (viz Mat. 10:16)

      :-)

      2
      0
  57. danny
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 14:35 — Odpovědět

    Pozor ale na Philautia-sebalásku.Aristotel rozlíšil ad1)človek vznešený(možno opatrný ako had)ušlachtilý si ALE činí nároky na cnost!
    ad2)-človek nízkeho charakteru naviazaný na hmotné dobrá a na zmyslové radosti.
    Liberalitas,caritas(a dalších sedem cností).
    Aj v budhizme jednou a prvou s tzv. šiestich vyslobodzujucich činov.
    Ako napsal Cassianus ,život je stav,katastasis,stála dispozícia srdca.A som celkom rád,že vyhrala.smile

    0
    0
  58. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 15:26 — Odpovědět

    Milý Vokoune,
    1) Zmíněn ředitel školy, byl první Vašem příspěvku, v celém statusu nikoliv! Kdo tedy lže?
    2) Příspěvek vyšel na FB a je tam stále, jenom přístup k němu mají nejbližší přátele, což Vy jste rozhodně nikdy nebyl! A pak jste si mě i s FB odebral
    3) Koment jste smazal asi tak do 10 minut po Vaší publikaci,že byste sám usoudil, že na důstojného otce nedůstojný komentář?
    4) Shekel se nikdy neproměnil, jako já jsem se nikdy proměnil, a vždy řeším věci veřejně, nemám s tím problém, prostě pohled na věc. Tento pohled vyplynul před 6 lety na povrch, kdy potřeba psát, jak správně píše v novém příspěvku Váš podporovatel, my pomáhá na psychické vyrovnání, uspokojuje mě, baví mě psát myšlenky, mám to rád
    5) Emoce které případě vzbudím, mě naplňují pocitem a slovy diskutujících, v tom se mi dva lišíme, Vy jste psal pro Boha a své EGO, já píšu pro svůj mozek který považuju pro každého člověka za jeho Boha
    6) Váše asistentka tolikrát vyčetla, stejně jako Vy, že manipuluji s fakty, nemám ověřeny fakta, tak teď se vrátíme k Vašim tvrzením
    – Jaký zisk? Chcete říct kolik vydělá Váš článek za měsíc, asi 1,-. SEO a peníze nejsou to samé, SEO a konverze jsou to samé, víte jaké máme KONVERZE?
    – Kde se vzalo Vaše tvrzení,že Lauderovy školy je nekvalitní škola? Že další Vaše lež SVATÝ VOKOUNE?
    – Každý kdo mi poslal článek a chtěl se vyjádřit proti Shekelu, tomu jsem dal možnost a nabízím ji i Vám, tak co lžete že nemá právo se hájit proti mým manipulacím a lžím? Takže další Vaše lež!
    – Kdybyste četl Shekel opravdu a od začátku, věděl byste že takové články konztroverzní a bulvární zde vycházely vždycky a že je mám rád – jsem jednoduchý člověk, mající rád jednoduchá řešení, takže další Vaše lež že se Shekel změnil
    7) Shekel pane VOKOUNE, vydělá na moje děti asi 1000,- za měsíc, Vy víte jaké jsou náklady? Že zase lžete o tom, že nechcete ublížit mým dvěma dětem? Na co si hrajete VOKOUNE? Vite kolik jsem již do Shekelu investoval peněz? Povím Vám prolhaný Vokoune, částka kterou Shekel vydělal je nižší než kterou jsem za těch 5,5 roku do Shekelu investoval, a to několikanásobně

    Váš slizký David 1977 = rok HADA

    1
    2
    • Ari
      1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 16:02 — Odpovědět

      Ach jo :-(

      6
      0
  59. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 15:34 — Odpovědět

    Davide, už bych toho nechal. Myslím, že se už rozohňuješ až dost. ARI tady nabídl smírnou ruku v podobě souhlasu ponechání článků na Shekelu s podmínkou jeho podpisu. Já s tím na 100% souhlasím, děkuji mu a podporuji to. A vzájemné obviňování se ze lži už by asi mělo zůstat jen součástí soukromé korespondence.

    9
    2
  60. 8.5.2015 – 19 Iyyar 5775 v 23:00 — Odpovědět

    Vokoune, Vy si opravdu myslíte, že budete uměle vždy zvedat čtenost svých a cizích textů jak se Vám zachce? Jen nám hezky zůstaňte na očích prosím – smile

    0
    0
    • Ari
      9.5.2015 – 20 Iyyar 5775 v 10:53 — Odpovědět

      ??? To teď mluví (píše) kdo? David 00 (boss), David 01, nějaký další z pěti kámošů v Davidově hlavě??? Schizofrenie na pokec??? Davide, je mi Vás líto. Manipulujete, lžete, osočujete… Navrhl jsem Vám smír, ale s šíleným člověkem zřejmě smír není možný. Chápu, že se nebojíte soudu, myslíte si, že schizofrenik může všechno. To fakt stále potřebujete nějaký terč, nějaký obraz nepřítele? Když s Vámi někdo nesouhlasí, začnete se mstít a lživě pomlouvat. Možná je to tou nemocí, ale je smutné, že k tomu používáte Shekel. Bláznovství může být roztomilé, ale bláznovství může být i zlé, to Vaše -žel- patří do té druhé kategorie. Klidně si to zase smažte…, jako mažete jiné mé komentáře…

      2
      2
      • 9.5.2015 – 20 Iyyar 5775 v 10:59 — Odpovědět

        Milý Ari, odpovězte prosím:

        1) Neaktualizoval (refreshovat stále stejnou obrazovku článku), aby stále Vašich 5 textů, bylo pouze texty mezi populárními v prvém banneru?

        2) Nedělal jste toto samé s jinýmy našimi texty, aby naopak nebyl vidět text od Tomáše Flašky o Vás?

        3) Napište mi jaký komentář jsem smazal?

        Díky

        0
        0
        • Ari
          9.5.2015 – 20 Iyyar 5775 v 11:35

          Nevím s kým právě píšu, zda s Davidem Bossem, Davidem 01 :-) či s někým dalším :-) proto s Vámi nebudu polemizovat :-) Stejně si budete tvrdit dál co chcete… Davide (a spol.) :-) Vy přece umíte vyrábět a prezentovat důkazy ( = obrázky s písmenky a čísly) o shodných IP adresách. To jste hezky předvedl v případě Jaira Jerochima :-) (v komentářích pod článkem o něm). Třeba je to tak, že David 01 udělá vše, aby David Boss byl spokojený :-) a David Boss zapomene (neví) :-) co dělá David 01. Že tu manipulujete, to jste opakovaně dokázal, nejen u těch Vašich lží (obrázků) o IP adresách. Ostatně…, už to tu bylo také řečeno :-) a nejen mnou: Vy své články klidně mažete a upravujte (to doznání schizofrenie jste taky nedávno smazal), jiným tu možnost odstranit jejich články upíráte. Proč by ne? Vždyť David Boss je na Shekelu velký šéf :-) Nebo jen nešťastník, rozmazlené, nedospělé, vzteklé cosi – David Boss, David 01 a spol.??? Ale najděte si někoho jiného na tuhle hru s verbálními útoky – třeba kámoše Xavera. Já se vyprovokovat nedám :-) Tyhle komentáře, tímto přestávám sledovat a více nebudu reagovat. Jakákoliv komunikace se schizofrenikem Vašeho ražení je totiž ztráta času… Je jaro, vykašlete se konečně na své utkvělé představy (nenávisti) a jděte raději s dětmi třeba do ZOO…

          4
          1
  61. 9.5.2015 – 20 Iyyar 5775 v 11:40 — Odpovědět

    Ari, nečekal jsem, že budete komentovat poprvé, podruhé jsem pouze položil 3 otázky, pokud neumíte odpovědět, v pořádku, nic se neděje..

    1
    2
  62. Táňa
    11.5.2015 – 22 Iyyar 5775 v 03:47 — Odpovědět

    Ano, ano, máme to tu: 705.1K ZOBRAZENÍ :-) Pan provozovatel Fábri byl zrazen svým EGEM :-) Skvělý důkaz opravdové manipulace na Shekelu. A Vy tu chcete někomu vyprávět pohádky o refreshování?

    1
    0
    • 11.5.2015 – 22 Iyyar 5775 v 04:28 — Odpovědět

      Milá Táňo,

      Ari nám manipuluje celou dobu se statistikami a ani neumí odpovědět, proč to dělá, pravděpodobně pro to, aby se rychle zapomnělo, takže co já? Udělám přesný opak :)

      0
      3
      • Táňa
        11.5.2015 – 22 Iyyar 5775 v 10:56 — Odpovědět

        Ego? Zlomyslnost? Předstíraná multikulturalita v prostředí nenávisti a urážek! Předstírání tolerance a pak osobní zlomyslnosti a pomsty! Vědomé porušování autorských práv! Zřejmě lhaní o vážném materiálním poškozování Shekelu (píše to výše opakovaně pan Flaška) při smazání článků. Pak zase tvrzení o naprosté materiální nevýznamnosti článků (píšete to výše Vy pane Fábry), přesto zatvrzelá neochota články smazat. Nebo jste raději z pana Flašky udělal lháře? Není to jinak? Že by měl s tím materiálním poškozením pravdu? Neochota doplnit smírně alespoň informace o autorských právech. To jste čekal, že Vaše neochota nevyvolá žádné další kroky? Dobrovolné přiznání se k ochotě veřejně lhát. Přiznání se k vykrádání textů na internetu. Kde vezmou zákazníci AirMarketing.cz záruku, že se nestanou podobným terčem nelibostí, nevyrovnaností a pomst pana Fábryho? Shekel je Vaše vizitka! Ukázka Vašeho jednání. A jak jednáte? Vztekle. Tvrdohlavě. Urážlivě. Neochotně. Nevstřícně. Nenávistně. Manipulativně. Hulvátsky vůči ženě. Kde to má soulad s proklamacemi co Shekel je? Nikde. Jen hezky znějící nálepka "multikulturální" na nádobě s níž manipuluje člověk plný vnitřní nenávisti! Je skvělé, že jste přinesl tak zjevný důkaz, kam jste ve své pomstychtivosti schopen zajít. Schizofrenika nemá smysl volat před soud. Jeho jednání však může být nebezpečné pro obchodní partnery. Zamyslete se, pane Fábry, Vaše jednání zde na Shekelu je Vaší vizitkou i jinde! Čekala jsem řadu dní, jak se zachováte. Zachoval jste se jako naprosto nesolidní obchodní partner. Škoda. Dostal jste šanci a promarnil jste ji. Já jsem tu možnost smíru, po předchozím "rozhovoru" zde, navrhla radě. Navrhla jsem ji i přes Vaše projevy verbální agresivity a hulvátství. Beth-Or tu možnost smíru podpořilo. Reverend Vokoun to doporučení, s pochybností a výhradami, přijal a zde pak tu možnost smíru opravdu vyslovil. Vy jste to celé ve svém vzteku promarnil. Pak už jsme jen čekali. Čekali na to, čeho jste ještě schopen. Nenávisti a zloby. Manipulací. Zatvrzelé pomstychtivosti! To se opravdu k multikulturnímu webu pěkně hodí. "Jste LEADER a nebo spíše BOSS?" (Vaše slova, Vaše otázka.) https://www.facebook.com/airmarketing.cz/photos/pb.245975238919817.-2207520000.1431337290./250806625103345/?type=3&theater Realita: David Fábry je na Shekelu BOSS. Muž dvou tváří? Nenamáhejte se reagovat. Vaše tvrzení, Vaše "pravda", to je těch 705.1K ZOBRAZENÍ. Už jste toho napsal a udělal více :-( než je zdrávo!

        2
        2
  63. danny
    12.5.2015 – 23 Iyyar 5775 v 04:57 — Odpovědět

    Ego?Zlomyselnost?……Britva Williama z Ockhamu?Streisadovej efekt?smile

    0
    0
  64. Ivan
    29.11.2021 – 25 Kislev 5782 v 16:09 — Odpovědět

    Vokouna znám ještě z 80 let. Vzdělání pouze základní, nějakou dobu se léčil v Horních Beřkovicích, patologický lhář, podvodník, hoštapler, který obrazil snad všechny církve a náboženství. Pracně budovaná image jakéhosi duchovního, jeden čas se prokazoval ukradnutým razítkem z ČCH (církev husitská). Zaplet se s STB. Financován z podivných zdrojů.

    1
    0

Napsat komentář: Tomáš Flaška Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Kdyby mě pochválil tento člověk, styděl bych se až do konce života

Další článek

Vážně i nevážně s Arnoštem Goldflamem