
Principielně jsem se službami ČSOB spokojen. Klientem jsem u nich už hodně dlouho a párkrát mě už i mile překvapili. Ale v některých oblastech stále zaostávají.
Koncem března jsem potřeboval ze svého účtu u ČSOB vybrat 5000 Euro, ale v korunách. Kurzovní lístek ČSOB je mně osobně k smíchu, ale u větších sum, a tou už 5000 Euro je, nabízí banka sjednání individuálního kurzu. Tak jsem nabídku využil a nechal si kurz nabídnout. Nemusím snad dodávat, že mi jen spadla čelist. Banka tentokrát nijak mile nepřekvapila. Kurz byl o 20 haléřů nižší, než nabízela pouliční směnárna o pár set metrů dále.
Přitom pro ČSOB by to byla naprosto bezpracná bezhotovostní operace. Jednoduše by přepsala 5000 Euro z eurového účtu na účet korunový v dohodnutém kurzu.
Takto jsem musel vybrat z jednoho účtu 5000 Euro v hotovosti, odnést je do směnárny na Staré město, směnit za koruny a vrátit se do ČSOB a vložit na své konto korunové. Ta procházka mi trvala asi půl hodiny a ušetřila mi 1000 korun. Dobrý výdělek, ne?
Ale neměla by se ČSOB už trochu zamyslet i nad svou poplatkovou, případně kurzovou politikou?
Autor: Tomáš Flaška
Přečtěte si také od autora na stejné téma: Podivná komunikace ČSOB se zákazníky a Nadáváme na banky vždy oprávněně?
Žádný komentář